Strona 1 z 1

Bypass valve (zawór zwrotny)

: pt sty 13, 2017 11:21
autor: TiTeK
Siema. Ma ktos może zawór zwrotny tzw. bypass valve ktory montuje sie na przewodzie od silniczka krokowego? Potrzebował bym rysunek tech., ewentulnie odkupił bym taki zaworek no chyba ze byłby ktos tak dobry i by pozyczył taki zaworek zebym mogl go sobie zwymiarować. Same wymiary to w sumie nic bo przypuszczam ze jest tam rowniez jakaś spręzyna i kulka wiec to tez potrzebowal bym pomierzyć, średnice przelotu, średnicę kulki, twardość sprężyny itp.
Z gory dzieki i czekam na info

Bypass valve (zawór zwrotny)

: ndz sty 15, 2017 00:13
autor: Ladro
Prościej można zrobić.Krokowy jest wpięty w rurę powrotu powietrza do G.Wystarczy go odpiąć z powrotu kruciec na powrocie zaślepić i wpiąć w dolot w rurę przed kolankiem co idzie do przepustnicy.Sprawdzone rozwiązanie.

Bypass valve (zawór zwrotny)

: ndz sty 15, 2017 13:48
autor: RasPL
Mozna jeszcze prosciej. Wyjac calkowicie. Widze dalej w modzie sa te przerobki ktore moga skonczyc sie katastrofą :)

Bypass valve (zawór zwrotny)

: ndz sty 15, 2017 15:53
autor: TiTeK
Slyszalem że da sie tez to w kompie ogarnąć zeby krokowy nie upuszczał niepotrzebnie boosta ale to nie potwierdzone info. Wolał bym zamontować zawór ale ostatecznie bede kombinował cos innego.

RasPL
A ja widze że ty tylko negujesz kazdy pomysł, kazde pytanie. Jak pytałem w innym poście o chlodnice wody pod IC z rallye to tez standardowo musiales pocisnąć o IC z Rallye zebym go zmienił a nie po to go zakładałem zeby go zmieniać z powodu twojego "widzi mi sie". A w tym.przypadku nie pytalem czy to ma sens i co uważasz na ten temat tylko prosiłem o pomoc w sprawie budowy zaworu. Pozdrawiam

Bypass valve (zawór zwrotny)

: ndz sty 15, 2017 15:57
autor: RasPL
No da sie. Ale zabezpieczen bym nie usuwal.

Re: Bypass valve (zawór zwrotny)

: ndz sty 15, 2017 21:12
autor: Ladro
RasPL napisz kiedy to zabezpieczenie działa.

O wpięciu krokowca w dolot wyczytałem na amerykańskim forum.Jakieś 8 lat temu zrobiłem taki zabieg i na zdrowym kompresorze po rozwiercie uzyskałem 1.2 bara na seryjnym kole pasowym.

Owszem można to programowo zrobić.

Bypass valve (zawór zwrotny)

: ndz sty 15, 2017 22:35
autor: RasPL
Przy stuku jezeli cofanie zaplonu nie pomoze. TiTek rob co chcesz znowu upalisz jaki tlok czy moze zawor sie odlepi :helm: A ja bede przeciez negowal wciaz.

Wy chcecie osiagnac by przy dojsciu do max cisnienia nie zaczynalo silniczkiem upuszczac i tym samym wywalacie zabezpieczenie krore widocznie po cos ktos tam ustawil. Chyba ze uwazacie ze ten digi potrafi precyzyjnie trzymac zaplon wiec rozumie.

Jakie egt i afr masz przy pelnym bucie po tak 30s jazdy ?

Bypass valve (zawór zwrotny)

: ndz sty 15, 2017 23:39
autor: Ladro
Digifant upuszcza krokowym boost do 0,4 bara jak coś w całym "systemie" jest nie tak ,a także przed samą odcinką.Tłoki w pg potrafią leciec od wielu innych czynników.

Bypass valve (zawór zwrotny)

: ndz sty 15, 2017 23:42
autor: RasPL
Bo takie ma mapy jak ja zmienisz to nie upusci nic. Jedna jest jak wszystko jest ok a druga awaryjna.