bardzo proszę o pomoc.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=307492
jeszcze jakieś sugestie?
pzodrawiam.
EDIT: czy taka sytuacja może być spowodowana np: zapchanym filtrem oleju? Czy jak się wtedy podepnie manometr to pokaże prawidłowe ciśnienie które podaje pompa? Czy Czy pierwsze co zrobić to wymienić filtr i olej i dopiero potem mieżyć, żeby ewentualny zapchany filtr nie "trzymał" pompy oleju?
Problem z temperaturą G60
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- xxMAXIMxx
- Gadatliwa bestia
- Posty: 828
- Rejestracja: pn cze 02, 2008 15:19
- Lokalizacja: zakopane
- Kontakt:
Problem z temperaturą G60
Ostatnio zmieniony wt lut 23, 2010 09:58 przez xxMAXIMxx, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Ma gadane
- Posty: 220
- Rejestracja: pn cze 06, 2005 01:54
- Lokalizacja: Tczew
- Kontakt:
tak ci sie olej zagotuje jak bedziesz mial przestawiony zaplon - czytaj nie w procedurze olej ci sie bedzie gotowal
a druga sytuacja kiedy zamarznie ci plyn np korek lodowy sie zrobi np
to tez ci nabije duza temperature
najszybciej i najtaniej bedzie ci wymienic filtr oleju - mann lub knecht oraz sprawdzic plyn chlodzacy na temperature i zawartosc spalin
tutaj czytajac watek ktory podales zdarza sie ze g60 nie odpowietrzy sie sam - a dlaczego mialem juz kilka takich przypadkow , musisz wyjac zbiorniczek wyrownawczy i podniesc go wyzej i zalac , lub zdjac waz u gory z tej chlodnicy i wlac mu tam bezposrednio plyn
po prostu konstrukcja tej chlodnicy z wezem u gory powoduje czasem ze uklad nie chce sie zalac do konca a o za tym idzie zapowietrza sie
niekoniecznie wymiana oleju od razu, wystarczy ze wywalisz filtr i dolejesz oleju , po co sobie koszty podbijac , manometr powinien w zasadzie wszystko pokazac co sie dzieje na magistrali , to jest chyba najpewniejszy sposob / obserwacja cisnienia oleju
a druga sytuacja kiedy zamarznie ci plyn np korek lodowy sie zrobi np
to tez ci nabije duza temperature
najszybciej i najtaniej bedzie ci wymienic filtr oleju - mann lub knecht oraz sprawdzic plyn chlodzacy na temperature i zawartosc spalin
tutaj czytajac watek ktory podales zdarza sie ze g60 nie odpowietrzy sie sam - a dlaczego mialem juz kilka takich przypadkow , musisz wyjac zbiorniczek wyrownawczy i podniesc go wyzej i zalac , lub zdjac waz u gory z tej chlodnicy i wlac mu tam bezposrednio plyn
po prostu konstrukcja tej chlodnicy z wezem u gory powoduje czasem ze uklad nie chce sie zalac do konca a o za tym idzie zapowietrza sie
niekoniecznie wymiana oleju od razu, wystarczy ze wywalisz filtr i dolejesz oleju , po co sobie koszty podbijac , manometr powinien w zasadzie wszystko pokazac co sie dzieje na magistrali , to jest chyba najpewniejszy sposob / obserwacja cisnienia oleju
Ostatnio zmieniony pt lut 26, 2010 12:57 przez Dave Old School, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Ma gadane
- Posty: 220
- Rejestracja: pn cze 06, 2005 01:54
- Lokalizacja: Tczew
- Kontakt:
xxMAXIMxx pisze:Wszystko stało się w trakcie jazdy, możliwe że zapłon przestawił się w trakcie wywalenia tego węża z nagrzewnicy? Tak jak napisałem wcześniej wszystko do tego momentu było w porządku.tak ci sie olej zagotuje jak bedziesz mial przestawiony zaplon
tylko przyklad podalem zeby mialo to wiecej wspolnego ze speed
raczej jest to niemozliwe
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość