Kayaba AGX
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
Kayaba AGX
Zastanawiam sie nad zakupem przednich amorków Kayaba AGX i proszę o opinie na ich temat, mam springi -40 i interesuje mnie czy nie będzie mi dobijało przodu. Chciałbym sie też dowiedzieć czy kupie amorki Koni Sport do mojego AFN w podobnej cenie co Kayaba, która opcja była by lepsza ??? I gdzie dostane takie amorki na najlepszej cenie ???
KYB AGX sa sporo tansze http://www.allegro.pl/item367834884_amo ... vento.html
masz tutaj amorki tylko na przod za 800 zl a Koni Sport za ta kase bedziesz mial i na tył w tej cenie
jelsi do tej pory nie dobijalo to i po zamianie zawiasu nie ebdzie
Koni Sport to bardzo dobre rozwiazanie, no chyba ze masz kase i stac Ciebie to mozesz zalozyc KYB maja regulacje twardosci i mozesz sobie ustawiac jak Ci jest najbardziej optymalnie
masz tutaj amorki tylko na przod za 800 zl a Koni Sport za ta kase bedziesz mial i na tył w tej cenie
to nie tylko od amorkow zalezy ale i od sprezyn (ich twardosci i stanu zuzycia) oraz szerokosci i ET felgcoolin pisze:interesuje mnie czy nie będzie mi dobijało przodu
jelsi do tej pory nie dobijalo to i po zamianie zawiasu nie ebdzie
Koni Sport to bardzo dobre rozwiazanie, no chyba ze masz kase i stac Ciebie to mozesz zalozyc KYB maja regulacje twardosci i mozesz sobie ustawiac jak Ci jest najbardziej optymalnie
[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]
akurat AGX jest dedykowany przez Kayabe do krótszych sprężyn ...
co do ceny to komplet Koni Sport SPD (czyli do krótszych sprężyn) do G3 TDI to ok (2x500+2x350) = ok.1700 pln więc wydaje się że Kayaba jednak tańsza ...
co do ceny to komplet Koni Sport SPD (czyli do krótszych sprężyn) do G3 TDI to ok (2x500+2x350) = ok.1700 pln więc wydaje się że Kayaba jednak tańsza ...
Ostatnio zmieniony wt maja 20, 2008 10:38 przez ppoll27, łącznie zmieniany 1 raz.
TDPower
Kayaba wprowadza pokrętła , kolorowe nowinki , no wiadomo jest tańsza. Ale spojrz co sie dzieje realnie np. Nascar Racing tam nie ma żadnej Kayaby jest KONI,Eibach,Weitec.
Wpadasz na wiekszy zlocik ,kolejne świecidełko patrzysz pod spod , i co widzisz? Zawiasik KW, Koni ,Eibach itd i znowu nie ma Kayaby.
Jak juz masz w opcji KONI to wez je i poczuj sie na ulicy jak na torze!!!
Wpadasz na wiekszy zlocik ,kolejne świecidełko patrzysz pod spod , i co widzisz? Zawiasik KW, Koni ,Eibach itd i znowu nie ma Kayaby.
Jak juz masz w opcji KONI to wez je i poczuj sie na ulicy jak na torze!!!
tiaa ...
w PL jak ktoś słyszy/mówi "Koni" to tagie magiczne-sportowo-tuningowe hasło że już nie trzeba nic wiecej dodawać i potem możesz kupić "sportowe" Koni Special w kolorze czerownym (czyli praktycznie amor seria + regulacja tłumienia) albo żółty Koni Sport o normalnej długości jako "skrócone" itp ...
a tam jest po prostu kilka serii ... i jak to w życiu trzeba wiedzieć czego się chce ...
a co do Kayaby
Nascar racing to dla ciebie realnie ? ok te firmy co wymieniasz królują ale głównie na rynku "tuningowym" i dotyczą głównie samochodów niemieckich, sprawdź jak to jest z samochodami amerykańskimi, włoskimi no i przede wszystkim japońskim (które są paktycznie Kayaba only)
póki co nie mam nic do zarzucenia jeśli chodzi o Premium i Excel-G (takich używałem) o Ultra SR (czyli jednorurowy mocny sport do zwykłych sprężyn - coś jak B6) też słyszałem dobre opinie
poza tym ważna sprawa TOR to nie ULICA
na torze możesz śmigać na totalnym "betonie" i będzie OK, a na ulicy zęby ci wypadną jak będziesz jechał 60 km/h ...
osobiście uważam że jak już wydawać taką kasę na zawieche do jeżdzenia m.in. na codzień w PL to tylko na Bilsteina B6/B8 którego możesz zreanimować i zsetupować pod konkretną instalację ...
w PL jak ktoś słyszy/mówi "Koni" to tagie magiczne-sportowo-tuningowe hasło że już nie trzeba nic wiecej dodawać i potem możesz kupić "sportowe" Koni Special w kolorze czerownym (czyli praktycznie amor seria + regulacja tłumienia) albo żółty Koni Sport o normalnej długości jako "skrócone" itp ...
a tam jest po prostu kilka serii ... i jak to w życiu trzeba wiedzieć czego się chce ...
a co do Kayaby
Nascar racing to dla ciebie realnie ? ok te firmy co wymieniasz królują ale głównie na rynku "tuningowym" i dotyczą głównie samochodów niemieckich, sprawdź jak to jest z samochodami amerykańskimi, włoskimi no i przede wszystkim japońskim (które są paktycznie Kayaba only)
póki co nie mam nic do zarzucenia jeśli chodzi o Premium i Excel-G (takich używałem) o Ultra SR (czyli jednorurowy mocny sport do zwykłych sprężyn - coś jak B6) też słyszałem dobre opinie
poza tym ważna sprawa TOR to nie ULICA
na torze możesz śmigać na totalnym "betonie" i będzie OK, a na ulicy zęby ci wypadną jak będziesz jechał 60 km/h ...
osobiście uważam że jak już wydawać taką kasę na zawieche do jeżdzenia m.in. na codzień w PL to tylko na Bilsteina B6/B8 którego możesz zreanimować i zsetupować pod konkretną instalację ...
TDPower
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości