G-lader VS. Eaton

Forum techniczne związane z silnikami G60

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

fck44
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: pn wrz 27, 2010 22:40
Lokalizacja: Krasnystaw

G-lader VS. Eaton

Post autor: fck44 » czw sty 27, 2011 22:54

Witam!

Kupiłem silniczek pg w bardzo dobrym stanie ale bez G. Teraz mam dylemat czy kupic oryginalne G po rozwiercie i regeneracji czy raczej wpakowac eatona? Jakie sa plusy i minusy obu rozwiazan?

Z gory dziekuje za wszytskie odpowiedzi:)



fck44
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: pn wrz 27, 2010 22:40
Lokalizacja: Krasnystaw

G-lader VS. Eaton

Post autor: fck44 » pt sty 28, 2011 00:30

Eatona tez mozna wykrecic na podobne doladowanie poprzez mniejsze kolko....

Chcialbym osiagnac okolo 210koni. Na jakim kompressorze bedzie to latwiejsze?



saliczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: śr mar 04, 2009 01:22
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

G-lader VS. Eaton

Post autor: saliczek » pt sty 28, 2011 00:43

210 km to już troche modów trzeba zrobić , poczytaj sobie forum corrado tam jest mnóstwo informacji na temat G , jeszcze np na vwzone znajdz wątek Apsika on w swoim G wydusił coś koło 234KM



Dave Old School
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: pn cze 06, 2005 01:54
Lokalizacja: Tczew
Kontakt:

Re: G-lader VS. Eaton

Post autor: Dave Old School » pt sty 28, 2011 07:44

marianmk2 pisze:fck44, Plus eatona niewątpliwie dzwięk
chyba odwrotnie ? :chytry:



Awatar użytkownika
Virus177
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 555
Rejestracja: pt lut 17, 2006 17:38
Lokalizacja: Koszalin

G-lader VS. Eaton

Post autor: Virus177 » pt sty 28, 2011 16:51

dokładnie dźwięk eatona to raczej minus ( dźwięk zarzynanego kota ) :shock:


Vr6 24v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=328873

fck44
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: pn wrz 27, 2010 22:40
Lokalizacja: Krasnystaw

G-lader VS. Eaton

Post autor: fck44 » pt sty 28, 2011 17:39

" onclick="window.open(this.href);return false;

A dzieki czemu uzyskany jest taki dzwiek? Bo slychac praktycznie tylko wycie G. Po rozwiercie, mniejszym kolko i stozku co takiego sie dzieje?
Wiadomo, ze to 16v ale tutaj slychac praktycznie sam kompresor.



Dave Old School
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: pn cze 06, 2005 01:54
Lokalizacja: Tczew
Kontakt:

G-lader VS. Eaton

Post autor: Dave Old School » pt sty 28, 2011 18:27

bo G jak uwolnisz troche na wejsciu (stozek, wkladka, likwidacja tlumika szmerow ssania) i na wyjsciu (wywalic puszke, krociec, kolanko)
plus rozwiert to wyje jak po....ne :-)

przy dobrym G chyba tak dobrze stary eaton nie wypada , ale byly tu projekty przerzucone i dobrze to jezdzilo
kwestia trwalosci to juz inna sprawa, trzeba by bylo za np 10 lat zobaczec jak bez serwisowania (tak jak przewaznie wiekszosc G) by chodzily
audi laduje teraz eatona 4 generacji - TVS chyba sie zwie i jest calkiem zajebisty z opisow lecz koszt pewno duzy



fck44
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: pn wrz 27, 2010 22:40
Lokalizacja: Krasnystaw

G-lader VS. Eaton

Post autor: fck44 » pt sty 28, 2011 18:36

na wyjsciu o jakiej puszce mowisz?



Awatar użytkownika
Virus177
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 555
Rejestracja: pt lut 17, 2006 17:38
Lokalizacja: Koszalin

G-lader VS. Eaton

Post autor: Virus177 » pt sty 28, 2011 18:57

mówi o dużej czarnej puszcze za kompresorem która kradnie 0,1bar doładowania G :los2:


Vr6 24v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=328873

Awatar użytkownika
jarekkoval
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
Lokalizacja: Żarnów (EOP)
Kontakt:

G-lader VS. Eaton

Post autor: jarekkoval » pt sty 28, 2011 21:56

fck44, miedzy sprezarka a rura nr8
Obrazek
na foto jest jakis inny juz zalozony....
ja bym na twoim miejscu ladowal G



Awatar użytkownika
teczka
CzortEkipa
Posty: 215
Rejestracja: pn lut 11, 2008 23:59
Lokalizacja: Neustettin
Kontakt:

G-lader VS. Eaton

Post autor: teczka » pt sty 28, 2011 22:39

Niedawno przechodziłem przez to samo, przy eatonie trzeba rzeźbić łapę mocującą do tego dolot poprowadzić...a i spadek mocy jest, no chyba że pokombinujemy coś na mniejszym kółku ale to sprowadza się do takiej samej awaryjności jak i G wiec wybrałem jedyna słuszna opcję G6Tee, Tobie tez tak radzę no ale wybór należy do Ciebie


Dive deep or go home

Awatar użytkownika
Piaseczeq
Music Man
Music Man
Posty: 326
Rejestracja: śr maja 20, 2009 13:55
Lokalizacja: KrakóVW
Kontakt:

G-lader VS. Eaton

Post autor: Piaseczeq » pt sty 28, 2011 23:26

Dźwięk, kwestia gustu generalnie chodzi jak szlifierka. :los2:

EATON

->Nie ma opcji żadnych modów kompresora prócz zmiany rozmiaru kółka napędowego.
->Plusem jest to że jest to kompresor o prostszej budowie niż G (brak listew, małego paska itp) = mniejsza awaryjność
->Trzeba rzeźbić mocowanie.
->Co do doładowania to nie jest tak źle i można niezłe ciśnienie wyciągnąć z takiego kompresora (oczywiście zależne od wersji). Eaton M62 jest podobno dostosowany do silników o pojemności 2.0L - 3.0L więc spokojnie uciągnie PG.
->praktycznie nie trzeba regenerować, prócz smarowania układu śrubowego specjalnym smarem (śmierdzi masakrycznie)

G-LADER

->brak regeneracji na czas grozi zniszczeniem kompresora.
->ori mocowanie więc nie musisz rzeźbić i kminić
->dolot ori więc też nie trzeba kombinować
->możesz mieć problem z kupieniem bo towar chodliwy
->możliwość zrobienia modów RS, RS2, mniejsze kółko


"Dodatkowa moc czyni cię szybszym na prostych, obniżenie wagi czyni cię szybszym wszędzie..."

Awatar użytkownika
Wilk90
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: pt sie 14, 2009 12:33
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

G-lader VS. Eaton

Post autor: Wilk90 » pn kwie 23, 2012 01:50

Witam!
Myślę o wstawieniu Eaton-a do Vr6. Co o tym myślicie? Jaką z tego moc wyciagnę?



Awatar użytkownika
16vg60
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2163
Rejestracja: śr gru 29, 2010 19:50
Lokalizacja: lublin

G-lader VS. Eaton

Post autor: 16vg60 » pn kwie 23, 2012 19:47

znalazlem taka aukcje ,masz niby caly zestaw wiec zadzwon i pogadaj ,chyba malo jest vr-ow na eatonah wiec mozesz miec problem ze zlalezieniem informacji jak to lata
Ps. z kompressora 200,lub 230 mysle, ze moze byc za mikry .
http://allegro.pl/kompressor-intercoole ... 07286.html" onclick="window.open(this.href);return false;


GOLF MK4 R32 OEM - niuu car

AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car

AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car

MK2 R32 4Motion ,Rallye?

ODPOWIEDZ

Wróć do „G60”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości