opinie o produktach MTS-technik

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

opinie o produktach MTS-technik

Post autor: MAPET » wt lut 18, 2014 01:18

wiekszosc tematu jest o nim :) wg mnie w tej klasie cenowej najlepszy


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
eGabeleXxX
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: czw lut 07, 2013 15:40
Lokalizacja: Szczerców

opinie o produktach MTS-technik

Post autor: eGabeleXxX » śr lut 19, 2014 23:54

Witam, mam pytanie odnośnie gwintu, zdaję sobie sprawę, że zapewne zostanę wyśmiany za brak ogarnięcia.
1. Po co na gwincie są dwa te pokrętła na kluczyk? Najpierw reguluję wysokość grubszym, a potem od dołu dokręcam tym cieńszym?
2. Po co jest to mniejsze pokrętło na gwincie mniejszej średnicy przy tym pier***niku do regulacji wysokości tyłu?


Obrazek

Awatar użytkownika
jarekkoval
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
Lokalizacja: Żarnów (EOP)
Kontakt:

opinie o produktach MTS-technik

Post autor: jarekkoval » śr lut 19, 2014 23:59

druga nakretka(zazwyczaj mniejsza) to nakretka kontrujaca.
jak masz pokretlo w nakretce, to pewnie to jest ampolek, zeby blokowal nakretke przed odkreceniem



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

opinie o produktach MTS-technik

Post autor: MAPET » czw lut 20, 2014 00:10

mniejsze pokretlo z tylu jest po to zeby przykrecici regulacje do belki... pewnie piszesz o mk4 tak?

a z prozdu jak napisal yaro kontra zeby si enie odkrecalo jak bedziesz kierą kręcil


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
eGabeleXxX
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: czw lut 07, 2013 15:40
Lokalizacja: Szczerców

opinie o produktach MTS-technik

Post autor: eGabeleXxX » czw lut 20, 2014 00:19

Tak, MK4, dla sprostowania mojego niejasnego pytania chodzi o te dwa:

http://i.imgur.com/RoW5i0N.jpg


Obrazek

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

opinie o produktach MTS-technik

Post autor: MAPET » czw lut 20, 2014 00:28

to co napisalem wyzej


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
eGabeleXxX
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: czw lut 07, 2013 15:40
Lokalizacja: Szczerców

opinie o produktach MTS-technik

Post autor: eGabeleXxX » czw lut 20, 2014 00:31

Dzięki, za gwint też ;).


Obrazek

Adrian.mk2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: czw lut 06, 2014 15:48
Lokalizacja: Parczew/okolice woj. Lubelskie

opinie o produktach MTS-technik

Post autor: Adrian.mk2 » ndz lut 23, 2014 21:20

Brat posiada w Seacie cały zestaw mts-a amortyzatory podobno są gazowo-olejowe, zamawiane na mapet-tuning, sprężyny -40mm, bardzo twarde, na nasze drogi to wiadomo że "trochę" trzęsie, ale za to jak trzyma się drogi, dosłownie jak przyklejony, pokonywanie zakrętów z większymi prędkościami to nie problem. Polecam za stosunek ceny do jakości, założone były ponad 3 lata temu, ale na przeglądzie 4 amortyzatory mają jeszcze po około 70%, więc spokojnie przetrzymają gwarancje



Awatar użytkownika
Paviarotti
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3931
Rejestracja: wt paź 18, 2011 22:39
Lokalizacja: Jędrzejów

opinie o produktach MTS-technik

Post autor: Paviarotti » ndz lut 23, 2014 21:25

Adrian.mk2 pisze:ale na przeglądzie 4 amortyzatory mają jeszcze po około 70%,
To akurat nic nie mówi o stanie amortyzatorów, bo im twardszy amor tym większą sprawność pokaże.
U mnie pół roczny MTS miał ponad 90% ;]


Obrazek

synek_89
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pt mar 15, 2013 15:13

Re: opinie o produktach MTS-technik

Post autor: synek_89 » sob mar 08, 2014 20:26

Witam ;) samo co jest po montażu gwintu mts w mojej a3 i mam pare pytań, gwint ustawilem mniej wiecej na wysokosci 2/3 i przod siadl i to ostro, za to tyl stoi jak seria, rozumiem, że sprężyny musze sie ułożyć? Rozumiem, ze po montazu musze jechac na zbieznosc?



Awatar użytkownika
Paviarotti
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3931
Rejestracja: wt paź 18, 2011 22:39
Lokalizacja: Jędrzejów

opinie o produktach MTS-technik

Post autor: Paviarotti » sob mar 08, 2014 21:11

synek_89, tył w MTSie ogólnie stoi wysoko nawet jak skręcisz niżej. Proponowałbym przyciąć z tył odboje jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś. Nie będzie takiego ping-ponga z tyłu. Zbieżność trzeba zrobić, ale najpierw dopasuj sobie wysokości tak jak będziesz już jeździł.


Obrazek

czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

opinie o produktach MTS-technik

Post autor: czaja86 » sob mar 08, 2014 21:28

Panowie co może być przyczyną. Zestaw to amorki MTS a sprężyny obecnie vogtland a wcześniej jakieś żółte. Problem polega na tym że jak kupiłem auto było ok po roku przy nierównościach zaczęło obcierać z tyłu więc zmieniłem sprężyny na używane vogtlanda i było ok nawet w komplecie nic nie przycierało. Teraz natomiast jest znowu problem przycierania jak ktoś siedzi z tyłu. Ostatnio jak musiałem jechać w komplecie to podłożyłem gumy na sprężyny i zrobiłem dłuższą trasę ale nie podoba mi się to na dłuższą metę. Dodam że amorki w tamtym roku roku pokazały ponad 50% sprawności. Czy czas i pora zakupić kolejny komplet MTS ( obecny ma coś około 3 lat i nie dużo przebiegu bo nie wiem czy przekroczył 30 tys) ??



Awatar użytkownika
scaner21
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 236
Rejestracja: ndz lut 01, 2009 11:39
Lokalizacja: Miasto Grzejników
Kontakt:

opinie o produktach MTS-technik

Post autor: scaner21 » ndz mar 09, 2014 15:40

Panowie.. Kto powie jak to jest z tym gwintem MTS? Założyłem u siebie i nie wiem dlaczego z tyłu stoi jak koza.. Kręcę w jedną i w drugą ale jest tak jak na serii. Dodam że to mój pierwszy gwint i może źle założyłem śrubunek (możliwe?) Jak powinien być założony z tyłu śrubunek i sprężyna (wiem, głupie pytanie) i w którą stronę kręcić? Chodzi o passata b5.


Kupię zegary z FIS bez CAN do Passata / Golfa 4

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

opinie o produktach MTS-technik

Post autor: MAPET » ndz mar 09, 2014 18:34

no jak w ktora krecic tak jak dziala przyciaganie ziemskie czyli w dol


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 6 gości