Air Ride - INFO Ogólne

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Air Ride

Post autor: dawid018 » pn lip 11, 2011 20:07

panowie poszukuje fotki mc persona pod air na gwincie do mkII/III ale rozebranego na części żebym mniej więcej wiedział jak to to jest zbudowane i uszczelnione bo narazie nie ogarniam.

aaa i czy ktoś próbował wykorzystać kompresor klimy zamiast tradycyjnego kompresora?


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Poncek17
Forum Master
Forum Master
Posty: 1809
Rejestracja: pn sty 23, 2006 01:02
Lokalizacja: Dziwnów
Kontakt:

Air Ride

Post autor: Poncek17 » wt lip 12, 2011 13:11

via air 480 chromowany 900zł
zawory 3/8 cala połaczone w pary 250zł para posiadam dwie pary
manometr via air podswietlany 220psi 100zł
butla 15l 150zl kolor srebrny + 50zł mocowanie
pilot avs 9 przyciskow 400zł

Moze ktos chetny ?? bo rozbieram swoje audi a2 graty zakladane byly nowe teraz maja pół roku.
Jak cos to PW
Pozdro


Nord-vag.pl

Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Air Ride

Post autor: Shmatan » wt lip 12, 2011 19:03

sash997 pisze:powodzenia podczas jazdy po polskich drogach z przednim hokejem 6cm nad ziemią
przecież to koza!



Awatar użytkownika
minio70
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 278
Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 21:45
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Air Ride

Post autor: minio70 » wt lip 12, 2011 21:57

sash997

Przecież po to masz w koncu air, i nie musisz jeździć na najniższym ustawieniu.



sash997
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 160
Rejestracja: ndz maja 16, 2010 01:17
Lokalizacja: wieluń

Air Ride

Post autor: sash997 » śr lip 13, 2011 00:22

pewnie że nie musze ale kolega twierdzi że z powodzeniem moge...


[url=https://www.viagrasansordonnancefr.com/commander-sildenafil/]commander sildenafil www.viagrasansordonnancefr.com[/url]

Awatar użytkownika
minio70
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 278
Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 21:45
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Air Ride

Post autor: minio70 » śr lip 13, 2011 00:55

Szczerze mówiąc to i ja tak sądzę, jeśli drugie zdjęcie przedstawia samochód jako najniżej opuszczony. Ale właściciel wie najlepiej jak mu pasuje. ;)



Awatar użytkownika
noname_conek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 694
Rejestracja: wt cze 26, 2007 22:43
Lokalizacja: Nowy Staw

Air Ride

Post autor: noname_conek » śr lip 13, 2011 15:34

wojtek_sari, jedz do sklepu z częsciami hydraulicznymi i dobierz taki wąż od wody [jak od kibla] one sa na 10/15bar [ja taki mam i jest oki] do tego potem pojedz do sklepu z pnełmatyką to Ci dobiora złączki na ile tam sobier będziesz chciał, ew kup przewód bardziej elastyczny i daj go w stalowy oplot tyle ze te bardziej elastyczne sa chyba do 8 bar


MÓJ GOLF:
Obrazek

truski8
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: ndz sie 22, 2010 14:07
Lokalizacja: Wałbrzych / Kopenhaga

Air Ride

Post autor: truski8 » sob lip 16, 2011 14:50

Witam, a jakie amory na tyl do golfa IV byscie polecili pod Air'a, bo mi sie jeden skonczyl i szukam co kupic w miare nie duzych pieniadzach :)) pozdro


Jest:
- Skoda Octavia I GLX 1.9 TDI AGR
- Golf II 1.8 zwyklaczek :)

Był :
- Golf IV 1.8T AirRide "Jamajczyk"

Czesioo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: pn sty 12, 2009 20:08
Lokalizacja: JaVWorzno

Air Ride

Post autor: Czesioo » ndz lip 24, 2011 21:06

Witam. Mam pytanie odnosnie elektrozaworow, mam airride na jednym elektrozaworze(CCPrema ZE 5/3 G3/8) i wolno to chodzi.

Czy jezeli dokupie jeszcze jeden eletrozawor i bedzie wtedy jeden na przod drugi na tyl to czy automatycznie musze dokupic dwa zawory upustowe powietrza (teraz mam dwa zawory upustowe)

Czy mozna ten dodatkowy elektrozawor podlaczyc pod te dwa upustowe czy trzeba dokupic nowe ??

z gory dzieki za odpowiedz :]



Awatar użytkownika
Zaba91
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 290
Rejestracja: sob lip 11, 2009 14:26
Lokalizacja: Słupsk/Bydgoszcz
Kontakt:

Air Ride

Post autor: Zaba91 » pn lip 25, 2011 21:55

jeśli zwiększysz ilość zaworów pompujących to będzie szybciej szedł do góry i jeśli zawory spustowe zostawisz tak jak masz to będzie schodził w tym samym tempie co teraz :P jeśli to też chcesz szybciej to musisz dokupić zawory też na spuszczanie powietrza


Jadźka:
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=497693
VW it's not a hobby, this is passion...
Obrazek

Awatar użytkownika
BartezzZ
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pt sie 19, 2011 18:58
Lokalizacja: Cz-wa
Kontakt:

Air Ride

Post autor: BartezzZ » pt sie 19, 2011 20:39

Witam wszystkich.

Założyłem sobie konto poniewaz śledziłem ten temat i mam do Was pytanie.
Nie odbierzcie tego żle bo może pytanie jest trochę głupie ale posiadam samochód Astra G i ostatnio mam dylemat a propo zawieszenia. Mam zawieszenie Bilsteina B6 na Eibachach ale posiadam nadwozie typu Hatchback a zawias mam od kombi. jest za wysoko teraz mam pytanie do Was.

Co byście mi poradzili czy wymienić sprężyny do wersji HB, nie wiem czy tylny amor, który jest trochę dłuższy nie ucierpi na tym, czy założyć gwint czy też właśnie Air Ride. Autem jeżdże codziennie dlatego pytam o Air tutaj. Czytałem cały temat i wiem, że komfort zależy od amortyzatorów ale bardziej chciałbym wiedzieć jak z awaryjnością poduch. O przeglądach wiem, że nie przejdzie ale to polska to normalne.

Chciałbym się ogólnie zapytać czy polecacie Air na jazdę codzienną, czy też może lepiej założyć coś innego?
Lubię się bawić przy aucie ale nie chciałbym cały czas musieć coś poprawiać bo cos nie działa tak jak należy. Oczywiście wiem, że zależy też dużo od komponentów jakie użyję do zbudowania zestawu w jaki sposób będzie to zmontowane w całość. Od jakiegoś czasu nosiłem się z zamiarem spróbowania budowy Aira i nie potrzebuję mieć szybkiego zestawu ale lubię mieć nisko auto i mieć możliwość podniesienia auta i wjechania w miejsca mniej dostępne i lepsze pokonywanie naszych dróg a nie z duszą na ramieniu czy nie urwę np. tłumika.

Będę wdzięczny za odpowiedź i podpowiedzi.


...:BartezzZ:...

Awatar użytkownika
lukas.g60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1346
Rejestracja: wt kwie 26, 2005 16:14
Lokalizacja: TBU/sw209ld
Kontakt:

Air Ride

Post autor: lukas.g60 » pt sie 19, 2011 21:46

tłumik to chyba najmniejszy problem,nie wiem jak a łoplach ale w VW przewaznie niszczymy miski olejowe :satan: a co do zawiasu na co dzień tylko AIR,co do awaryjnosci to nie ma sie tam zbytnio co popsuć,ja robiłem samemu i jakos połtora roku smiga no problem,



Awatar użytkownika
BartezzZ
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pt sie 19, 2011 18:58
Lokalizacja: Cz-wa
Kontakt:

Air Ride

Post autor: BartezzZ » ndz sie 21, 2011 09:14

Dzięki lukas.g60 za odpowiedź.
Piszę o tłumiku ponieważ to jest najniższy mój punkt. Mam układ sebringa i środkowy ma dość dużą puchę.

Ok zdecydowałem się i zaczynam kompletować sprzęt.
Tylko doradźcie mi jeszcze, które amory mam wybrać czy Bilstein B6 tylny amor jest dłuższy o około 1cm bo tak jak pisałem to od kombi, czy też budować na amorach seryjnych Monroe gas.
Jeśli ma ktoś jakiś osprzęt od Aira na sprzedaż piszcie.


...:BartezzZ:...

wojtek_sari
Forum Master
Forum Master
Posty: 1229
Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
Lokalizacja: śląskie
Kontakt:

Air Ride

Post autor: wojtek_sari » ndz sie 21, 2011 11:18

Nie wime jak oplowskie, ale w VW mozna nagwintować tłoczysko i tym samaym obniżyć punkt oparcia się amortyzatora, pomyśl nad tym.


Moje Sviro ;) - www.facebook.com/greenscirocco

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości