bilstein b6
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
bilstein b6
witam - co mozecie mi powiedziec o tych amorkach? jaka jestich jakosc? no i czy sa gazowe czy olejowe !
moje byle gti..
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=103949&postdays=0&postorder=asc&start=795
moja była octavia:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=267091&postdays=0&postorder=asc&start=60
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=103949&postdays=0&postorder=asc&start=795
moja była octavia:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=267091&postdays=0&postorder=asc&start=60
Jeden musi pokazać co ma, innemu wystarczy wiedzieć, że to ma. Chodzi oczywiście o zawieszenie sportowe. I tu "żółty" amortyzator Bilstein B6 Sport jest idealnym rozwiązaniem dla kierowców, dla których ważne są niuanse, zarówno w tradycyjnych samochodach osobowych jak i w pojazdach off-road. Nawet bez obniżania zawieszenia ten wilk w owczej skórze pokazuje swoje zęby, a przy tym wykonuje niezawodnie swoją pracę w codziennym ruchu ulicznym. Optymalna przyczepność kół, podwyższona stabilność toru jazdy, znakomita siła tłumienia. Poza walorami sportowymi Bilstein B6 Sport jest także w kwestii bezpieczeństwa najlepszym wyborem.
Źródło : http://www.bilstein-amortyzatory.pl/pro ... edazy.html
Dodam tylko, że są fajne bo można je w pełni regenerować i są na grubym tłoczysku.
Źródło : http://www.bilstein-amortyzatory.pl/pro ... edazy.html
Dodam tylko, że są fajne bo można je w pełni regenerować i są na grubym tłoczysku.
acha to fajnie bo ja mam włąsnie te zólte i nie wiedz czemu w innych golfach na seri zawiesie jest bardziej miekko niz u mnieKuman pisze:Jeden musi pokazać co ma, innemu wystarczy wiedzieć, że to ma. Chodzi oczywiście o zawieszenie sportowe. I tu "żółty" amortyzator Bilstein B6 Sport jest idealnym rozwiązaniem dla kierowców, dla których ważne są niuanse, zarówno w tradycyjnych samochodach osobowych jak i w pojazdach off-road. Nawet bez obniżania zawieszenia ten wilk w owczej skórze pokazuje swoje zęby, a przy tym wykonuje niezawodnie swoją pracę w codziennym ruchu ulicznym. Optymalna przyczepność kół, podwyższona stabilność toru jazdy, znakomita siła tłumienia. Poza walorami sportowymi Bilstein B6 Sport jest także w kwestii bezpieczeństwa najlepszym wyborem.
Źródło : http://www.bilstein-amortyzatory.pl/pro ... edazy.html
Dodam tylko, że są fajne bo można je w pełni regenerować i są na grubym tłoczysku.
[ Dodano: 08 Lip 2008 15:07 ]
a czy te amortyzatory to cos dobrego? czy raczej nizsza klasa?
moje byle gti..
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=103949&postdays=0&postorder=asc&start=795
moja była octavia:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=267091&postdays=0&postorder=asc&start=60
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=103949&postdays=0&postorder=asc&start=795
moja była octavia:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=267091&postdays=0&postorder=asc&start=60
hmmm no a powie mi ktos cos wiecej na ich temat? nie tylko to ze sa drogie ktos je moze jeszce ma u siebie w mk III ?
jak np one sprawuja się przy springach -40 ?
jak np one sprawuja się przy springach -40 ?
moje byle gti..
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=103949&postdays=0&postorder=asc&start=795
moja była octavia:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=267091&postdays=0&postorder=asc&start=60
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=103949&postdays=0&postorder=asc&start=795
moja była octavia:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=267091&postdays=0&postorder=asc&start=60
Bilstein B6 jak masz takie to sie ciesz (tylko palce lizać mniam ).
Jakosć wysoka.
B6 jak najbardziej olejowo-gazowy.
Olejowe to najnizsza polka np Bilstein B2 , potem B4 olejowo-gazowe ktorym odpawiadaja typowe KYB Excel-G lub Monroe Reflex itp, natomiast B6 to juz wyzsza jazda a B8 to juz kosmos!!
Jakosć wysoka.
B6 jak najbardziej olejowo-gazowy.
Olejowe to najnizsza polka np Bilstein B2 , potem B4 olejowo-gazowe ktorym odpawiadaja typowe KYB Excel-G lub Monroe Reflex itp, natomiast B6 to juz wyzsza jazda a B8 to juz kosmos!!
oo i taka odpowiedz mi chodzilo no mam roczne b6MarcoVW pisze:Bilstein B6 jak masz takie to sie ciesz (tylko palce lizać mniam ).
Jakosć wysoka.
B6 jak najbardziej olejowo-gazowy.
Olejowe to najnizsza polka np Bilstein B2 , potem B4 olejowo-gazowe ktorym odpawiadaja typowe KYB Excel-G lub Monroe Reflex itp, natomiast B6 to juz wyzsza jazda a B8 to juz kosmos!!
dzieki za info
moje byle gti..
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=103949&postdays=0&postorder=asc&start=795
moja była octavia:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=267091&postdays=0&postorder=asc&start=60
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=103949&postdays=0&postorder=asc&start=795
moja była octavia:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=267091&postdays=0&postorder=asc&start=60
-
- Użytkownik
- Posty: 389
- Rejestracja: pt lis 17, 2006 19:24
- Lokalizacja: warszawa Targowek
- Kontakt:
sa to praktycznie dorzywotnie amory bo mozna kazdy ich elemet wymienic
dodatkowo chłopaki zerkopol moga ustawic ich twardosc do twoich upodoban
ja mam komplet B6 sport w swoim maluszku (swap na 899ccm) i wytrzymuja takie katy ze hey
naprawde warto za nie wywalic te pieniadze (do golfa jakies 2tys z kawałkiem) ja za komplet do malucha dałem 1200zł
dodatkowo chłopaki zerkopol moga ustawic ich twardosc do twoich upodoban
ja mam komplet B6 sport w swoim maluszku (swap na 899ccm) i wytrzymuja takie katy ze hey
naprawde warto za nie wywalic te pieniadze (do golfa jakies 2tys z kawałkiem) ja za komplet do malucha dałem 1200zł
był mk3 GT
http://www.s-cam.pl/
http://www.s-cam.pl/
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości