Dymi na czarno

Forum techniczne związane z silnikami G60

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

CzakiG60
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt sie 27, 2010 20:02

Dymi na czarno

Post autor: CzakiG60 » pt sie 27, 2010 20:15

Ja mialem to samo i okazala sie sonda lambda. wymienilem juz 3 bo sie spalily w koncu kupilem sonde Boscha orginal na 3 kable bo 4 to masa i do tej pory dzieala ok a poprzednie sondy przepalaly sie co okolo 2tys km



Travel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: sob cze 26, 2010 08:21
Lokalizacja: SosnoVWiec
Kontakt:

Dymi na czarno

Post autor: Travel » śr wrz 01, 2010 09:26

Przepraszam ze odnawiam Ale po co sciaga sie otme do ustawienia zaplonu ? ;>


W życiu piękne są tylko chwile.

Awatar użytkownika
Gawior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1807
Rejestracja: śr lip 15, 2009 21:38
Lokalizacja: Częstochowa

Dymi na czarno

Post autor: Gawior » śr wrz 01, 2010 13:03

Sonda z 3 przewodami ma 2 przewody od grzałki, jeden sygnałowy ( zazwyczaj czarny ) i masę po obudowie sondy ( przez wydech ).
Sonda z 4 przewodami ma 2 przewody od grzałki, jeden sygnałowy i jeden przewód od masy ( w tej może być też masa przez obudowę dodatkowa, albo nie musi bo jest kablem ).

Sondę z 3 przewodami można zastosować w zamian za sondę 4 przewodową, byle parametry samej sondy były takie same ( czasami w różnych autach podane są zamienniki 3 przewodowe dla oryginałów z 4 przewodami ).


Moja dorożka - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=325090
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz

Awatar użytkownika
nowy13
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 847
Rejestracja: sob sty 22, 2005 17:30
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Dymi na czarno

Post autor: nowy13 » ndz paź 03, 2010 22:18

No narazie zapłont przestawiłem wg. waszych info i jest ok. Minimalne odchylenie i albo brakowało mocy albo przerywał. Ciekawe jak będzie teraz. We wtorek jadę na dokończenie regulacji. Muszę obnizyć obroty i nie wiem od czego się tak dzieje ale rano na zimnym silniku wrzucam jedynke i ruszam. Wciskam sprzęgło obroty spadają do 900 obr i puźniej falują tak od 900 do 1500 ze trzy, cztery razy a potem jest już ok.



Awatar użytkownika
nowy13
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 847
Rejestracja: sob sty 22, 2005 17:30
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Dymi na czarno

Post autor: nowy13 » sob lis 13, 2010 20:32

Ponownie wracam z tematem :(
Wszystko jest ok do momentu kiedy nie zacznie padać.
Pojeżdżę trochę w taką pogodę jak teraż (czyli deszczową) i po rozgrzaniu znowu dymi na czarno i śmierdzi paliwem. Problem pojawia się tylko kiedy jest mokro na drogach i gdzieś dostaje się wilgoć.
Wie ktoś o co kaman?
Z góry dzięki



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Dymi na czarno

Post autor: evolution » sob lis 13, 2010 21:29

przewody sondy lambda


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Dymi na czarno

Post autor: RasPL » ndz lis 14, 2010 19:38

i zobacz w jakim stanie jest wtyczka i gniazdo ECU


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Dave Old School
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: pn cze 06, 2005 01:54
Lokalizacja: Tczew
Kontakt:

Dymi na czarno

Post autor: Dave Old School » czw mar 28, 2013 01:28

podepne sie pod temat , auto kolegi

objawy podobne jak wyzej , po rozgrzaniu silnik przewala mnostwo paliwa , kopci na czarno , rwie i nie chce ciagnac , po chwili zastanowienia dostanie zajebistego kopa i chwile jedzie , na zimnym chodzi ok poki sie nie rozgrzeje

sprawdzone :

klin na wale
zaplon na procedure
podmieniane sondy lambda / nowe , uzywki itd
podmieniany sterownik
niebieski czujnik ok
podmieniany regulator paliwa
sprezanie ok
kompresor po regeneracji - kolo standard

w sumie zaczelo sie po grzebabniu przy wymianie wtryskow jesli to ma znaczenie , ale wystepuje nieregularnie , dodatkowo czasem silnik nie chce zgasnac po przekreceniu kluczyka

ma ktos jakies dodatkowe sugestie ? sprawdzimy jeszcze wspomniana mase .... czy moze byc cos z elektryka na silniku ?



saliczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: śr mar 04, 2009 01:22
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

Dymi na czarno

Post autor: saliczek » wt kwie 02, 2013 12:37

z tego co wiem to jak się wymienia wtryski to razem z komputerem , albo ewentualnie po wymianie samych wtrysków robi się korektę



Awatar użytkownika
xxMAXIMxx
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 828
Rejestracja: pn cze 02, 2008 15:19
Lokalizacja: zakopane
Kontakt:

Dymi na czarno

Post autor: xxMAXIMxx » wt kwie 02, 2013 13:19

Korekta = strojenie = 1200pln... lipa


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=296391 <--- Moje RALLYE G60+

Awatar użytkownika
16vg60
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2163
Rejestracja: śr gru 29, 2010 19:50
Lokalizacja: lublin

Dymi na czarno

Post autor: 16vg60 » wt kwie 02, 2013 18:40

ale jesli silnik seria to po co strojenie , ma latac na serii ,wszystkie wtryski ok? moze ktorys przelewa i dlatego na bogato i czasami dostanie samozaplonu
z tego co wiem to jak się wymienia wtryski to razem z komputerem , albo ewentualnie po wymianie samych wtrysków robi się korektę
a co maja wtryski do kompa ,korekta to rozumiem po zmianie wydajnieszych wtryskow ,ale razem z kompem watpie ,rozne kompy podkladalem i wtryski od seryjnych po 310cm i nigdy nie bylo problemu


GOLF MK4 R32 OEM - niuu car

AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car

AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car

MK2 R32 4Motion ,Rallye?

Dave Old School
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: pn cze 06, 2005 01:54
Lokalizacja: Tczew
Kontakt:

Dymi na czarno

Post autor: Dave Old School » wt kwie 02, 2013 22:47

slyszalem o tym ze wtryski z kompem , ale tu akurat wtryski szly te same , a i po zmianie chodzil dobrze jakis czas
teraz juz nie chce
motor w serii praktycznie
komp z koncowka B
chyba trzeba bedzie wyjac rzeczywiscie i sprawdzic
cos jeszcze ?



saliczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: śr mar 04, 2009 01:22
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

Dymi na czarno

Post autor: saliczek » śr kwie 03, 2013 01:11

a to sorki myslałem że większe wtryski wsadziłeś

pozdr.



Awatar użytkownika
16vg60
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2163
Rejestracja: śr gru 29, 2010 19:50
Lokalizacja: lublin

Dymi na czarno

Post autor: 16vg60 » śr kwie 03, 2013 18:25

jesli ,wtryski beda na 1000% ok to zaloz nowy czujnik niebieski i raczej cos dobrego najlepiej aso ,i jeszcze ja kiedys mialem taki problem w 8v g60 ze na cieplym jak zaczal na czarno dymic i go przelewac to podmienilem kompa i przestalo a to dlatego ze jak pozniej rozkrecilem swoj sterownik to w srodku byl zardzewialy :los2: ,widocznie czeste mycie mu zaszkodzilo :-)
ew.sprawdz instalacje na silnik bo moze tam cos poj....


GOLF MK4 R32 OEM - niuu car

AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car

AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car

MK2 R32 4Motion ,Rallye?

ODPOWIEDZ

Wróć do „G60”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości