Ociera z przodu w MK2

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
Gashkas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
Lokalizacja: OKlahoma City
Kontakt:

Ociera z przodu w MK2

Post autor: Gashkas » śr cze 25, 2008 01:50

Po zmianie zawiasu na 60/60 ociera mi przod delikatnie nawet przy jezdzie na wprost, skret, jakas nierownosc to juz calkiem trze - chyba o pozostalosci nadkola plastikowego. Felgi 15 x 7 et 36, opony 195/50. Kawalek nadkola zaklepany. Na stalowkach seryjnych nie ociera nic. Pomoze zmiana opony na 195/45? Czy czeka mnie przesiadka na felgi 14? :crazy:
Ostatnio zmieniony śr cze 25, 2008 01:53 przez Gashkas, łącznie zmieniany 1 raz.


vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.

Awatar użytkownika
Cieluś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1087
Rejestracja: sob maja 12, 2007 13:05
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Post autor: Cieluś » śr cze 25, 2008 08:22

Na pewno pomoże(50 profil to już kartofel) ale też dobrze wszystko zaklepać łądnie bo nawet kawałek zostawiony będzie ci tarł. Ja mam 15ki i to 8 i 9J i więcej niż -60 i nie trze :) ale w nadkolu nie ma nic- wszystko wyciąłem :) Też zależy jakim masz zawias. Jak twardy to nie powinno trzeć, a jak miękki to niestety będzie...


[b]GTI KR[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=115190

Awatar użytkownika
MarcoVW
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 962
Rejestracja: śr lip 06, 2005 21:04
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: MarcoVW » śr cze 25, 2008 10:08

Gashkas,

Pomoże:
- w pierszej kolejności jak nie masz to zmiana na amorki jakies bardzo twarde by zminimalizować ruch góra-dół
- zmiana na 195/45
- i taka jak pisze Cieluś wyciać wszystko z nadkola

ps.ET36 nalezy do bezproblemowego przedzialu w ktorym nic nie powinno obcierac, przedział to ET35 do ET45 dla 15tek z 6J-7.5J

wiadomo ET36 bedzie blizej nadkola, dobrą sprawą by bylo coś z ET38



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » śr cze 25, 2008 10:24

Cieluś pisze:Jak twardy to nie powinno trzeć, a jak miękki to niestety będzie...
no coś w tym jest :) Ja mam z przodu nawet -70 przy kole 195/50 szerokośc 6J et35
z tym ze zawias jest bardzo twardy to nic nie ociera :D



Awatar użytkownika
Gashkas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
Lokalizacja: OKlahoma City
Kontakt:

Post autor: Gashkas » śr cze 25, 2008 13:31

a do jakiejs klasy twardosci nalezy zawias FK? zakupilem takowy od kolegi homeras z forum.
Cieluś pisze:ale w nadkolu nie ma nic- wszystko wyciąłem
ten rant nawet tez? czy tylko plastikowe elementy? na calej dlugosci nadkola czy tylko tam gdzie moglo ocierac?

wyglada u mnie na to ze ociera o ta nakladke plastikowa choc juz ja kawalek wycialem - a nie chce calej wyrzucac bo bedzie brzydko wygladac :goof:


vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.

Awatar użytkownika
Cieluś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1087
Rejestracja: sob maja 12, 2007 13:05
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Post autor: Cieluś » śr cze 25, 2008 15:10

Ewentualnie możesz samą nakładkę z tym żę ten plastikowy element powinien się zgrywać z błotnikowym odpowiednikiem więc jak obetniesz nadkładke to część błotnika wyjdzie na wierzch i będzie tarło o nią.
Gashkas pisze:a do jakiejs klasy twardosci nalezy zawias FK? zakupilem takowy od kolegi homeras z forum.
To zależy, ale raczej nie jest beton co nie zmienia faktu że nie powinno trzeć bo jest wystarczająco twardy. Ewentualnie masz jeszcze jedno wyjście. Możesz włożyć odbój i nie będzie tarło bo zmniejszy się skok amora...


[b]GTI KR[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=115190

Awatar użytkownika
Gashkas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
Lokalizacja: OKlahoma City
Kontakt:

Post autor: Gashkas » śr cze 25, 2008 15:18

Ewentualnie możesz samą nakładkę z tym żę ten plastikowy element powinien się zgrywać z błotnikowym odpowiednikiem więc jak obetniesz nadkładke to część błotnika wyjdzie na wierzch i będzie tarło o nią.
zauwazylem na pocztku - wyrwalo mi opone i blacha sie odgiela :crazy:
Cieluś pisze:Możesz włożyć odbój i nie będzie tarło bo zmniejszy się skok amora...
Ale jaki? Z tylnego zawieszenia ? Bo dluzszy...

Jeszcze jedno - ociera wam tez od srodka przy max skrecie?


vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » śr cze 25, 2008 18:40

odbój mozesz kupić jakiś uniwersalny w motoryzacyjnym :)



Awatar użytkownika
Cieluś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1087
Rejestracja: sob maja 12, 2007 13:05
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Post autor: Cieluś » czw cze 26, 2008 08:40

Gashkas pisze:Ale jaki? Z tylnego zawieszenia ? Bo dluzszy..
Jak masz -60 glebe to dużego skoku nie masz amora więc myślę (strzelam) że ok 2cm gruby ci wystarczy. Zobaczysz jak założysz i będzie taczka to znaczy że siadł na odbojach i trzeba je skrócić trochę.
Gashkas pisze:ociera wam tez od srodka przy max skrecie?
Co to znaczy od środka :/


[b]GTI KR[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=115190

Awatar użytkownika
Gashkas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
Lokalizacja: OKlahoma City
Kontakt:

Post autor: Gashkas » czw cze 26, 2008 12:03

Cieluś pisze:Co to znaczy od środka :/
Tzn znaczy, ze ociera wewnetrzna strona kola o nadkole - rozumiesz o co mi chodzi? czy fotki wrzucic, zeby sie rozjansilo? :helm:


vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.

Awatar użytkownika
Cieluś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1087
Rejestracja: sob maja 12, 2007 13:05
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Post autor: Cieluś » czw cze 26, 2008 13:17

Gashkas pisze:
Cieluś pisze:Co to znaczy od środka :/
Tzn znaczy, ze ociera wewnetrzna strona kola o nadkole - rozumiesz o co mi chodzi? czy fotki wrzucic, zeby sie rozjansilo? :helm:
To ci powiem że pierwszy raz słyszę o takim czymś. Dla mnie jak ociera od wewnątrz to kont jest źle ustawiony bo tak raczej byc nie powinno!!


[b]GTI KR[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=115190

Awatar użytkownika
Gashkas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
Lokalizacja: OKlahoma City
Kontakt:

Post autor: Gashkas » czw cze 26, 2008 15:01

To ci powiem że pierwszy raz słyszę o takim czymś. Dla mnie jak ociera od wewnątrz to kont jest źle ustawiony bo tak raczej byc nie powinno!!
To sie wyjasnilo, bo nie bylem jeszcze na geometrii.


vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.

Awatar użytkownika
Cieluś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1087
Rejestracja: sob maja 12, 2007 13:05
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Post autor: Cieluś » czw cze 26, 2008 16:03

Gashkas pisze:
To ci powiem że pierwszy raz słyszę o takim czymś. Dla mnie jak ociera od wewnątrz to kont jest źle ustawiony bo tak raczej byc nie powinno!!
To sie wyjasnilo, bo nie bylem jeszcze na geometrii.
Jak na razie nie ustawiasz zbieżności to ściągnij koła z przodu, poluzuj śruby na makpersonie i popchaj górę lekko w głąb auta, albo odciągnij na max-a do siebie i druga osoba niech przyłapie śruby. Takie małe patenty na krótki okres ;)


[b]GTI KR[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=115190

Awatar użytkownika
aurel
Forum Master
Forum Master
Posty: 1168
Rejestracja: ndz mar 26, 2006 10:56
Lokalizacja: Z krainy Deszczowców
Kontakt:

Post autor: aurel » pt cze 27, 2008 11:08

-60 to prawie seria, ale skoro obciera ci an dolkach to musisz pozbyć sie tego plastikowego blotochrona w nadkolu z przodu opona tez by pomogla niższa proponuje 175/55 na tej twojej 7 fajnie sie naciagnie. Mam kit FK -100(jezdzilem nim w zimie)nic mi nigdy nie tarło nawet przy skreconych kołach i dosc mocno pokonywanym luku


UjazdóVWka 2007,2008,2009,
MajóVWka 2009,2010,2011,2012,2013,2015,2016,2017
VAG EVENT 2009,2010,2011,2012,2013,2014,2015,2016,2017
DynóVWka 2012,2013,2014,2015
DUB IT 2012,2013,2014,2015,2016,2017
"Best of"2012,2013
Topornia 2013,2014
Auto Tuning Show 2008, 2009,2013,2014
Moto Event East 2014,2016
Worthersee 2014

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości