widać że ta połowa się w ogóle nie zna.sprawności sportowych zawieszeń nie sprawdza się na diagnostyce,tzn wyniki mijają się z prawdą w znacznym stopniu.jgkurczak pisze:wiele osób mówiło że to tandeta i po roku na diagnostyce wyszła połowa sprawności
Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- dawid018
 - Mistrz KieroVWnicy

 - Posty: 4630
 - Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
 - Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
 - Kontakt:
 
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
						http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
nawet nie wiesz chyba co mówisz:P....ja Bilsteina b6 gwintowanego sprawdzałem po 2 latach i miał 73 % sprawności......po prostu te Cupline i inne no name pseudo sportowe zawieszenia to kuuuuuupa.....dawid018 pisze:widać że ta połowa się w ogóle nie zna.sprawności sportowych zawieszeń nie sprawdza się na diagnostyce,tzn wyniki mijają się z prawdą w znacznym stopniu.jgkurczak pisze:wiele osób mówiło że to tandeta i po roku na diagnostyce wyszła połowa sprawności
www.VAGRADOM.PL
[url=http://img111.imageshack.us/i/blackfabia.jpg/][img]http://img111.imageshack.us/img111/1507/blackfabia.jpg[/img][/url]
						[url=http://img111.imageshack.us/i/blackfabia.jpg/][img]http://img111.imageshack.us/img111/1507/blackfabia.jpg[/img][/url]
- dawid018
 - Mistrz KieroVWnicy

 - Posty: 4630
 - Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
 - Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
 - Kontakt:
 
miałeś i używałeś że tak piszesz??mally pisze:po prostu te Cupline i inne no name pseudo sportowe zawieszenia to kuuuuuupa.....
ja sprawdzałem tylne zawieszenie FK sprawne i wykazało 71% a po jakimś czasie pojechałem z innym zawiasem wylanym na seryjnych springach i pokazało 68% wiec wiem o czym pisze.po prostu sportowe zawieszenie ma inną charakterystykę i nigdy sprzęt do pomiaru seryjnych zawieszeń nie pokaże stanu rzeczywistego.poza tym ta kwestia była już poruszana w tym temacie.
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
						http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
to cvhyb ty nie wiesz!! na diagnostyce nie sprawdza sie sportowych zawiasów bo wyniki maja sie do tego nijaknawet nie wiesz chyba co mówisz:P..
jzu wieele razy to bylo sprawadzane w tym u mnei na wylanym gwincie pokazal sprawnosc 85% wiec nie mow koledze ze nie wie bo0 ty nie wiesz...
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

						Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

- mlody87
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 756
 - Rejestracja: śr lis 22, 2006 22:42
 - Lokalizacja: Lublin
 - Auto: MK3 USA Turbo i MK4 GTD
 - Silnik: auq+
 - Kontakt:
 
gościu jeżdziłes moze na jednym gwincie tym Bilstein, a wypowiadasz sie tez za inne produkty a tak naprawde pewnie całe G*** o nich wiesz , wiec nie komentuj jak nie miałes z czyms do czynienia.mally pisze:....ja Bilsteina b6 gwintowanego sprawdzałem po 2 latach i miał 73 % sprawności......po prostu te Cupline i inne no name pseudo sportowe zawieszenia to kuuuuuupa.....
dawid018, MAPET, mają racje zresztą temat był wałkowany tysiace razy ale widac jak ktos nie czyta to niewie. (nawet w tym temacie pare stron wczesniej)
jgkurczak, co do gwintu , to nie jest beton ,duzo zalezy od ustawienia, bo w gwincie im nizej auto siedzi tym wiekszy komfort, osobiScie jezdze na TA Technix i ustawione mam na ok 60/40 i jest odczuwalna twardosc ale koleiny i inne nierównosci ładnie wybiera i autko fajnie sie trzyma drogi.
Jeśli planujesz 40/40 lub 60/40 to szukaj całego kitu.
Tyle moich spostrzeżen jesli cos nie tak napisałem to toprawcie bo wiadomo znawcą tez nie jestem ale dziele sie tym co wiem;)
VW forever..
						świete słowadawid018 pisze:...po prostu sportowe zawieszenie ma inną charakterystykę i nigdy sprzęt do pomiaru seryjnych zawieszeń nie pokaże stanu rzeczywistego.....
wystarczy podjechac na pustych amorach ale ze sprezynami sportowymi i pokaze nam status OK
Do sprawdzania amorków jest specjlana maszyna, gdzie sie montuje samego amorka bez sprezyny i ona podaje siłe w KG tłumienia.
ja ostatnio też na przeglądzie z czystej ciekawości podjechałem na rolki żeby sprawdzić jak tam amory 3mają i wykazało po 85% sprawności na wszystkich więc to troche dziwne biorąc pod uwage że kupiłem używany kit zrobiłme 40tys na nim i taka sprawność.....także te pomiary to pic na wode!
			
													
					Ostatnio zmieniony pn sie 18, 2008 15:09 przez *daniel*, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									moje byłe mk3 GTD SPECIAL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81913&postdays=0&postorder=asc&start=480
obecny dupowóż passat b4 kombi na gwincie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261704&postdays=0&postorder=asc&start=90
						http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81913&postdays=0&postorder=asc&start=480
obecny dupowóż passat b4 kombi na gwincie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261704&postdays=0&postorder=asc&start=90
pomijając fakt sprawonosci  na diagnostykach (bo wartosci wychodza rozne) moge z czystym sumieniem polecic cupline'a
smigam na nim rok czasu i nie mam problemow, fakt tył mi sie wylal ale to z mojej winy bo nie skreca sie na sam doł bez odboja i nie jedzie w 3 osoby nad morze..... ale to chyba nie ma amora zeby to przezyl, po wymianie wkladow (tak w cupline sie je wymienia, bo wyczytalem gdzies ze neiktorzy twierdzą ze nie) wszystko gra i jest naprawde spoko!
			
									
									smigam na nim rok czasu i nie mam problemow, fakt tył mi sie wylal ale to z mojej winy bo nie skreca sie na sam doł bez odboja i nie jedzie w 3 osoby nad morze..... ale to chyba nie ma amora zeby to przezyl, po wymianie wkladow (tak w cupline sie je wymienia, bo wyczytalem gdzies ze neiktorzy twierdzą ze nie) wszystko gra i jest naprawde spoko!
Witam Golfową społeczność..
Przymierzam się do wymiany całego zawieszenia gdyż moje obecne już zaczęło dawać o sobie znać. Chciałbym wsadzić dokładnie to co mam w chwili obecnej gdyż przez 3 lata eksploatacji zdążyłem się do niego przyzwyczaić a i na właściwości jezdne nie mogę narzekać.
Niestety nie wiem za cholerę co tam mam wsadzone. Podnosiłem auto i zdejmowałem koła żeby spróbować odczytać jakieś namiary ale ze sprężyn już spora ilość lakieru zeszła (jakiś taki fioletowy czy granatowy) a amory są tak brudne że nie ma szans cokolwiek odczytać.
Dodam że latem śmigam na zestawie 215/45 R16 - przód 7,5'' szerokości, tył 9'' ... Przy tych kołach i na tym zawiesia nigdy nie miałem problemów typu obcieranie o nadkola czy obcieranie miską tudzież progami o wystające elementy na drodze. Od pewnego czasu niestety zawias powoli odmawia posłuszeństwa. Na nierównościach mocno buja mi tyłem a jak wsiądą dwie osoby do tyłu to jak jest jakiś uskok wówczas opony tylne dostają po dupie..
Nie wiem jaki mam aktualnie zawias. Czy jest to -40/-40 czy -60/-40 czy może -60/-60. Auto przyjechało na nim z faszystowa i tak jak wspomniałem wcześniej nigdy problemów nie miałem. Nieraz się śmigało w 5 osób i nawet nie miało prawa nic z tyłu obcierać.
Proszę was o jakąś poradę. Co tu wstawić w miejsce starych amorów i springów. Na co zwrócić jeszcze uwagę przy wymianie zawiasu - jakie inne elementy warto od razu zmieniać. Wiem że muszę wymienić sworznie w przednich wahaczach bo też już stukają na nierównościach - co poza nimi??
za wszelkie porady chylę czoła przed wami
pzdr MM
			
									
									Przymierzam się do wymiany całego zawieszenia gdyż moje obecne już zaczęło dawać o sobie znać. Chciałbym wsadzić dokładnie to co mam w chwili obecnej gdyż przez 3 lata eksploatacji zdążyłem się do niego przyzwyczaić a i na właściwości jezdne nie mogę narzekać.
Niestety nie wiem za cholerę co tam mam wsadzone. Podnosiłem auto i zdejmowałem koła żeby spróbować odczytać jakieś namiary ale ze sprężyn już spora ilość lakieru zeszła (jakiś taki fioletowy czy granatowy) a amory są tak brudne że nie ma szans cokolwiek odczytać.
Dodam że latem śmigam na zestawie 215/45 R16 - przód 7,5'' szerokości, tył 9'' ... Przy tych kołach i na tym zawiesia nigdy nie miałem problemów typu obcieranie o nadkola czy obcieranie miską tudzież progami o wystające elementy na drodze. Od pewnego czasu niestety zawias powoli odmawia posłuszeństwa. Na nierównościach mocno buja mi tyłem a jak wsiądą dwie osoby do tyłu to jak jest jakiś uskok wówczas opony tylne dostają po dupie..
Nie wiem jaki mam aktualnie zawias. Czy jest to -40/-40 czy -60/-40 czy może -60/-60. Auto przyjechało na nim z faszystowa i tak jak wspomniałem wcześniej nigdy problemów nie miałem. Nieraz się śmigało w 5 osób i nawet nie miało prawa nic z tyłu obcierać.
Proszę was o jakąś poradę. Co tu wstawić w miejsce starych amorów i springów. Na co zwrócić jeszcze uwagę przy wymianie zawiasu - jakie inne elementy warto od razu zmieniać. Wiem że muszę wymienić sworznie w przednich wahaczach bo też już stukają na nierównościach - co poza nimi??
za wszelkie porady chylę czoła przed wami
pzdr MM
- 
				Kuman
 
MariuszM, Jeśli chcesz to co miałeś to po prostu zmień amortyzatory na nowe. Sprężyny spokojnie mogą zostać jeśli obniżenie Ci odpowiadała. Jeśli chodzi o amorki to najtańsze masz u Mapeta - MTS. Potem Gt cupline z allegro 500z komplet. Jeśli chcesz lepsze to trzeba już słono zapłacić. Np Koni sporty lub Bilsteiny B8. 
Daj może fotkę auta z boku to się oceni jaką masz glebę teraz.
			
									
									Daj może fotkę auta z boku to się oceni jaką masz glebę teraz.
MariuszM dodaj kilka dokładnych fotek zawiasu  
			
													
					Ostatnio zmieniony ndz sie 24, 2008 11:35 przez Kapsel, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									[url=http://kapsel-tuning.com][img]http://images36.fotosik.pl/34/2baeeac3477473d0.jpg[/img][/url]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2343153#2343153 - BRY na maskę
						http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2343153#2343153 - BRY na maskę
Kuman fotki mojej fury u mnie w profilu są. Co do wymiany to wolałbym zmieniać już całość bo jak sobie pooglądałem te moje obecne springi to też już nie za dobrze wyglądają. BTW sądzisz że to bujanie z tyłu i obcieranie opon o nadkola na wybojach to wina wyłącznie amorów?? A jakie są opinie odnośnie gwintów firm MTS Technik, TA Technix, QAP Sports, GT Cupline.. czy warto inwestować w taki sprzęt?? Czy może lepiej skupić się na jakimś zestawie KIT...
Kapsel w tygodniu podniosę autko jeszcze raz na żabie zdejmę koła i wykonam jakieś dokładne foty.. ( z tego co wczoraj widziałem springi są takie fioletowo-granatowe a tylne mają 9-10 zwojów).
Dodam że całość operacji chciałbym zamknąć w kwocie 1500 plnów - wymiany będę dokonywał u teścia w warsztacie więc robociznę mam za tzw browara
Edit: dodaje jeszcze na szybko zdjęcia wykonane przed chwila na szybko..
Kolor springów
 
Przyczorchana oponka - nowa Toyo Proxes
  
 
 
			
													Kapsel w tygodniu podniosę autko jeszcze raz na żabie zdejmę koła i wykonam jakieś dokładne foty.. ( z tego co wczoraj widziałem springi są takie fioletowo-granatowe a tylne mają 9-10 zwojów).
Dodam że całość operacji chciałbym zamknąć w kwocie 1500 plnów - wymiany będę dokonywał u teścia w warsztacie więc robociznę mam za tzw browara
Edit: dodaje jeszcze na szybko zdjęcia wykonane przed chwila na szybko..
Kolor springów

Przyczorchana oponka - nowa Toyo Proxes

					Ostatnio zmieniony ndz sie 24, 2008 12:10 przez MariuszM, łącznie zmieniany 5 razy.
									
			
									- 
				Kuman
 
Jest gdzieś temat na forum z tym...Generalnie to ludzie chwalą GT Cupline , TA techniksy, o QAP narazie nikt nic nie wie bo dopiero weszły na rynek.MariuszM pisze:A jakie są opinie odnośnie gwintów firm MTS Technik, TA Technix, QAP Sports, GT Cupline
Jam masz 1500zł to kup gwncik od Matiego - 860zł, reszta pozostanie na sworznie etc (bierz firmy febi bo te tańsze to lipa) i jeszcze zostanie kasy
MariuszM pisze:warto inwestować w taki sprzęt??
Nie wiem czy tą wypowiedzią pomogę ale stałem przed tym samym dylematem i wybrałem gwint.
Pewnie po prostu się wylały i nie mają tłumienia. Springi do tego nic nie mają jeśli jakiś czas temu było wszystko OK.MariuszM pisze:BTW sądzisz że to bujanie z tyłu i obcieranie opon o nadkola na wybojach to wina wyłącznie amorów??
Gdyby mati miał jeszcze po takiej cenie te gwinty to bardzo chętnie bym od niego zakupił tylko nie wiem jak się z nim skontaktować bo jakoś nie mogę znaleźć użytkownika o takim nicku  
 
myślisz że po założeniu gwintu nie będę miał problemów z obcieraniem kół o ranty błotników ?? Dopiero co wyłożyłem 900 plnów na nowe balony Toyo 215/45 R16 i szkoda żeby z powodu zawiasu one cierpiały
			
									
									myślisz że po założeniu gwintu nie będę miał problemów z obcieraniem kół o ranty błotników ?? Dopiero co wyłożyłem 900 plnów na nowe balony Toyo 215/45 R16 i szkoda żeby z powodu zawiasu one cierpiały
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości



