[mk3] Co to może być? Skrzypi/przeskakuje przy skręcaniu

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
maksio200
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 274
Rejestracja: pn maja 28, 2007 19:49
Lokalizacja: Sokółka
Kontakt:

Post autor: maksio200 » wt maja 06, 2008 21:48

Jakaś durna przypadłość z tym przodem :/


viewtopic.php?t=111685" onclick="window.open(this.href);return false; Moja była maszynka ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
*daniel*
Forum Master
Forum Master
Posty: 1366
Rejestracja: wt sty 24, 2006 12:15
Lokalizacja: z garażu
Kontakt:

Post autor: *daniel* » śr maja 07, 2008 09:36

miałem panowie taki sam objaw jak wy wczoraj wymieniłem poduszki pod pc personami i problem zniknoł także w większości przypadków myśle że to jest przyczyną :bajer: a zauważyłem też że pod kielichami jak otworzymy maske nowe poduszki mniej wystają i to może być jeden z objawów zurzycia tego elementu!stare wystawały już naprawde z przesadą guma była już naprawde wykończona jak je wyciągłem!teraz cisza żadnego piszczenia skrzypienia itp!pozdro


moje byłe mk3 GTD SPECIAL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81913&postdays=0&postorder=asc&start=480
obecny dupowóż passat b4 kombi na gwincie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261704&postdays=0&postorder=asc&start=90

Awatar użytkownika
donald86
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: czw mar 15, 2007 21:40
Lokalizacja: Wołczyn
Kontakt:

Post autor: donald86 » śr maja 07, 2008 20:47

Wiec panowie tak: Dzisiaj wymieni mi ta poduche na amortyzatorku tak jak pisalem wczosniej. Przejechalem jakies 5 km i śmiem twierdzić, że to bylo powodem tego dziwnego "tyrkotania" w przednim zawieszeniu samochodu. :okej: :okej:


drugie życie Golfa....

Awatar użytkownika
maksio200
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 274
Rejestracja: pn maja 28, 2007 19:49
Lokalizacja: Sokółka
Kontakt:

Post autor: maksio200 » śr maja 07, 2008 21:10

To może u mnie jakoś źle to zostało założone? Bo szkoda mi rozbierać i "przestawiać" i na nowo geometrię ustawiać :/


viewtopic.php?t=111685" onclick="window.open(this.href);return false; Moja była maszynka ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
Wajsik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: czw sie 23, 2007 16:14
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Wajsik » czw maja 08, 2008 22:55

maksio200, to,że wymieniałeś nie dawno o niczym nie świadczy.Dla przykładu Ci napisze,że mój starszy ma seryjny zawias w vento i gniazdo wytrzymało mu 3miesiące.Zależy jakie trafisz.
Dobrze Ci sie wydaje,że to zawias,a nie żadne wspomaganie i inne rzeczy.
Wymień gniazda i bedziesz miał spokój tylko zainwestuj w lepsze

[ Dodano: 08 Maj 2008 22:57 ]
maksio200 pisze:na nowo geometrię ustawiać :/
jak wywalisz mc phersona z piastą to geometra Ci sie nie zmieni


Obrazek

Awatar użytkownika
szmeli
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 526
Rejestracja: ndz sty 13, 2008 13:24
Lokalizacja: Chełmno
Kontakt:

Post autor: szmeli » czw maja 08, 2008 23:18

Witam od pewnego czasu podczas skrecania kierownicom, z okolic prawego mcpersona dobiega dziwny dzwiek. Kolega mechanik z zawodu mówił mi że zdechła poduszka pod amortyzatorem ( dokladnie to łozysko). Co o tym myslicie... ??????


polerowane Borbet BS str 15, grzane dupska i elektryczne szyby -) http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1945468#1945468
Mój golfonek :-) zapraszam...

Awatar użytkownika
Wajsik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: czw sie 23, 2007 16:14
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Wajsik » czw maja 08, 2008 23:34

szmeli pisze:Witam od pewnego czasu podczas skrecania kierownicom, z okolic prawego mcpersona dobiega dziwny dzwiek. Kolega mechanik z zawodu mówił mi że zdechła poduszka pod amortyzatorem ( dokladnie to łozysko). Co o tym myslicie... ??????
i ma rację


Obrazek

Awatar użytkownika
donald86
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: czw mar 15, 2007 21:40
Lokalizacja: Wołczyn
Kontakt:

Post autor: donald86 » pt maja 09, 2008 17:18

dokladnie tak jak mówisz


drugie życie Golfa....

Marooo9
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 360
Rejestracja: wt gru 27, 2005 21:57
Lokalizacja: Poland
Kontakt:

Post autor: Marooo9 » pn maja 26, 2008 09:11

witam,
a co do tych dziwnych dzwiekow przy skrecaniu mam to samo a niecały rok temu zmienialem poduzszki i lozyska na amorku :(
moze to sworznie na wachaczach??



Awatar użytkownika
*daniel*
Forum Master
Forum Master
Posty: 1366
Rejestracja: wt sty 24, 2006 12:15
Lokalizacja: z garażu
Kontakt:

Post autor: *daniel* » pn maja 26, 2008 11:18

Marooo9 pisze:moze to sworznie na wachaczach??
bardzo prawdopodobne to też może być przyczyną!


moje byłe mk3 GTD SPECIAL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81913&postdays=0&postorder=asc&start=480
obecny dupowóż passat b4 kombi na gwincie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261704&postdays=0&postorder=asc&start=90

Marooo9
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 360
Rejestracja: wt gru 27, 2005 21:57
Lokalizacja: Poland
Kontakt:

Post autor: Marooo9 » pn maja 26, 2008 11:39

no dla mnie to az dziwne zebym po 8 miesiacach znow musial zmieniac lozyska a co do sworzni to dodam ze na nierownosciach na drodze dochodzi mi dodatkowo jeszcze takie gluche stukanie
A wie ktos gdzie mozna sprawdzic czy to napewno sworznie sworznie i czy mozna to sprawdzic samemu??



Awatar użytkownika
*daniel*
Forum Master
Forum Master
Posty: 1366
Rejestracja: wt sty 24, 2006 12:15
Lokalizacja: z garażu
Kontakt:

Post autor: *daniel* » pn maja 26, 2008 11:43

jeżeli to jest sworzeń dolny wachacza to najlepiej poruszaj kołem na boki góra dól i sprubój wyczuć luz!jeśli pojawi się nawet minimalny luz tzn że sworzeć masz do wymiany zobacz sobie też na końcówki drążków kierowniczych czy niemają luzów bo to też może być przyczyną stuków!


moje byłe mk3 GTD SPECIAL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81913&postdays=0&postorder=asc&start=480
obecny dupowóż passat b4 kombi na gwincie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261704&postdays=0&postorder=asc&start=90

Marooo9
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 360
Rejestracja: wt gru 27, 2005 21:57
Lokalizacja: Poland
Kontakt:

Post autor: Marooo9 » pn maja 26, 2008 12:00

a jak sie sprawdza luz na koncówkach drazkow??



Awatar użytkownika
*daniel*
Forum Master
Forum Master
Posty: 1366
Rejestracja: wt sty 24, 2006 12:15
Lokalizacja: z garażu
Kontakt:

Post autor: *daniel* » pn maja 26, 2008 12:05

wejdż do kanału i rusz końcówkami w lewo i prawo i zobacz czy sie drążek rusza czy sztywno siedzi, jak minimalnie sie rusza to też jego żywot się kończy!końcówka z drążkiem ma być na sztywno!
Ostatnio zmieniony pn maja 26, 2008 12:06 przez *daniel*, łącznie zmieniany 1 raz.


moje byłe mk3 GTD SPECIAL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81913&postdays=0&postorder=asc&start=480
obecny dupowóż passat b4 kombi na gwincie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261704&postdays=0&postorder=asc&start=90

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości