G60 doładowanie 0.5bara

Forum techniczne związane z silnikami G60

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Ladro
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: czw lis 06, 2008 12:24
Lokalizacja: Wrocław

Re: G60 doładowanie 0.5bara

Post autor: Ladro » ndz maja 12, 2013 09:58

Golf ma dwie pompy paliwa z tego co wiem.Podającą w baku i ciśnieniową pod autem.I ta ciśnieniowa ma miec 4 bary.W sumie ona nie jest droga.


3 x PG było
czas na VR6+ obecnie corrado 2.8 24V BDE.Za jakiś czas r32.

Awatar użytkownika
Knutek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: sob wrz 24, 2005 12:21
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

G60 doładowanie 0.5bara

Post autor: Knutek » ndz maja 12, 2013 11:03

A pompa od RP 1.8 starcza do G czy trzeba szukać coś mocniejszego?



Ladro
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: czw lis 06, 2008 12:24
Lokalizacja: Wrocław

Re: G60 doładowanie 0.5bara

Post autor: Ladro » ndz maja 12, 2013 11:59

Nie wiem jaki ma wydatek pompa z RP.Pompy do PG mają 4 bary ciśnienia.Do systemu z dwiema pompami ta pompa ciśnienowa nie jest taka droga jak ta w systemie jednopompowym.Orginał VDO 4 bary do systemu z jedną pompoą kosztuje ok 1800zł.Zamienniki działają ale to trzeba trafić na działającą bo czasem od nowości pompa ma uszkodzony zaworek zwrotny i po wyłączeniu silnika cofa się paliwo do baku.Efekt jest taki że przychodzisz rano i odpalasz auto za drugim czy trzecim razem.Inną przypadłością zamiennika jest brak możliwości odpalenia auta jak się ma mniej niż połowe paliwa w zbiorniku.Oba tematy przerabiałem w PG i VR6.


3 x PG było
czas na VR6+ obecnie corrado 2.8 24V BDE.Za jakiś czas r32.

Awatar użytkownika
16vg60
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2163
Rejestracja: śr gru 29, 2010 19:50
Lokalizacja: lublin

G60 doładowanie 0.5bara

Post autor: 16vg60 » ndz maja 12, 2013 13:05

jesli masz uklad na jedna pompe to mozesz zapodac z vra lub corra g60 po 91r,jest tego troche i mozna uzywany oryginal w dobrej kasie wyrawac jesli dwie do z pla, kra ale i tak musisz zdybac dlaczego masz taki boost bo jak na doladowanie 0,5b to dobry wynik i jesli to ogarniesz i nie zbraknie paliwa a bost bedzie 0,7b to te +15ps napewno znajdziesz ,odnosze wrazenie ze nie do konca jestes pewny ustawienia zaplonu a moze i rozrzadu ,wiec sprawdz dobrze rozrzad {bylo juz kilk atematow o tym } po czym ustaw zaplon na lampe i moze cos z tego bedzie :-)


GOLF MK4 R32 OEM - niuu car

AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car

AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car

MK2 R32 4Motion ,Rallye?

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

G60 doładowanie 0.5bara

Post autor: toffic » ndz maja 12, 2013 15:46

Ladro pisze:Orginał VDO 4 bary do systemu z jedną pompoą kosztuje ok 1800zł
Chora cena, ori Pierburg 1/4 tej ceny. Pierburg z eSy jest niewiele droższy



Awatar użytkownika
xxMAXIMxx
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 828
Rejestracja: pn cze 02, 2008 15:19
Lokalizacja: zakopane
Kontakt:

G60 doładowanie 0.5bara

Post autor: xxMAXIMxx » ndz maja 12, 2013 18:08

To już walbro będzie lepszym rozwiązaniem.

http://www.tomson.com.pl/product-pol-85 ... zowym.html" onclick="window.open(this.href);return false;

/pierwszy link jaki mi się w google wyświetlił, pewnie można taniej znaleźć/


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=296391 <--- Moje RALLYE G60+

Awatar użytkownika
malutki83
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: ndz lip 03, 2005 22:19
Lokalizacja: Irkuck
Kontakt:

Re: G60 doładowanie 0.5bara

Post autor: malutki83 » ndz maja 12, 2013 22:34

Ladro pisze:No to jak masz 145 koni to nie masz zmuleńca.Ustaw copot na 450 ohm to znajdziesz parę koni więcej.

Sprawdz ciśnienie paliwa.Pytanie jeszcze.Nikt nic nie kręcił jak śruba reg. wolnych obrotów? Bo tam jest oring i pytanie czy masz go tam.
a co dokładnie daje ustawienie COPOTu na 450 ohm??


http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=49479

Ladro
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: czw lis 06, 2008 12:24
Lokalizacja: Wrocław

G60 doładowanie 0.5bara

Post autor: Ladro » ndz maja 12, 2013 23:11

Toffic nom ASO ma takie ceny ,a pływak 450zł.

Malutki83 ustaw i zobacz.Silnik powinien ciągnąć od 1000 i będzie znacznie elastyczny.450 ohm to stary myk z copotem.


3 x PG było
czas na VR6+ obecnie corrado 2.8 24V BDE.Za jakiś czas r32.

Andrew.vw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: pt wrz 07, 2012 20:43
Lokalizacja: GDA

G60 doładowanie 0.5bara

Post autor: Andrew.vw » pn maja 13, 2013 12:49

dzisiaj ustawialem rozrzad bo myslalem ze jest przestawiony ale niestety wszystko bylo dobrze. jutro moze kumpel mi zalatwi lampe to w koncu porzadnie ustawie zaplon moze to cos w koncu da :chytry: ajak nie to trzeba bedzie szukac kompresora na podmianke...



saliczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: śr mar 04, 2009 01:22
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

G60 doładowanie 0.5bara

Post autor: saliczek » pt maja 17, 2013 00:27

podepnę się pod temat z podobnym pytaniem , mam u siebie tak, że kompresor pompuje max 0,8 bara w przedziale obrotów od około 3,5 tysięcy do odciny praktycznie taka sama wartość jest na wskaźniku jest.Czy nie powinno jednak te ciśnienie się zwiększać razem z obrotami silnika ? czy to po prostu digi zbija ciśnienie krokowcem ? MAm u siebie asymetryczny wałek i chip Dbilas-a

pozdr.



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

G60 doładowanie 0.5bara

Post autor: toffic » pt maja 17, 2013 08:56

saliczek pisze:Czy nie powinno jednak te ciśnienie się zwiększać razem z obrotami silnika ? czy to po prostu digi zbija ciśnienie krokowcem ? MAm u siebie asymetryczny wałek i chip Dbilas-a
To pytanie to raczej do producenta chipa, można zrobić różne ciśnienie w programie. Jaki dokładnie wałek??



saliczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: śr mar 04, 2009 01:22
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

G60 doładowanie 0.5bara

Post autor: saliczek » pt maja 17, 2013 13:11

zapomniałem napisać że kółko 68mm wałek to 268/276 , przynajmniej taki kupowałem :D



Awatar użytkownika
xxMAXIMxx
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 828
Rejestracja: pn cze 02, 2008 15:19
Lokalizacja: zakopane
Kontakt:

G60 doładowanie 0.5bara

Post autor: xxMAXIMxx » pt maja 17, 2013 21:34

Potwierdzam, można zaprogramować chip tak, aby nie otwierał krokowca nawet przy ciśnieniach większych niż 0,8 bara. Na pewno robi to DubRacers ale czy Dbilas nie mam pojęcia.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=296391 <--- Moje RALLYE G60+

saliczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: śr mar 04, 2009 01:22
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

G60 doładowanie 0.5bara

Post autor: saliczek » pt maja 17, 2013 21:58

jak kupowałem ten zestaw to właśnie niby miało tak być , ominiecie programowo boosta powyżej 0,8 bara (zamiast stosowanych wcześniej by-passów) , zaciekawiło mnie u mnie te doładowanie, bo z ciekawości sprawdziłem doładowanie od razu za kompresorem i wskakiwało grubo ponad 1 bar. na początku myślałem że to nieszczelność , ale wszystko sprawdzone i jest ok



ODPOWIEDZ

Wróć do „G60”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości