opinie o produktach MTS-technik
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
opinie o produktach MTS-technik
wiekszosc tematu jest o nim wg mnie w tej klasie cenowej najlepszy
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
- eGabeleXxX
- Użytkownik
- Posty: 452
- Rejestracja: czw lut 07, 2013 15:40
- Lokalizacja: Szczerców
opinie o produktach MTS-technik
Witam, mam pytanie odnośnie gwintu, zdaję sobie sprawę, że zapewne zostanę wyśmiany za brak ogarnięcia.
1. Po co na gwincie są dwa te pokrętła na kluczyk? Najpierw reguluję wysokość grubszym, a potem od dołu dokręcam tym cieńszym?
2. Po co jest to mniejsze pokrętło na gwincie mniejszej średnicy przy tym pier***niku do regulacji wysokości tyłu?
1. Po co na gwincie są dwa te pokrętła na kluczyk? Najpierw reguluję wysokość grubszym, a potem od dołu dokręcam tym cieńszym?
2. Po co jest to mniejsze pokrętło na gwincie mniejszej średnicy przy tym pier***niku do regulacji wysokości tyłu?
- jarekkoval
- Forum Master
- Posty: 1694
- Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
- Lokalizacja: Żarnów (EOP)
- Kontakt:
opinie o produktach MTS-technik
druga nakretka(zazwyczaj mniejsza) to nakretka kontrujaca.
jak masz pokretlo w nakretce, to pewnie to jest ampolek, zeby blokowal nakretke przed odkreceniem
jak masz pokretlo w nakretce, to pewnie to jest ampolek, zeby blokowal nakretke przed odkreceniem
opinie o produktach MTS-technik
mniejsze pokretlo z tylu jest po to zeby przykrecici regulacje do belki... pewnie piszesz o mk4 tak?
a z prozdu jak napisal yaro kontra zeby si enie odkrecalo jak bedziesz kierą kręcil
a z prozdu jak napisal yaro kontra zeby si enie odkrecalo jak bedziesz kierą kręcil
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
- eGabeleXxX
- Użytkownik
- Posty: 452
- Rejestracja: czw lut 07, 2013 15:40
- Lokalizacja: Szczerców
opinie o produktach MTS-technik
Tak, MK4, dla sprostowania mojego niejasnego pytania chodzi o te dwa:
http://i.imgur.com/RoW5i0N.jpg
http://i.imgur.com/RoW5i0N.jpg
opinie o produktach MTS-technik
to co napisalem wyzej
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
- eGabeleXxX
- Użytkownik
- Posty: 452
- Rejestracja: czw lut 07, 2013 15:40
- Lokalizacja: Szczerców
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: czw lut 06, 2014 15:48
- Lokalizacja: Parczew/okolice woj. Lubelskie
opinie o produktach MTS-technik
Brat posiada w Seacie cały zestaw mts-a amortyzatory podobno są gazowo-olejowe, zamawiane na mapet-tuning, sprężyny -40mm, bardzo twarde, na nasze drogi to wiadomo że "trochę" trzęsie, ale za to jak trzyma się drogi, dosłownie jak przyklejony, pokonywanie zakrętów z większymi prędkościami to nie problem. Polecam za stosunek ceny do jakości, założone były ponad 3 lata temu, ale na przeglądzie 4 amortyzatory mają jeszcze po około 70%, więc spokojnie przetrzymają gwarancje
- Paviarotti
- Lord GTI
- Posty: 3931
- Rejestracja: wt paź 18, 2011 22:39
- Lokalizacja: Jędrzejów
opinie o produktach MTS-technik
To akurat nic nie mówi o stanie amortyzatorów, bo im twardszy amor tym większą sprawność pokaże.Adrian.mk2 pisze:ale na przeglądzie 4 amortyzatory mają jeszcze po około 70%,
U mnie pół roczny MTS miał ponad 90% ;]
Re: opinie o produktach MTS-technik
Witam samo co jest po montażu gwintu mts w mojej a3 i mam pare pytań, gwint ustawilem mniej wiecej na wysokosci 2/3 i przod siadl i to ostro, za to tyl stoi jak seria, rozumiem, że sprężyny musze sie ułożyć? Rozumiem, ze po montazu musze jechac na zbieznosc?
- Paviarotti
- Lord GTI
- Posty: 3931
- Rejestracja: wt paź 18, 2011 22:39
- Lokalizacja: Jędrzejów
opinie o produktach MTS-technik
synek_89, tył w MTSie ogólnie stoi wysoko nawet jak skręcisz niżej. Proponowałbym przyciąć z tył odboje jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś. Nie będzie takiego ping-ponga z tyłu. Zbieżność trzeba zrobić, ale najpierw dopasuj sobie wysokości tak jak będziesz już jeździł.
opinie o produktach MTS-technik
Panowie co może być przyczyną. Zestaw to amorki MTS a sprężyny obecnie vogtland a wcześniej jakieś żółte. Problem polega na tym że jak kupiłem auto było ok po roku przy nierównościach zaczęło obcierać z tyłu więc zmieniłem sprężyny na używane vogtlanda i było ok nawet w komplecie nic nie przycierało. Teraz natomiast jest znowu problem przycierania jak ktoś siedzi z tyłu. Ostatnio jak musiałem jechać w komplecie to podłożyłem gumy na sprężyny i zrobiłem dłuższą trasę ale nie podoba mi się to na dłuższą metę. Dodam że amorki w tamtym roku roku pokazały ponad 50% sprawności. Czy czas i pora zakupić kolejny komplet MTS ( obecny ma coś około 3 lat i nie dużo przebiegu bo nie wiem czy przekroczył 30 tys) ??
- scaner21
- Ma gadane
- Posty: 236
- Rejestracja: ndz lut 01, 2009 11:39
- Lokalizacja: Miasto Grzejników
- Kontakt:
opinie o produktach MTS-technik
Panowie.. Kto powie jak to jest z tym gwintem MTS? Założyłem u siebie i nie wiem dlaczego z tyłu stoi jak koza.. Kręcę w jedną i w drugą ale jest tak jak na serii. Dodam że to mój pierwszy gwint i może źle założyłem śrubunek (możliwe?) Jak powinien być założony z tyłu śrubunek i sprężyna (wiem, głupie pytanie) i w którą stronę kręcić? Chodzi o passata b5.
Kupię zegary z FIS bez CAN do Passata / Golfa 4
opinie o produktach MTS-technik
no jak w ktora krecic tak jak dziala przyciaganie ziemskie czyli w dol
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 6 gości