Strona 1 z 2

bypass

: ndz sie 19, 2012 13:02
autor: Kenty^
Witam. Jestem ciekaw czy bypass (http://allegro.pl/bypass-do-g60-pg-corr ... 93501.html" onclick="window.open(this.href);return false;) da ładny dźwięk na oryginalnym kółku? Czy będzie słychać ładny świst przy zmianie biegu?
Jak to w ogóle się montuje, posiada ktoś jakieś zdjęcia, gdzie to wpiąć i co powinienem wiedzieć?
Dzięki

bypass

: ndz sie 19, 2012 14:37
autor: toffic
Odpuść sobie, za duże ryzyko. Krokowy ma opuszczać cisnienie nie tylko przed odcinką a montując by-passa mu na to nie pozwalasz. Jak chcesz ładny dźwięk, to małe kółko i program odpowiedni

Re: bypass

: ndz sie 19, 2012 14:50
autor: Kenty^
Dzięki, ale widzę, że ludzie to montują i jeżdżą z tym. Mi chodzi tylko o to gwizdanie, fajnie to brzmi.

bypass

: ndz sie 19, 2012 15:06
autor: toffic
Jak chcesz mieć tylko gwizd, to na powrocie z "trzeciej przepustnicy" zamontuj... hmm nie wiem jak to się nazywa, gwizdek?? Tylko trzeba wtedy dobrze przemyśleć cały dolot żeby G nadal miało naturalny sposób smarowania

bypass

: ndz sie 19, 2012 21:51
autor: kwiato83
Mam założonego by passa (jak kupiłem kora to był już założony) i powiem ,że świst słychać tylko przy dodawaniu gazu ,także zależy kto czego oczekuje,jak z poprawieniem doładowania to trudno powiedzieć ,gdyż nie pokazuje mi na mfa :bajer:

bypass

: pn sie 20, 2012 05:52
autor: Kenty^
Dzięki, właśnie na poprawie doładowania też mi zależy.
W takim razie co gość ma tutaj: " onclick="window.open(this.href);return false;
Przy dodawaniu gazu fajnie słychać, ale przy zmianie biegów jest piękny dźwięk upuszczanego powietrza??

Re: bypass

: pn sie 20, 2012 08:40
autor: kwiato83
Kenty^ pisze:Dzięki, właśnie na poprawie doładowania też mi zależy.
W takim razie co gość ma tutaj: " onclick="window.open(this.href);return false;
Przy dodawaniu gazu fajnie słychać, ale przy zmianie biegów jest piękny dźwięk upuszczanego powietrza??
Dżwięk i przyrost doładowania uzależniony jest od stanu kompresora jak napisane na aukcji ,mój kompresor nie jest pierwszej młodości i świst był dosyć słaby ale wydaje mi się że przy naprawdę dobrym kompresorze będzie efekt porównywalny z filmiku, :chytry:

bypass

: pn sie 20, 2012 17:31
autor: Kenty^
Ja w maju robiłem regeneracje z rozwiertem RS. Ale mam też gaz i na komputerze gazownika doładowanie pokazywało około 0,6 bara. Powinienem mieć 0,9. Poza tym walczę z falującymi obrotami (silniczki nie pomagają) i myślę, że mam gdzieś dziury w dolocie...

PS. skuszę się chyba na tego bypassa, ma ktoś może zdjęcie jak to zamontowane jest ??

edit: no i czy to jest w ogóle bezpieczne dla silnika? nic mu po tym nie grozi?

bypass

: pn sie 20, 2012 18:28
autor: toffic
Kenty^ pisze:Ja w maju robiłem regeneracje z rozwiertem RS. Ale mam też gaz i na komputerze gazownika doładowanie pokazywało około 0,6 bara. Powinienem mieć 0,9. Poza tym walczę z falującymi obrotami (silniczki nie pomagają) i myślę, że mam gdzieś dziury w dolocie...

PS. skuszę się chyba na tego bypassa, ma ktoś może zdjęcie jak to zamontowane jest ??

edit: no i czy to jest w ogóle bezpieczne dla silnika? nic mu po tym nie grozi?
po tym co piszesz, to zacznij od naprawy fury bo niedomaga a potem pomyśl o "modach"

bypass

: pn sie 20, 2012 20:36
autor: Kenty^
Wiem o tym toffic, ale chce zebrać informację na temat tego bypassa...
Co do problemów wyżej to oby sie okazało, że ciągnie gdzieś tylko lewe powietrze.

bypass

: wt sie 21, 2012 08:36
autor: xxMAXIMxx
Bez innych modów to nie ma sensu. Poza tym nie warto montować takiego bypassu w formie zaworu zwrotnego bo ci spłyną tłoki. Ja mam redukcję a nie całkowite odcięcie.

bypass

: wt sie 21, 2012 20:36
autor: Kenty^
Dzięki własnie gość mi napisał co to sprzedaje, że jest takie ryzyko. A mógłbyś przybliżyć mi swoje rozwiazanie? Jest ładny efekt świstu?

bypass

: ndz sie 26, 2012 16:19
autor: DaroS
Bypass ze seryjnym softem może wyrządzić szkody. Mam założony bypass od 2008r z odpowiednim softem i dalej jest ok.
Gwizd potęguje zwiększone doładowanie oraz sportowy filtr. Polecam wkładke K&N.
Filmik kolegi z klubu i jego gwizdającego G http://www.youtube.com/watch?v=ewitXe9B2FA

bypass

: pn sie 27, 2012 19:45
autor: 16vg60
dokladnie sprawc dolot czy szczelny,jesli masz juz rozwiercone "G" to tym lepiej ,zapodaj wklad ,lub stozek {na stozku lepszy efekt } do tego dobry program ,kolko 68mm i bedzie tak gwizdal ze ludzie pomysla ze z fletem w tlumiku jezdzisz :hmm: , a co do bypassa to jezdze juz od dobrych kilku lat nie wyrzadzil zadnych szkod{bratu kiedys kolek blokujacy puscil i wpadl do gie :grin: }i podobno ma podnies boost o 0,1 ale jakos nigdy tego nie sprawdzalem, napewno nie odczujesz tego pod noga
na jakim kolu latasz bo jak na ory. i seryjnym limiterze to 0.9 raczej ci nie dmuchnie