Kayaba AGX

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

coolin
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: pt wrz 21, 2007 18:34
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Kayaba AGX

Post autor: coolin » pn maja 19, 2008 10:08

Zastanawiam sie nad zakupem przednich amorków Kayaba AGX i proszę o opinie na ich temat, mam springi -40 i interesuje mnie czy nie będzie mi dobijało przodu. Chciałbym sie też dowiedzieć czy kupie amorki Koni Sport do mojego AFN w podobnej cenie co Kayaba, która opcja była by lepsza ??? I gdzie dostane takie amorki na najlepszej cenie ???



Awatar użytkownika
Kisiel
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2284
Rejestracja: sob sty 20, 2007 18:22
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Kisiel » pn maja 19, 2008 17:01

KYB AGX sa sporo tansze http://www.allegro.pl/item367834884_amo ... vento.html
masz tutaj amorki tylko na przod za 800 zl a Koni Sport za ta kase bedziesz mial i na tył w tej cenie
coolin pisze:interesuje mnie czy nie będzie mi dobijało przodu
to nie tylko od amorkow zalezy ale i od sprezyn (ich twardosci i stanu zuzycia) oraz szerokosci i ET felg
jelsi do tej pory nie dobijalo to i po zamianie zawiasu nie ebdzie

Koni Sport to bardzo dobre rozwiazanie, no chyba ze masz kase i stac Ciebie to mozesz zalozyc KYB :) maja regulacje twardosci i mozesz sobie ustawiac jak Ci jest najbardziej optymalnie


[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]

jozekrjrj
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: pt lis 17, 2006 19:24
Lokalizacja: warszawa Targowek
Kontakt:

Post autor: jozekrjrj » pn maja 19, 2008 18:34

amory Koni sa drozsze od KYB

to i to jest dobre tylko koni robi amory przystosowane do krutszych sprezyn a KYB nie

koni sport tez ma regulacje twardosci


był mk3 GT



http://www.s-cam.pl/

Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » wt maja 20, 2008 10:38

akurat AGX jest dedykowany przez Kayabe do krótszych sprężyn ...
co do ceny to komplet Koni Sport SPD (czyli do krótszych sprężyn) do G3 TDI to ok (2x500+2x350) = ok.1700 pln więc wydaje się że Kayaba jednak tańsza ...
Ostatnio zmieniony wt maja 20, 2008 10:38 przez ppoll27, łącznie zmieniany 1 raz.


TDPower

Awatar użytkownika
MarcoVW
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 962
Rejestracja: śr lip 06, 2005 21:04
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: MarcoVW » wt maja 20, 2008 11:03

Kayaba wprowadza pokrętła , kolorowe nowinki :hmm: , no wiadomo jest tańsza. Ale spojrz co sie dzieje realnie np. Nascar Racing tam nie ma żadnej Kayaby jest KONI,Eibach,Weitec.
Wpadasz na wiekszy zlocik ,kolejne świecidełko patrzysz pod spod , i co widzisz? Zawiasik KW, Koni ,Eibach itd i znowu nie ma Kayaby.

Jak juz masz w opcji KONI to wez je i poczuj sie na ulicy jak na torze!!! :food:



Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » śr maja 21, 2008 11:31

tiaa ...
w PL jak ktoś słyszy/mówi "Koni" to tagie magiczne-sportowo-tuningowe hasło że już nie trzeba nic wiecej dodawać i potem możesz kupić "sportowe" Koni Special w kolorze czerownym (czyli praktycznie amor seria + regulacja tłumienia) albo żółty Koni Sport o normalnej długości jako "skrócone" itp ...
a tam jest po prostu kilka serii ... i jak to w życiu trzeba wiedzieć czego się chce ...
a co do Kayaby
Nascar racing to dla ciebie realnie ? ok te firmy co wymieniasz królują ale głównie na rynku "tuningowym" i dotyczą głównie samochodów niemieckich, sprawdź jak to jest z samochodami amerykańskimi, włoskimi no i przede wszystkim japońskim (które są paktycznie Kayaba only)
póki co nie mam nic do zarzucenia jeśli chodzi o Premium i Excel-G (takich używałem) o Ultra SR (czyli jednorurowy mocny sport do zwykłych sprężyn - coś jak B6) też słyszałem dobre opinie
poza tym ważna sprawa TOR to nie ULICA :)
na torze możesz śmigać na totalnym "betonie" i będzie OK, a na ulicy zęby ci wypadną jak będziesz jechał 60 km/h ...
osobiście uważam że jak już wydawać taką kasę na zawieche do jeżdzenia m.in. na codzień w PL to tylko na Bilsteina B6/B8 którego możesz zreanimować i zsetupować pod konkretną instalację ...


TDPower

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości