Czy planował ktoś z was koledzy głowicę do stopnia sprężania 9 ?
Czy podniesienie kompresji zwiekszy moc na seryjnym doładowaniu?
zwiększenie stopnia sprężania
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
zwiększenie stopnia sprężania
doprezanie silnika i doladowany silnik bedzie wspolgralo ze soba jak pies z kotem. jak chcesz sie bezpiecznie pobawic w poprawe osiagow to idz w odprezenie silnika i zwieksz cisnienie doladowania.
zwiększenie stopnia sprężania
Faktycznie jak dopręże silnik to pewno uzuskalbym lepsze osiagi na tym samym doladowaniu, ale zwiekszony stopień spręzania będzie barierą do zwiekszania doladowania. Mija sie to z celem także prosty wniosek
zwiększenie stopnia sprężania
Kiedys jezdzilem golfem g60 oska. Poprzedni wlasciciel, prawdopodobnie aby ukryc odrobine fakt zdechlego kompresora zalozyl ciensza uszczelke pod glowice o czym oczywiscie nie wiedzialem. Doprezyl tym sposobem motor i pomimo braku jakiegokolwiek uszczelniacza w kompresorze auto nawet odrobine jezdzilo, a ze ja sie przesiadlem z mk2 1.6 diesel to chwile.minelo zanim sie polapalem. Jak pozniej zmienilem kompresor na zdrowy i zapakowalem zestaw sls-a na kolko 70mm to skonczylo sie pogieciem korbowodow takie bylo sprezanie w silniku. Wiec wniosek: lepiej podkrecic doladowanie i zostawic stopien sprezania taki jak fabryka przewidziala.
Byly: mk II 1.6D '86, mk II G60 '90, Rallye Golf '89, passat b5 1.8 '99, Passat TSI '11, Volkswagen CC TSI '13, Skoda Octavia RS TSI DSG '14, mk VI GTI Edition 35 '12,
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości