Inny blok do G60?
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Forum Master
- Posty: 1229
- Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
- Lokalizacja: śląskie
- Kontakt:
Inny blok do G60?
Panowie byłem sobie pomierzyć blok i okazało się że pojeździ ale... zbyt rozwojowy nie jest choć miał po 13 atm. na gar.
No ale do rzeczy stoi coś na przeszkodzie aby dać blok z czegoś innego? Może jakiś Diesel? Wiem że dobry blok z PG to cięzki temat i logika każe myśleć że raczej dopasować się nic nie da, ale warto zapytać zanim zainwestuje się kilka tysi w tłoki
No ale do rzeczy stoi coś na przeszkodzie aby dać blok z czegoś innego? Może jakiś Diesel? Wiem że dobry blok z PG to cięzki temat i logika każe myśleć że raczej dopasować się nic nie da, ale warto zapytać zanim zainwestuje się kilka tysi w tłoki
Ostatnio zmieniony sob lis 28, 2015 14:21 przez wojtek_sari, łącznie zmieniany 1 raz.
Moje Sviro ;) - www.facebook.com/greenscirocco
Re: Inny blok do G60?
A tuleje?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Byly: mk II 1.6D '86, mk II G60 '90, Rallye Golf '89, passat b5 1.8 '99, Passat TSI '11, Volkswagen CC TSI '13, Skoda Octavia RS TSI DSG '14, mk VI GTI Edition 35 '12,
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17
-
- Forum Master
- Posty: 1229
- Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
- Lokalizacja: śląskie
- Kontakt:
Inny blok do G60?
Możni tego świata twierdzą że w silnikach doładowanych tuleja nie zdaje ogzaminu, cięzko powiedzieć czy z zasady, czy może winne są tuleje marnej jakości...
Moje Sviro ;) - www.facebook.com/greenscirocco
Inny blok do G60?
tylko że tu doładowania jest tyle co nic , zamiennika bloku "chyba nie ma "wojtek_sari pisze: że w silnikach doładowanych tuleja nie zdaje ogzaminu
„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”
Re: Inny blok do G60?
mysle tez ze tu chodzi o jakosc materialu, ludzie wstawiaja tuleje do 1,8t i lataja .zadzwon do jakiegos sprawdzonego zakladu co robia szlify i zapytajwojtek_sari pisze:Możni tego świata twierdzą że w silnikach doładowanych tuleja nie zdaje ogzaminu, cięzko powiedzieć czy z zasady, czy może winne są tuleje marnej jakości...
-
- Forum Master
- Posty: 1229
- Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
- Lokalizacja: śląskie
- Kontakt:
Inny blok do G60?
Byłem, pytałem, uzyskałem odpowiedz
Byłem już z trzecim blokiem do pomiarów i pogadalim troche z majstrem... Tuleje "standardowe" w doładowanych silnikach to średni pomysł, będą jeździć w fabrycznej charakterystyce, podniesienie ciśnienia drastycznie skraca ich żywotność, wyjściem jest zakup jakiś markowych tuleji za 400zł/szt czyli z robotą 2k za blok. Ale zawsze to jest inny materiał, w dodatku po pomiarach wyszło że tłoki też już niebardzo trzymają wymiar ;/
Więc najrozsądniejszym wyjściem w moim przypadku jest kupić nadwymiarowe tłoki, Kolbeny 900zł/szt lub Mahle 600zł/szt ewentualnie Wossnery 600zł/szt do tego rozwiercić fabryczne tuleje na drugi szlif bo co fabryka to fabryka. Brzmi wiarygodnie tymbardziej że na tulejach przybije napewno dużo więcej niż na samym rozwiercie.
Byłem już z trzecim blokiem do pomiarów i pogadalim troche z majstrem... Tuleje "standardowe" w doładowanych silnikach to średni pomysł, będą jeździć w fabrycznej charakterystyce, podniesienie ciśnienia drastycznie skraca ich żywotność, wyjściem jest zakup jakiś markowych tuleji za 400zł/szt czyli z robotą 2k za blok. Ale zawsze to jest inny materiał, w dodatku po pomiarach wyszło że tłoki też już niebardzo trzymają wymiar ;/
Więc najrozsądniejszym wyjściem w moim przypadku jest kupić nadwymiarowe tłoki, Kolbeny 900zł/szt lub Mahle 600zł/szt ewentualnie Wossnery 600zł/szt do tego rozwiercić fabryczne tuleje na drugi szlif bo co fabryka to fabryka. Brzmi wiarygodnie tymbardziej że na tulejach przybije napewno dużo więcej niż na samym rozwiercie.
Moje Sviro ;) - www.facebook.com/greenscirocco
Inny blok do G60?
znalezienie igły g60 raczej graniczy z cudem
„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”
Inny blok do G60?
Dobre 5 lat temu kumpel tulejował blok w passacie g60 syncro.Generalnie silnik przeszedł cały remont.Dziś ma najechane 100 tyś po remoncie i dalej śmiga.
3 x PG było
czas na VR6+ obecnie corrado 2.8 24V BDE.Za jakiś czas r32.
czas na VR6+ obecnie corrado 2.8 24V BDE.Za jakiś czas r32.
Inny blok do G60?
Juz pisalem to kiedys pewnie , brat kupil blok po tulejowaniu w pewnym zakładzie pod lublinem,20tys.km.po remoncie jak go osobiscie złożyłem, pekl tlok , zerwalem glowice a tam progi jak by mial 300tys.
albo pozadna tuleja z pewnego źródła, albo rozwiert
ja na Twoim miejscu pakowalbym wossnera , tuleje rozwierca pod tlok i jak z fabryki , a przy tulejowaniu bedzie dalej stary tlok który peka miedzy pierscieniemi przy wyższym booscie
chyba ze poszukac info na temat rozwiertu bloku z diesla pod tlok z pg
albo pozadna tuleja z pewnego źródła, albo rozwiert
ja na Twoim miejscu pakowalbym wossnera , tuleje rozwierca pod tlok i jak z fabryki , a przy tulejowaniu bedzie dalej stary tlok który peka miedzy pierscieniemi przy wyższym booscie
chyba ze poszukac info na temat rozwiertu bloku z diesla pod tlok z pg
GOLF MK4 R32 OEM - niuu car
AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car
AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car
MK2 R32 4Motion ,Rallye?
AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car
AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car
MK2 R32 4Motion ,Rallye?
Inny blok do G60?
,
Ostatnio zmieniony pt lis 20, 2015 07:13 przez 16vg60, łącznie zmieniany 1 raz.
GOLF MK4 R32 OEM - niuu car
AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car
AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car
MK2 R32 4Motion ,Rallye?
AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car
AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car
MK2 R32 4Motion ,Rallye?
-
- Forum Master
- Posty: 1229
- Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
- Lokalizacja: śląskie
- Kontakt:
Inny blok do G60?
A czy przy kutych wossnerach mogę zastosować bez ujemnych skutków seryjne korby?
Rozwiert diesla w moim przypadku mija się już z celem bo tłoki na pierwszy szlif sa nie za bardzo, podobnie jak nominalny, mimo że wyglądają jak igły to przy pomiarach im nieco brakuje. Więc w nieskończoność musal bym szukać nominałow nadających się do montażu. Ale dla kogoś kto takie ma diesel może być ratunkiem.
Rozwiert diesla w moim przypadku mija się już z celem bo tłoki na pierwszy szlif sa nie za bardzo, podobnie jak nominalny, mimo że wyglądają jak igły to przy pomiarach im nieco brakuje. Więc w nieskończoność musal bym szukać nominałow nadających się do montażu. Ale dla kogoś kto takie ma diesel może być ratunkiem.
Moje Sviro ;) - www.facebook.com/greenscirocco
Inny blok do G60?
Korby spokojnie mozna zostawiać, jedynie tez dać na pomiary + wymiana tulejki w główce ale to jak juz bedziezz mial tlok ze sworzniem
ja na kółku 60mm w 8v g60 miałem zegar do 1,5b i go srogo zamykalem, wiec mocne sa
ja na kółku 60mm w 8v g60 miałem zegar do 1,5b i go srogo zamykalem, wiec mocne sa
GOLF MK4 R32 OEM - niuu car
AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car
AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car
MK2 R32 4Motion ,Rallye?
AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car
AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car
MK2 R32 4Motion ,Rallye?
Inny blok do G60?
Mowilem blok 1.6 td i rozwiert ale patrzac na tloki z pg po cisnieniu ponad 1bar pekaja polki wiec lepiej blok pg + rozwiert + wossner. Rozwiert dopiero jak bedziesz miec tloki w reku, szlifierz sobie to pomierzy i rozwierci.
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Inny blok do G60?
Wojtku, weź taki komplet i po problemie
http://www.bar-tek-tuning.de/G60+rennmo ... tuning.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
http://www.bar-tek-tuning.de/G60+rennmo ... tuning.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Byly: mk II 1.6D '86, mk II G60 '90, Rallye Golf '89, passat b5 1.8 '99, Passat TSI '11, Volkswagen CC TSI '13, Skoda Octavia RS TSI DSG '14, mk VI GTI Edition 35 '12,
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości