usztywnienie tyłu - jakie sprężyny do mk2

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
piori
Forum Master
Forum Master
Posty: 1304
Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
Lokalizacja: WPU/WPN/WL

usztywnienie tyłu - jakie sprężyny do mk2

Post autor: piori » ndz mar 30, 2008 09:38

Witam!
Siadły mi sprężyny z tyłu w moim gofrze mkII, ostatnio wożę sporo "żywego balastu" :jezor: i chciałbym założyć jakieś twardsze. Na allegro spotkałem się z opisami, że seryjne sprężyny tylne od mk3 można zastosować w mk2 właśnie jako utwardzane lub wzmacniane. Czy to prawda i czy w mk3 były z tyłu różne rodzaje sprężyn jeśli chodzi o lata produkcji?
I jak będzie z wysokością auta w porównaniu do serii?
Ostatnio zmieniony ndz mar 30, 2008 22:30 przez piori, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » ndz mar 30, 2008 11:35

z tylu kazde m3 i mk2 maja to samo nie bylo roznic


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
Kisiel
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2284
Rejestracja: sob sty 20, 2007 18:22
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Kisiel » ndz mar 30, 2008 11:52

piori, zaloz od jetty II lub paska, kumpel w MK2 zakladal od jetty, tyl stal troche wyzej od serii ale dalo sie paczki wozic :)


[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz mar 30, 2008 12:23

Kisiel pisze:piori, zaloz od jetty II
pupa przecież jetta jest lżejsza niz golf
piori pisze:Czy to prawda i czy w mk3 były z tyłu różne rodzaje sprężyn jeśli chodzi o lata produkcji?
to samo chyba

moja propozycja ... kupić springi seryjne i włozyć po jednej gumie usztywniającej takie z malucha :P heh podniesie sie auto ciut ale będzie twardsze :)



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » ndz mar 30, 2008 12:26

To_mas pisze:i włozyć po jednej gumie usztywniającej takie z malucha :P heh podniesie sie auto ciut ale będzie twardsze :)
glupota!! znam goscia ktory dzieki tym gumom by sie zabil bo pekla sprezyna!!


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
piori
Forum Master
Forum Master
Posty: 1304
Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
Lokalizacja: WPU/WPN/WL

Post autor: piori » ndz mar 30, 2008 22:00

To_mas pisze:kupić springi seryjne i włozyć po jednej gumie usztywniającej takie z malucha
Wolałbym nie stosować takich patentów, tylko po prostu dać jakieś sztywniejsze sprężyny.
Kierując się masą "auta-dawcy" to chyba sprężyny z
Kisiel pisze:paska
powinny być OK, tylko ciekawe jak będzie z wysokością golfika na tych springach? Bo rozumiem, że pasować będą?

EDIT:
Właśnie przejrzałem na Allegro ofertę nowych sprężyn i znalazłem coś takiego jak wzmocnione sprężyny do mk2 (numer aukcji 335809853 - wstawiać linka do aukcji chyba nie wolno :bajer: , więc podaje numer do przykładowej z tymi springami) domyślnie przeznaczone do vento, jetty i toledo, koszt to 50zł sztuka - chyba się "szarpnę" :-k ale jeszcze trochę poczekam, może ktoś coś podpowie pasującego z używek :food:
Ostatnio zmieniony ndz mar 30, 2008 22:47 przez piori, łącznie zmieniany 1 raz.



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz mar 30, 2008 23:28

MAPET pisze:glupota!! znam goscia ktory dzieki tym gumom by sie zabil bo pekla sprezyna!!
a tyle osób pisało o tym na forum ze dobre a tu widzisz jednak co innego ....
ale skąd pewność ze to była wina gumy a nie wady sprężyny ?? :)
piori pisze:wstawiać linka do aukcji chyba nie wolno :bajer:
wstawiaj ze śmiało :P
A czy wzmocnione usztywnią i podniosą samochód ???



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » ndz mar 30, 2008 23:32

ale skąd pewność ze to była wina gumy a nie wady sprężyny ?? :)
bo peklo przy gumie? poza tym koles tez zna taki przyepadek 2gi przeciez zaklocasz prace sprzyny w 1 meiscu i dzial wieksza sila scinajaca


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
Kisiel
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2284
Rejestracja: sob sty 20, 2007 18:22
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Kisiel » ndz mar 30, 2008 23:57

piori pisze:
Kisiel pisze:paska
powinny być OK, tylko ciekawe jak będzie z wysokością golfika na tych springach? Bo rozumiem, że pasować będą?
bedzie wyzej bo tył paska jest ciezszy i nizej usiadzie
to tak jak do benzyny springi od diesla zalozyc, bedzie przod wyzej stał


[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]

Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » pn mar 31, 2008 11:09

ehh ale bajki, zabawa z przekladaniem, gumy, po co to komu...
przyjrzyj sie katalogom - jesli rzeczywiscie czesto jezdzisz wyladowoany to porostu kup sprezyny do Golfa mk2 ale w wersji H/D - Heavy Duty - maja grubsza srednice drutu - znacznie lepiej znosza czesta jazde z duzym balastem - proste ?
:bigok:


TDPower

Awatar użytkownika
piori
Forum Master
Forum Master
Posty: 1304
Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
Lokalizacja: WPU/WPN/WL

Post autor: piori » pn mar 31, 2008 11:17

ppoll27, właśnie o takie pytałem w ostatnim poście
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=335809853
Specjalnych do mk2 co prawda nie znalazłem, ale gościu napisał, że też podejdą. Ciekawe jak będzie z wysokością...
Dziś chyba zahaczę jeszcze o intercars i może tam coś będą mieli od ręki.



Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » wt kwie 01, 2008 10:17

piori pisze:ppoll27, właśnie o takie pytałem w ostatnim poście
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=335809853
Specjalnych do mk2 co prawda nie znalazłem, ale gościu napisał, że też podejdą. Ciekawe jak będzie z wysokością...
Dziś chyba zahaczę jeszcze o intercars i może tam coś będą mieli od ręki.
chodziło mi o to że nie wiem czemu kombinować z Jamexem (czy spasi itp) skoro można kupić dedykowane przyzwoite sprężyny : polecam H/D LESJOFORS nr: 42 950 29 katalog: http://www.lesjoforsab.com/automotive/e ... &s=javacat
mozna niedrogo kupic http://sklepmoto.pl/szuk.php?kat=140
w IC tez je mają ale raczej drożej ...


TDPower

Awatar użytkownika
piori
Forum Master
Forum Master
Posty: 1304
Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
Lokalizacja: WPU/WPN/WL

Post autor: piori » wt kwie 01, 2008 10:35

ppoll27, dzięki :pub: (i punkt dla Ciebie :bigok: ).
To chyba jedyne sensowne i pewne rozwiązanie, wczoraj w IC nie byłem, ale dziś pojadę prosto z pracy i zobaczę jak u nich z cenami, przynajmniej na wysyłce i na czasie zaoszczędzę.



Awatar użytkownika
koloko
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 197
Rejestracja: ndz lip 29, 2007 21:50
Lokalizacja: Wrocław - Kozanów
Kontakt:

Post autor: koloko » pt maja 23, 2008 17:12

Dowiadywałem się co nie co o tych Jamexach, one są tylko wyższe niż fabryczne, przeznaczone dla aut z gazem co mają butle w kole. Także pozostają LESJOFORS.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości