opinie o produktach MTS-technik
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- eldorado84
- Gadatliwa bestia
- Posty: 944
- Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
- Lokalizacja: lubartów
widze że kolega zna sie na gwintach. Mam zawieche 20/20 GTI (20 yahre nie wiem czy jest jakaś różnica między zwykłym GTI - chyba nie), a teraz mam pytanko co będzie bardziej "komfortowe" 40/40 np MTS czy gwint MTS który obniże na 40/40 lub kit 60/60 np MTS czy gwint MTS który też obniże na 60/60, chodzi mi co lepiej bedzie sie sprawować, lepiej wybierać dziury, nierówności, nie chodzi mi o to że gwint ma rególację a kit nie ma, tylko co się lepiej spisuje, dodam że mam 1.9TD więc ciężki przód + stabilizator na wahaczach
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
Witam
Gwint ukręcony na 40mm będzie mega twardy. Kity też nie są mieksze. Z opini zasłyszanych, własnych odczuć oraz opinii venom24 to im niżej gwint tym mniej twardo. Jak chcesz maks 60mm w dół to bierz kita.
Na kicie nie jeździłem.
Gwint ukręcony na 40mm będzie mega twardy. Kity też nie są mieksze. Z opini zasłyszanych, własnych odczuć oraz opinii venom24 to im niżej gwint tym mniej twardo. Jak chcesz maks 60mm w dół to bierz kita.
Mam tdika, który pewnie jest cięższy. Wszystko jest ok.eldorado84 pisze:dodam że mam 1.9TD więc ciężki przód
Na kicie nie jeździłem.
- eldorado84
- Gadatliwa bestia
- Posty: 944
- Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
- Lokalizacja: lubartów
narazie zbieram informacje , jeździłem wcześniej na paru setapach (Jamex 40/40 + seria amory, Eibach 40/40 + seria amory, seria zawiech od 1.8GT 10/10 + seria amory, kit 60/60 weitec + koni z reg. tward. wyciuchane) i teraz mam 20/20 + NK GTI amory i najlepiej mi się jeździ, ale ten wygląd za wysoko ale z drugiej strony komfort, ale z drugiej strony jak bym obniżał to 60/60. Czy na zawieche 60/60 strzeba rozpórki na przód i na tył ???phanteon pisze:Witam
Gwint ukręcony na 40mm będzie mega twardy. Kity też nie są mieksze. Z opini zasłyszanych, własnych odczuć oraz opinii venom24 to im niżej gwint tym mniej twardo. Jak chcesz maks 60mm w dół to bierz kita.
Mam tdika, który pewnie jest cięższy. Wszystko jest ok.eldorado84 pisze:dodam że mam 1.9TD więc ciężki przód
Na kicie nie jeździłem.
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
jest, czym niżej i twardsze auto to powinny być, tym bardziej u nas gdzie dziury poprostu z glebą rozwalają bude, w gwincie podstawowy zestaw rozpórek (przód góra+tył) to moim zdaniem podstawa, wiadomo będzie jeszcze twardziej ale buda nie będzie miała aż takich obciążeń, szczególnie podczas mocnych przechyleń bocznychmatti_vw pisze:Ogólnie to chyba nie ma wyznacznika od jakiej gleby powinno się zakładać rozpórki,
Była zmodzona ibiza 2e, był swap na ABF, było modzenie ABFa,doszły Schricki 2x268, wywalone na rzecz 276/276, teraz czas na:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261294
ale to mało więc ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261294
ale to mało więc ;)
- matti_vw
- Użytkownik
- Posty: 355
- Rejestracja: pn sie 14, 2006 02:07
- Lokalizacja: Buczkowice/Bielsko-Biała
- Kontakt:
Racja, tez mam dwie z przodu i z tyłu, ale chodziło mi o to że chyba w żadnej książce obsługi albo instrukcji od zawieszenia nie wspominają o konieczności montażu rozpórek, że np od -60 musi być i nie ma gadania. Jak masz u siebie wspaniałe równe i gładkie asfalty to można spróbować bez.LCQ pisze:jest, czym niżej i twardsze auto to powinny być, tym bardziej u nas gdzie dziury poprostu z glebą rozwalają bude
Ostatnio zmieniony pn lis 03, 2008 19:32 przez matti_vw, łącznie zmieniany 1 raz.
.phanteon pisze:Gwint ukręcony na 40mm będzie mega twardy. Kity też nie są mieksze. Z opini zasłyszanych, własnych odczuć oraz opinii venom24 to im niżej gwint tym mniej twardo.
Teoretycznie rzecz ujmując nie może tak być, ponieważ zakres ugięcia sprężyn się nie zmienia. W gwincie nacisk na sprężyny jest taki sam, niezależnie od wysokości - obniżając zawias tłok amora chowa się głębiej, a przy podnoszeniu odwrotnie, więc nie ma znaczenia jaką wysokość auta się ustawi. Natomiast w praktyce faktycznie zauważyłem prawidłowość, o której napisałeś. Zawias na glebie ustawionej np na 30/30 wybierał u mnie gorzej, niż przy 60/60, przynajmniej takie miałem wrażenie. Nie wiem, czym to jest spowodowane. Może występuje jakaś różnica ciśnienia oleju i gazu w obudowie przy konkretnym wysunięciu tłoka. Trudno powiedzieć. To są subiektywne odczucia.
zawsze gwint im nizej tym wiekszy komfort bo im wyzej tym sprezyna bardziej scisnieta i nie ma takiego skoku
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
no wlasnie planuje na wiosne zalozyc jakies szerokie kolka i szukam jakiejs zawiechy ktora by mnie nie zawioda tz chce wpasowac kolo w nadkole tak max do 2 cm "szpary" i tu moje pytanie czy MTS oferowany prz Mapeta Wytrzyma taki dystans do opony (MK3 gleba w granicach -70 / -40 ) czy bedzie obcierac ?? nie wykluczam jazdy w 4 osoby :green_fuck: czy na takie rzeczy to juz cos z wyzszej pulki ?
nic takiego czego nie wytrzyma i jesli opona bedzie wystawac na ttyle ze bedzie obcierac o nia blotnik to zaden gwint nie da rady
mialem w vento mega twardy H&R i przy ostrych jazdach np w slalomie przod obcieral przy et35 i 7,5 calowej feldze o seryjny blotnik!
mialem w vento mega twardy H&R i przy ostrych jazdach np w slalomie przod obcieral przy et35 i 7,5 calowej feldze o seryjny blotnik!
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
kazdy zawias choc najtwardszy ma skok.. masz na polskich drogach takie hopy i nierownosci ze zadne nawet najtwardszy gwint nei uchroni i skok jego bedzie te kilka cm w pewnych sytuacjach
foto w podpisie malo pokazuje... ale jesli gorny przeg nie chowa ci sie w nadkolu to zapomnij ze nei dotrze
foto w podpisie malo pokazuje... ale jesli gorny przeg nie chowa ci sie w nadkolu to zapomnij ze nei dotrze
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
lechGTI, katujesz Mapeta na ostro widzę ... kupuj gwinta i nie dygaj czy skręcisz tak nisko czy nie ... i tak jestem pewien że nie skręcisz gwinta na max w dół ... no chyba że masz mega proste trasy to wyjmiesz helpera to usiądzie jeszcze parę cm w dół
[b] [url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=113886]Vw Golf GT Special`95[/url] [/b]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images24.fotosik.pl/299/7648a19958ab6809.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images24.fotosik.pl/299/7648a19958ab6809.jpg[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości