Dobór zawieszenia golf mkII

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

fazer86
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: śr lis 14, 2007 18:44
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Dobór zawieszenia golf mkII

Post autor: fazer86 » wt cze 17, 2008 18:37

Witam! Czeka mnie niedługo wymiana zawieszenia i mam taki mały dylemat otóż chciałbym autko delikatnie obniżyć o ok 40mm, i wpadły mi w oko sprężyny GT Cupline coś w tym stylu:

http://moto.allegro.pl/item378405510_vw ... _40mm.html

I teraz kilka pytanek, czy są warte uwagi?, czy ich wytrzymałość jest większa niż standardowych do mkII?? Mam zamiar też zmienić amortyzatory, wg tego co jest napisane w aukcji to można te sprężyny używać razem ze standardowymi amortyzatorami( o normalnym skoku), chciałem się upewnić czy to prawda, chciałem wstawić Kayaby gazówki, co sądzicie o takim zestawie?? może lepiej byłoby wstawić te sprężyny z dedykowanymi pod nie amortyzatorami GT Cupline?? Dodam tylko że zależy mi przede wszystkim na trwałości i wytrzymałości. Pozdrawiam



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » wt cze 17, 2008 21:19

jak cchesz zmeinic amorki to kup caly kit! teoretyczni emozn ajezdzic z seryjnymi ale syzbciej poleca i to nei bedzie to !


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
Kisiel
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2284
Rejestracja: sob sty 20, 2007 18:22
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Kisiel » wt cze 17, 2008 21:42

fazer86 pisze:Dodam tylko że zależy mi przede wszystkim na trwałości i wytrzymałości
w takim razie nie zakladaj seryjnych amorow i sportowych sprezyn
lepsze juz takie amorki GT Cupline o skroconym skoku niz seryjne KYB
fazer86 pisze:wg tego co jest napisane w aukcji to można te sprężyny używać razem ze standardowymi amortyzatorami( o normalnym skoku),
sprzedawcy pisza tak zeby zachecic jak najwieksza ilosc osob do zakupu sprezyn, przy sportowych sprezynach nalezy zalozyc tez sport amorki


[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]

fazer86
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: śr lis 14, 2007 18:44
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: fazer86 » wt cze 17, 2008 22:49

Ok dzięki :) Tak też myślałem że amorek seryjny będzie nieco bardziej ściśnięty i będzie się szybciej zużywał, ale chciałem się upewnić.:)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości