Air Ride - INFO Ogólne
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- kristof91
- Aloha Style 
- Posty: 692
- Rejestracja: pn lip 20, 2009 16:04
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle/ Monachium
Air Ride - INFO Ogólne
+ i - pociagne od aku.Wylacznik kompresora w kabinie moge dac na kablu od minusa? Do zaworow musze osobno ciagnac + i - znowu?
			
									
									Air Ride - INFO Ogólne
+ po prostu przerwij i tam daj włącznik/wyłącznik a - nie ma sensu ciagnac z aku tylko podepnij go do budy 
			
									
									
to nie my mamy za nisko auta... to krawężniki są za wysoko!! ^^
mój Golf Mk3 GTI
AiRRight- okucia, zestawy zawieszeń. Najlepsze ceny!!!
						mój Golf Mk3 GTI
AiRRight- okucia, zestawy zawieszeń. Najlepsze ceny!!!
- kristof91
- Aloha Style 
- Posty: 692
- Rejestracja: pn lip 20, 2009 16:04
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle/ Monachium
Air Ride - INFO Ogólne
A jakiej grubosci kabel do + trzeba dac i jaki bezpiecznik? Bo to ma zasilac kompresor. I jakis wlacznik ktory ogarnie to natezenie..
			
									
									Air Ride - INFO Ogólne
kabel od zwykłego CA od wzmacniacza, bezpiecznik 20-30 A spokojnie wystarczy  A wyłącznik mozesz uzyć taki z castoramy (szeroki czerwony) on ma bodaj granicę 20A więc ja u siebie nie mialem z tym problemu przy 480C
 A wyłącznik mozesz uzyć taki z castoramy (szeroki czerwony) on ma bodaj granicę 20A więc ja u siebie nie mialem z tym problemu przy 480C
			
									
									 A wyłącznik mozesz uzyć taki z castoramy (szeroki czerwony) on ma bodaj granicę 20A więc ja u siebie nie mialem z tym problemu przy 480C
 A wyłącznik mozesz uzyć taki z castoramy (szeroki czerwony) on ma bodaj granicę 20A więc ja u siebie nie mialem z tym problemu przy 480Cto nie my mamy za nisko auta... to krawężniki są za wysoko!! ^^
mój Golf Mk3 GTI
AiRRight- okucia, zestawy zawieszeń. Najlepsze ceny!!!
						mój Golf Mk3 GTI
AiRRight- okucia, zestawy zawieszeń. Najlepsze ceny!!!
- Zaba91
- Użytkownik 
- Posty: 290
- Rejestracja: sob lip 11, 2009 14:26
- Lokalizacja: Słupsk/Bydgoszcz
- Kontakt:
Air Ride - INFO Ogólne
ja tam mam u siebie załączanie kompresora przez przekaźnik  wg mnie tak jest najlepiej i najbezpieczniej
 wg mnie tak jest najlepiej i najbezpieczniej 
			
									
									 wg mnie tak jest najlepiej i najbezpieczniej
 wg mnie tak jest najlepiej i najbezpieczniej 
Jadźka:
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=497693
VW it's not a hobby, this is passion...

						http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=497693
VW it's not a hobby, this is passion...

- Mentos6660
- Mały gagatek 
- Posty: 141
- Rejestracja: pt paź 15, 2010 23:25
- Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE
Re: Air Ride - INFO Ogólne
Heh zalezy jak bezpiecznie ja osobiscie wlacznik przy czujniku i przekaznikach tez bym dal bo jakas nieszczelnosc, z butli bedzie uciekac i w nocy beda sie wlaczac kompresory chyba ze pod zaplon czujnik podlaczyc, ja tak mialem ale gdybym robil jeszcze raz zrobil bym wlacznik na +.Zaba91 pisze:ja tam mam u siebie załączanie kompresora przez przekaźnikwg mnie tak jest najlepiej i najbezpieczniej
- Zaba91
- Użytkownik 
- Posty: 290
- Rejestracja: sob lip 11, 2009 14:26
- Lokalizacja: Słupsk/Bydgoszcz
- Kontakt:
Air Ride - INFO Ogólne
nie no przycisk mam do załączenia przekaźnika  i wtedy nie muszę kupować jakiś nie wiadomo jakich przycisków i ciągnąć bezpośrednio + z aku przez ten przycisk i dopiero od kompresora. U siebie w jettcie załączenie kompresora(przekaźnika) mam z przycisku przeciwmgłowych bo akurat taki był pod ręką
 i wtedy nie muszę kupować jakiś nie wiadomo jakich przycisków i ciągnąć bezpośrednio + z aku przez ten przycisk i dopiero od kompresora. U siebie w jettcie załączenie kompresora(przekaźnika) mam z przycisku przeciwmgłowych bo akurat taki był pod ręką  ale też ile ludzi tyle pomysłów jak to wszystko podłączyć
 ale też ile ludzi tyle pomysłów jak to wszystko podłączyć  najważniejsze żeby poprawnie działało
 najważniejsze żeby poprawnie działało 
			
									
									 i wtedy nie muszę kupować jakiś nie wiadomo jakich przycisków i ciągnąć bezpośrednio + z aku przez ten przycisk i dopiero od kompresora. U siebie w jettcie załączenie kompresora(przekaźnika) mam z przycisku przeciwmgłowych bo akurat taki był pod ręką
 i wtedy nie muszę kupować jakiś nie wiadomo jakich przycisków i ciągnąć bezpośrednio + z aku przez ten przycisk i dopiero od kompresora. U siebie w jettcie załączenie kompresora(przekaźnika) mam z przycisku przeciwmgłowych bo akurat taki był pod ręką  ale też ile ludzi tyle pomysłów jak to wszystko podłączyć
 ale też ile ludzi tyle pomysłów jak to wszystko podłączyć  najważniejsze żeby poprawnie działało
 najważniejsze żeby poprawnie działało 
Jadźka:
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=497693
VW it's not a hobby, this is passion...

						http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=497693
VW it's not a hobby, this is passion...

Air Ride - INFO Ogólne
Przekaźnik jest zdecydowanie bardziej kulturalnym rozwiązaniem.
Włącza wtedy po stacyjce. Ale myślałem też o takim wyłączniku ręcznym przekaźnika, coby nie pompował zanim odpalę brykę lub w trakcie kręcenia (bo czasem i tak się zdarza), albo jak po prostu tego nie chcę. Ewentualnie pod któreś z zasilań, które ginie przy kręceniu rozrusznikiem (chyba radia tak mają?)
W sumie to nie wpadłem na to, że większość z Was ma akumulatory pod maską i musicie ciągnąć kablisko zasilające przez całą brykę. U mnie wystarczyły lekko wydłużone, fabryczne kable viaira
			
									
									Włącza wtedy po stacyjce. Ale myślałem też o takim wyłączniku ręcznym przekaźnika, coby nie pompował zanim odpalę brykę lub w trakcie kręcenia (bo czasem i tak się zdarza), albo jak po prostu tego nie chcę. Ewentualnie pod któreś z zasilań, które ginie przy kręceniu rozrusznikiem (chyba radia tak mają?)
W sumie to nie wpadłem na to, że większość z Was ma akumulatory pod maską i musicie ciągnąć kablisko zasilające przez całą brykę. U mnie wystarczyły lekko wydłużone, fabryczne kable viaira

Air Ride - INFO Ogólne
Witam  Potrzebuje małej pomocy odnoście włącznika od tylnych szyb od golfa 3. Oryginalnie sterowany jest modułem przez - a trzeba go przerobić zeby był sterowany + ktore mialy by isc do zaworow i problem jest w tym ze trzeba gdzies sie dolutowac ze stałym + i - tylko wlasnie nie bardzo wiem gdzie ?? czy starczy na te 2 male płytki dac + i bedzie po zawodach ??
 Potrzebuje małej pomocy odnoście włącznika od tylnych szyb od golfa 3. Oryginalnie sterowany jest modułem przez - a trzeba go przerobić zeby był sterowany + ktore mialy by isc do zaworow i problem jest w tym ze trzeba gdzies sie dolutowac ze stałym + i - tylko wlasnie nie bardzo wiem gdzie ?? czy starczy na te 2 male płytki dac + i bedzie po zawodach ??
a i jeszcze jedno czy te oporniki sa potrzebne ?? jak dam stały plus ??
			
									
									 Potrzebuje małej pomocy odnoście włącznika od tylnych szyb od golfa 3. Oryginalnie sterowany jest modułem przez - a trzeba go przerobić zeby był sterowany + ktore mialy by isc do zaworow i problem jest w tym ze trzeba gdzies sie dolutowac ze stałym + i - tylko wlasnie nie bardzo wiem gdzie ?? czy starczy na te 2 male płytki dac + i bedzie po zawodach ??
 Potrzebuje małej pomocy odnoście włącznika od tylnych szyb od golfa 3. Oryginalnie sterowany jest modułem przez - a trzeba go przerobić zeby był sterowany + ktore mialy by isc do zaworow i problem jest w tym ze trzeba gdzies sie dolutowac ze stałym + i - tylko wlasnie nie bardzo wiem gdzie ?? czy starczy na te 2 male płytki dac + i bedzie po zawodach ??a i jeszcze jedno czy te oporniki sa potrzebne ?? jak dam stały plus ??
- kristof91
- Aloha Style 
- Posty: 692
- Rejestracja: pn lip 20, 2009 16:04
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle/ Monachium
Air Ride - INFO Ogólne
Panowie mam pytanie czy wyjscie z butli na zawory musi byc jedno i rozdzielone na zawory przód tył czy moge np przód wypuscic z jednego wyjscia, a tył z drugiego, bede mial po 2 wyjscia w butli na bokach i jedno na srodku na kompresor i odspodu na zawór odwadniajacy. Ponieżej schemat czy tak może byc?

			
									
									
Air Ride - INFO Ogólne
co najwyzej 4ka 
balwanki sa krzywe
			
									
									
balwanki sa krzywe

http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

						Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

- kristof91
- Aloha Style 
- Posty: 692
- Rejestracja: pn lip 20, 2009 16:04
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle/ Monachium
Air Ride - INFO Ogólne
ok dzieki. A jesli np na zawory szlo by z jednego wyjscia z butli i potem trojnik i do zaworow to uklad bedzie chodzil wolniej?
			
									
									- lukas.g60
- Forum Master 
- Posty: 1346
- Rejestracja: wt kwie 26, 2005 16:14
- Lokalizacja: TBU/sw209ld
- Kontakt:
Air Ride - INFO Ogólne
tak wtedy bedzie deczko wolniej,wiadomo ze jak zawory beda mialy zasilanie osobno to szybciej to powietrze do nich dotrze i na odwrót
			
									
									Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości







