corrado g60 traci moc na wysokich obrotach
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
corrado g60 traci moc na wysokich obrotach
jutro będą pomiary bo zakupiłem nowy miernik ,ciekawi mnie jeszcze to że auto rano i jak postoi chwile to pali jak stary diesel,za pierwszym przekręceniem kluczyka nawet nie da oznaków życia , za drugim coś tam łąpie a za trzecim jak by nigdy nic trach i chodzi , pochodzi równo jakies 15 sec i zaczyna go zalewać że potrafi nawet zgasnąć i tak jest cały czas czy jest zimny ,czy postoi ze 2h. Zastanawia mnie czy to może być coś związane z reg. paliwa na listwie ale jak ściągam ten cienki wężyk to paliwa w nim nie ma MASAKRA z tym moim G
-
- Ma gadane
- Posty: 220
- Rejestracja: pn cze 06, 2005 01:54
- Lokalizacja: Tczew
- Kontakt:
corrado g60 traci moc na wysokich obrotach
no nawet lepiej jak paliwa tam nie ma bo to zapewne wezyk od podcisnieenia idacy do kolektora ?
corrado g60 traci moc na wysokich obrotach
dokładnie ten, ponoć jak jest w nim paliwo to regulator jest uwalony
Re: corrado g60 traci moc na wysokich obrotach
Virus177 pisze:a jaka masz rezystancje miedzy 1-3 pinem Copotu????
rezystancje sprawdziłem dzisiaj i było przy temp.ok.90st 750ohm
corrado g60 traci moc na wysokich obrotach
nie tylko to świadczy o uwalonym regulatorze
kumplowi jak się wysypał to miał dużo większe spalanie , nie równomiernie ciągnął i nie można było utrzymać stałych obrotów podczas jazdy tylko szarpał
kumplowi jak się wysypał to miał dużo większe spalanie , nie równomiernie ciągnął i nie można było utrzymać stałych obrotów podczas jazdy tylko szarpał
Vr6 24v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=328873
corrado g60 traci moc na wysokich obrotach
Dzisiaj wyciągłem regulator z listwy i nie jestem za bardzo pewny jak go sprawdzić i czy w ogóle można go sprawdzić
Próbowałem dmuchać tam gdzie jest połączony z listwą i powietrze powoli uciekało powrotem , po podłączeniu ciśnienia ok 3bar ze spreżarki u ciekało powietrze powrotem ,mam pytanie czy to świadczy o tym że regulator jest uwalony?Dzięki i pozdrawiam
Próbowałem dmuchać tam gdzie jest połączony z listwą i powietrze powoli uciekało powrotem , po podłączeniu ciśnienia ok 3bar ze spreżarki u ciekało powietrze powrotem ,mam pytanie czy to świadczy o tym że regulator jest uwalony?Dzięki i pozdrawiam
corrado g60 traci moc na wysokich obrotach
Witam ponownie kompa podmieniłem,copot brak rezultatów .W końcu postanowiłem kuknąć do pompy pomimo tego że kilka dni temu sprawdzałem .Wyciągam pompę wszystko pozapychane ,sitka zero przepustowośći i jakiś piasek w zbiorniku ,Po rozebraniu pompy okazało sie że jest zatarta ,wirnik ledwie sie krecił,Wyciągnąłem zbiornik ,wyciagnąłem zbiornik wyczyściłem i z powrotem na auto ,włożyłem pompe od passata vr6 bo nie mogłem znaleść od g60 i fura odżyła zapie.... jak kiedyś zero zamuły.Także przyczyną okazał sie brudny zbiornik paliwa i przez to zatarła sie pompa paliwa , Dzieki jeszcze raz wszystkim którzy próbowali pomóc przy ogarnieciu problemu ,pozdrawiam
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 699
- Rejestracja: czw lut 26, 2009 22:50
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
corrado g60 traci moc na wysokich obrotach
To bez analizatora można ustawic ? między którymi pinami ma być jak podajesz 450Ohm?
corrado g60 traci moc na wysokich obrotach
silnik silnikowi nierówny także każdy będzie miał inne wartości
jak już coś to się ustawia wyjściowo 500 Ohm miedzy 1 a 3 pinem i leci na analizator żeby precyzyjnie wyregulować
jak już coś to się ustawia wyjściowo 500 Ohm miedzy 1 a 3 pinem i leci na analizator żeby precyzyjnie wyregulować
Vr6 24v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=328873
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości