Bypass valve (zawór zwrotny)

Forum techniczne związane z silnikami G60

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
TiTeK
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 189
Rejestracja: ndz lis 02, 2008 12:56
Lokalizacja: JaVWorzno
Kontakt:

Bypass valve (zawór zwrotny)

Post autor: TiTeK » pt sty 13, 2017 11:21

Siema. Ma ktos może zawór zwrotny tzw. bypass valve ktory montuje sie na przewodzie od silniczka krokowego? Potrzebował bym rysunek tech., ewentulnie odkupił bym taki zaworek no chyba ze byłby ktos tak dobry i by pozyczył taki zaworek zebym mogl go sobie zwymiarować. Same wymiary to w sumie nic bo przypuszczam ze jest tam rowniez jakaś spręzyna i kulka wiec to tez potrzebowal bym pomierzyć, średnice przelotu, średnicę kulki, twardość sprężyny itp.
Z gory dzieki i czekam na info


[url=http://www.wagenstyle.pl/titek.html][img]http://img688.imageshack.us/img688/2713/47322548kopia.gif[/img][/url]

Ladro
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: czw lis 06, 2008 12:24
Lokalizacja: Wrocław

Bypass valve (zawór zwrotny)

Post autor: Ladro » ndz sty 15, 2017 00:13

Prościej można zrobić.Krokowy jest wpięty w rurę powrotu powietrza do G.Wystarczy go odpiąć z powrotu kruciec na powrocie zaślepić i wpiąć w dolot w rurę przed kolankiem co idzie do przepustnicy.Sprawdzone rozwiązanie.


3 x PG było
czas na VR6+ obecnie corrado 2.8 24V BDE.Za jakiś czas r32.

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2501
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Bypass valve (zawór zwrotny)

Post autor: RasPL » ndz sty 15, 2017 13:48

Mozna jeszcze prosciej. Wyjac calkowicie. Widze dalej w modzie sa te przerobki ktore moga skonczyc sie katastrofą :)


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
TiTeK
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 189
Rejestracja: ndz lis 02, 2008 12:56
Lokalizacja: JaVWorzno
Kontakt:

Bypass valve (zawór zwrotny)

Post autor: TiTeK » ndz sty 15, 2017 15:53

Slyszalem że da sie tez to w kompie ogarnąć zeby krokowy nie upuszczał niepotrzebnie boosta ale to nie potwierdzone info. Wolał bym zamontować zawór ale ostatecznie bede kombinował cos innego.

RasPL
A ja widze że ty tylko negujesz kazdy pomysł, kazde pytanie. Jak pytałem w innym poście o chlodnice wody pod IC z rallye to tez standardowo musiales pocisnąć o IC z Rallye zebym go zmienił a nie po to go zakładałem zeby go zmieniać z powodu twojego "widzi mi sie". A w tym.przypadku nie pytalem czy to ma sens i co uważasz na ten temat tylko prosiłem o pomoc w sprawie budowy zaworu. Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony ndz sty 15, 2017 16:07 przez TiTeK, łącznie zmieniany 2 razy.


[url=http://www.wagenstyle.pl/titek.html][img]http://img688.imageshack.us/img688/2713/47322548kopia.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2501
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Bypass valve (zawór zwrotny)

Post autor: RasPL » ndz sty 15, 2017 15:57

No da sie. Ale zabezpieczen bym nie usuwal.


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Ladro
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: czw lis 06, 2008 12:24
Lokalizacja: Wrocław

Re: Bypass valve (zawór zwrotny)

Post autor: Ladro » ndz sty 15, 2017 21:12

RasPL napisz kiedy to zabezpieczenie działa.

O wpięciu krokowca w dolot wyczytałem na amerykańskim forum.Jakieś 8 lat temu zrobiłem taki zabieg i na zdrowym kompresorze po rozwiercie uzyskałem 1.2 bara na seryjnym kole pasowym.

Owszem można to programowo zrobić.


3 x PG było
czas na VR6+ obecnie corrado 2.8 24V BDE.Za jakiś czas r32.

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2501
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Bypass valve (zawór zwrotny)

Post autor: RasPL » ndz sty 15, 2017 22:35

Przy stuku jezeli cofanie zaplonu nie pomoze. TiTek rob co chcesz znowu upalisz jaki tlok czy moze zawor sie odlepi :helm: A ja bede przeciez negowal wciaz.

Wy chcecie osiagnac by przy dojsciu do max cisnienia nie zaczynalo silniczkiem upuszczac i tym samym wywalacie zabezpieczenie krore widocznie po cos ktos tam ustawil. Chyba ze uwazacie ze ten digi potrafi precyzyjnie trzymac zaplon wiec rozumie.

Jakie egt i afr masz przy pelnym bucie po tak 30s jazdy ?


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Ladro
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: czw lis 06, 2008 12:24
Lokalizacja: Wrocław

Bypass valve (zawór zwrotny)

Post autor: Ladro » ndz sty 15, 2017 23:39

Digifant upuszcza krokowym boost do 0,4 bara jak coś w całym "systemie" jest nie tak ,a także przed samą odcinką.Tłoki w pg potrafią leciec od wielu innych czynników.


3 x PG było
czas na VR6+ obecnie corrado 2.8 24V BDE.Za jakiś czas r32.

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2501
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Bypass valve (zawór zwrotny)

Post autor: RasPL » ndz sty 15, 2017 23:42

Bo takie ma mapy jak ja zmienisz to nie upusci nic. Jedna jest jak wszystko jest ok a druga awaryjna.


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „G60”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość