[MK3] Regulacja tyłu na talerzykach - jak ?

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Kuman

[MK3] Regulacja tyłu na talerzykach - jak ?

Post autor: Kuman » pn mar 24, 2008 17:22

Witam :pub:
Niby banalne pytanie ale słyszałem kilka wersji.
Więc mam tylne amortyzatory z regulacją wysokości na talerzykach. I teraz w jakim położeniu talerzyka auto pójdzie na maxa w dół a w jakim na maxa w górę ? Bo sam zgłupiałem. Teraz mam talerzyk na maxa w dół.

proszę o szybkie odpowiedzi :) :pub:



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pn mar 24, 2008 17:31

ja postawisz amortyzator pionowo to im nizej talerz tym nizej auto i odwrotnie (tylko nie postaw do gory nogami:) )



Kuman

Post autor: Kuman » pn mar 24, 2008 17:37

I znów inna odpowiedź :kac: Mi się też taz wydawało ale z drugiej trony im sprężyna bardziej ściśnięta tym auto niżej. Proszę jeszcze o kilka wypowiedzi w tym temacie :bigok:

Tutaj jest fotka podglądowa. Zakładamy że mam auto na ostatnim rowku jak na foto. Auto jest wtedy najwyżej czy najniżej ?

Obrazek
Ostatnio zmieniony pn mar 24, 2008 17:43 przez Kuman, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
KLASSIK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 292
Rejestracja: czw mar 30, 2006 13:55
Lokalizacja: Józefów

Post autor: KLASSIK » pn mar 24, 2008 19:04

jak dasz talezyk jak najnizej to auto automatycznie idzie w dol i odwrotnie

te amorki co na focie zakladasz do mk3?
Ostatnio zmieniony pn mar 24, 2008 19:13 przez KLASSIK, łącznie zmieniany 1 raz.


www.cultstyle.pl

Awatar użytkownika
CHUDY
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 201
Rejestracja: sob sty 22, 2005 21:03
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: CHUDY » pn mar 24, 2008 19:12

Kuman pisze:I znów inna odpowiedź :kac: Mi się też taz wydawało ale z drugiej trony im sprężyna bardziej ściśnięta tym auto niżej. Proszę jeszcze o kilka wypowiedzi w tym temacie :bigok:

Tutaj jest fotka podglądowa. Zakładamy że mam auto na ostatnim rowku jak na foto. Auto jest wtedy najwyżej czy najniżej ?

Obrazek
tak jest na foto bedziesz miał wyzej.tam gdzie strzałka bedziesz miał najnizej.



Kuman

Post autor: Kuman » pn mar 24, 2008 23:35

KLASSIK, CHUDY, Dzięki za pomoc Panowie :pub:
KLASSIK pisze:te amorki co na focie zakladasz do mk3?
Nie, taką tylko poglądową fotkę dałem. Ja mam u siebie Weitec-a właśnie z taką regulacją. A kilka osób mnie wprowadziło właśnie w błąd z tymi talerzykami ale jest jak myślałem. Jest najniżej :bigok:



Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Post autor: Dj Darecki » pn mar 24, 2008 23:40

KLASSIK pisze:te amorki co na focie zakladasz do mk3?
Wejdą :grin: , znam gościa co wcisnął gwint(tył) od polo do mk3 :goof:

PzdraVWiam


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » wt mar 25, 2008 00:17

Kuman pisze:im sprężyna bardziej ściśnięta tym auto niżej
sprężyna jest tak samo ściśnieta bo masa auta jest taka sama. Mówiąc innymi słowy to ugięcie zawieszenia pod wpływem ciężaru samochodu jest takie samo (dla wszystkich położen talrzyka) natomiast różne obniżenie wynika właśnie z miejsca mocowania talerza sprezyny.
Jesli poczatkowo Ci sie tak wydawło to Ci sie dobrze wydawało :grin:

[ Dodano: Pon Mar 24, 2008 23:19 ]
Kuman pisze:KLASSIK, CHUDY, Dzięki za pomoc Panowie
no fajnie ze koledzy powtorzyli po mnie a im dziękujesz tylko :pub:
Ostatnio zmieniony wt mar 25, 2008 00:20 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.



Kuman

Post autor: Kuman » wt mar 25, 2008 00:26

sas_gti, Oczywiście przepraszam :D Tobie również bardzo dziękuję :pub:



Awatar użytkownika
*daniel*
Forum Master
Forum Master
Posty: 1366
Rejestracja: wt sty 24, 2006 12:15
Lokalizacja: z garażu
Kontakt:

Post autor: *daniel* » wt mar 25, 2008 10:21

Kuman, jateż powtórze po kolegach i oczywiście im tależyk niżej tym tył auta nieżej!kilka dni temu robiłem u siebie taki zabieg opuściłem o ząbek na regulacji i auto jest niżej dokładnie o tą odległość między ząbkami czyli min o 1cm :bigok:


moje byłe mk3 GTD SPECIAL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81913&postdays=0&postorder=asc&start=480
obecny dupowóż passat b4 kombi na gwincie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261704&postdays=0&postorder=asc&start=90

Kuman

Post autor: Kuman » wt mar 25, 2008 10:30

Ja teoretycznie mam jeszcze możliwość zjechania 1 ząbek w dół na regulacji, ale jak to zrobię to opona będzie ocierała o talerzyk. Niestety moja opona jest za szeroka (215/40), a moje felgi mają za duże et-43. Dlatego zakładam springi -60 na tył :bajer:



ThomasGTI16V
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: czw paź 05, 2006 19:41
Lokalizacja: SBI
Kontakt:

Post autor: ThomasGTI16V » wt mar 25, 2008 13:02

Witam ja także jak inni posiadam taki zetsawik z tyłu fajny jest mam 5 lub 6 poziomów regulacji a wszystko banal tez kieds wprowadzono mnie w błąd ale im dasz nizej talęzyk w dół tym auto siądzie a im wyżej wiadomo pójdzie do góry fajna sprawa pozdro :pub: :pub:


Mój gofer z piekła rodem:]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104155

Awatar użytkownika
KLASSIK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 292
Rejestracja: czw mar 30, 2006 13:55
Lokalizacja: Józefów

Post autor: KLASSIK » wt mar 25, 2008 15:14

Dj Darecki pisze:
KLASSIK pisze:te amorki co na focie zakladasz do mk3?
Wejdą :grin: , znam gościa co wcisnął gwint(tył) od polo do mk3 :goof:

PzdraVWiam
wlozyc to i ja moge wlozyc
ale to jest bez sensiu gdyz kolumna w golfie jst wyzsza niz w polo chyba ze do varianta zalozyl


www.cultstyle.pl

Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Post autor: Dj Darecki » wt mar 25, 2008 15:57

KLASSIK pisze: wlozyc to i ja moge wlozyc
ale to jest bez sensiu gdyz kolumna w golfie jst wyzsza niz w polo chyba ze do varianta zalozyl
wiem że wyższa , wsadził do zwykłego mk3 podniósł na maxa i jakoś było hehe


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości