Problem na dłuższych trasach.

Forum techniczne związane z silnikami G60

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
TiTeK
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 189
Rejestracja: ndz lis 02, 2008 12:56
Lokalizacja: JaVWorzno
Kontakt:

Problem na dłuższych trasach.

Post autor: TiTeK » pn maja 22, 2017 11:10

No o to mi chodzilo czy normalne to jest ze cewka tak sie grzeje.
Wczoraj jezdzilem z odpiętą sondą i ani razu nic sie nie działo, bycmoze zbieg okolicznosci...


[url=http://www.wagenstyle.pl/titek.html][img]http://img688.imageshack.us/img688/2713/47322548kopia.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2549
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Problem na dłuższych trasach.

Post autor: RasPL » pn maja 22, 2017 15:58

byc moze jak cos sie dzieje to sonda zwiera do masy i mówi o ubogij mieszance a silnik leje ile wejdzie. Tak często bywa a digi nie ma wartości korekcyjnej do której koryguje tylko zalewa motor


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Ladro
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: czw lis 06, 2008 12:24
Lokalizacja: Wrocław

Re: Problem na dłuższych trasach.

Post autor: Ladro » wt maja 23, 2017 18:21

Mi to wygląda na podciśnienia.Szczególnie to co idzie do kompa.


3 x PG było
czas na VR6+ obecnie corrado 2.8 24V BDE.Za jakiś czas r32.

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2549
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Problem na dłuższych trasach.

Post autor: RasPL » wt maja 23, 2017 18:58

Mi 16V prz problemach z tym wezem (kiedys po remapie nie podpielem) jedynie zimny odpala i odrazu widac ze nie przejedzie wiecej jak kilka metrow bo dym jak z elektrowni. Na cieplo juz wcale nie odpali i smierzdi wachą z wydechu.


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Ladro
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: czw lis 06, 2008 12:24
Lokalizacja: Wrocław

Re: Problem na dłuższych trasach.

Post autor: Ladro » wt maja 23, 2017 21:19

Jak miałem g60 pękł mi na króćcu za przepustnicą wzdłuż.Siedzieć siedział i nic nie było widać.Tylko obroty raz spadały do jałowych normalnie ,a raz stawały na 2500 , albo spadały bardzo powoli.
Podobny efekt jest jak się zamieni przewody podciśnienia miejscami z tyłu przepustnicy.
idąc dalej.Odepnij wtyczkę od sondy i zobacz czy są te same objawy.
Może też być uwalony niebieski czujnik.
Lub poleciał styk wolnych obrotów na przepustnicy i to też przerabiałem.To można zmierzyć miernikiem .


3 x PG było
czas na VR6+ obecnie corrado 2.8 24V BDE.Za jakiś czas r32.

Rafał_19
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: czw paź 16, 2008 20:11
Lokalizacja: Śląsk

Problem na dłuższych trasach.

Post autor: Rafał_19 » czw cze 08, 2017 10:46

Titek rozwiązałęs twój problem z PG?



Awatar użytkownika
TiTeK
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 189
Rejestracja: ndz lis 02, 2008 12:56
Lokalizacja: JaVWorzno
Kontakt:

Problem na dłuższych trasach.

Post autor: TiTeK » pn cze 12, 2017 01:13

Przy wypietej sondzie jest ok, wiec wyglada na to że sonda daje dupy, narazie auto sie lakieruje, ale jak odbiore i poskładam to Jade do GTO bo musze zrobic korekte programu, bo pojawiały sie stuki, pozatym założyłem wydajniejsze wtryski i Krzysztof ma mi jeszcze zrobic procedure startu i przy okazji usunie sondę z programu.


[url=http://www.wagenstyle.pl/titek.html][img]http://img688.imageshack.us/img688/2713/47322548kopia.gif[/img][/url]

Dominikf4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: czw lis 29, 2012 18:50

Problem na dłuższych trasach.

Post autor: Dominikf4 » czw cze 15, 2017 21:54

ja mam tak samo jak zamulam długo to jak by sie paliwa nazbierało i go przylewa i tak przerywa a jak przygazuje to ustaje. Też obstawiam sonde bo mam kable z niej przedłużone



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2549
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Problem na dłuższych trasach.

Post autor: RasPL » pn lip 10, 2017 07:26

Tak ale z kontrolerem i z niego sygnał emulacji do ecu.


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
Knutek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: sob wrz 24, 2005 12:21
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Problem na dłuższych trasach.

Post autor: Knutek » śr lip 12, 2017 17:01

Ladro, możesz coś więcej opisać o pomiarach tych styków na przepustnicy, jakie mają być wartości, bo mam problem taki że chyba trochę za bardzo podlewa go paliwem. Copot jedynie wyregulować czy też się go jakoś mierzy?



Awatar użytkownika
TiTeK
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 189
Rejestracja: ndz lis 02, 2008 12:56
Lokalizacja: JaVWorzno
Kontakt:

Problem na dłuższych trasach.

Post autor: TiTeK » czw lip 13, 2017 07:36

Jestem po programie, usunieta sonda z programu i problem znikł :)

Co do sprawdzenia styków przepustnicy to mają poprostu zwierac i rozwierać.


[url=http://www.wagenstyle.pl/titek.html][img]http://img688.imageshack.us/img688/2713/47322548kopia.gif[/img][/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „G60”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości