Bardzo dokładne dane techniczne PG i 1H

Forum techniczne związane z silnikami G60

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
xxMAXIMxx
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 828
Rejestracja: pn cze 02, 2008 15:19
Lokalizacja: zakopane
Kontakt:

Bardzo dokładne dane techniczne PG i 1H

Post autor: xxMAXIMxx » śr gru 02, 2009 12:38

Witam, zacząłem się doktoryzować z układów wydechowych i stwierdziłem że mam warunki, materiały i zaplecze techniczne do wykonania całości z nierdzewki.

Jednak najpierw muszę go najpierw policzyć... więc potrzebuję.
1. Promień zewnętrznej przylgni zaworowej w gnieździe ssącym [mm]
2. Promień wewnętrznej przylgni zaworowej w zaworu ssącego [mm]
3. maksymalny wznios zaworu [mm]
4. ilość zaworów ssących znam :)
5. czasy rozrządu
6. kąt między osiami krzywek (wałek seria PG lub 1H - mam oba ;]) - ciekaw jestem czy w ogóle jest możliwość wywołania zjawisk falowych na wałku seryjnym

Jakby ktoś był tak miły i podrzucił mi te wartości.

pozdr. :pub:

EDIT: aha i jeszcze nasuwa mi się pytanie jaki wpływ na układ wydechowy w PG ma wyrzucenie katalizatorów i tzw "portek" - łącznika elastycznego? Jakieś negatywy prócz poziomu hałasu?
Ostatnio zmieniony śr gru 02, 2009 12:47 przez xxMAXIMxx, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
xxMAXIMxx
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 828
Rejestracja: pn cze 02, 2008 15:19
Lokalizacja: zakopane
Kontakt:

Bardzo dokładne dane techniczne PG i 1H

Post autor: xxMAXIMxx » wt mar 01, 2011 15:29

znalazłem coś takiego na necie:

Stock G60 cam specs (as fitted now) are:

256/260/110 - kąty
256 inlet @ 10,16mm lift - wznios zaworów dolotowych
260 exhaust @ 10,16mm lift - wznios zaworów wylotowych
110 degree lobe - kąt między osiami krzywek
-6 degrees overlap - opóźnienie zapłonu w stopniach

And to recap on specs: (wałek sportowy STK performance)

268/276/112
268 degrees inlet duration @ 11,1mm lift
276 degrees exhaust duration @ 11,5mm lift
112 degree lobe centre
-1 degree overlap


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=296391 <--- Moje RALLYE G60+

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Bardzo dokładne dane techniczne PG i 1H

Post autor: toffic » wt mar 01, 2011 16:22

overlap to nie jest opóźnienie zapłonu kolego



Awatar użytkownika
xxMAXIMxx
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 828
Rejestracja: pn cze 02, 2008 15:19
Lokalizacja: zakopane
Kontakt:

Bardzo dokładne dane techniczne PG i 1H

Post autor: xxMAXIMxx » wt mar 01, 2011 19:41

overlap - pokrywać się, nachodzić...

co to takiego w takim razie? skorp podane w stopniach to nic innego nie przychodzi mi do głowy. Poza tym zgadza się, bo w stockowym G60 zapłon jest przesunięty o 6 stopni.

EDIT:
W zasadzie mam głowicę więc zmierzę sobie średnice obu przylgni i żona mi policzy wydech, w końcu nie od parady skończyła matematykę stosowaną na AGH :satan:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=296391 <--- Moje RALLYE G60+

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Bardzo dokładne dane techniczne PG i 1H

Post autor: toffic » wt mar 01, 2011 23:07

no pomyśl, co związanego z głowicą i zaworami (z naciskiem na zawory) może się pokrywać??



wolf747
Niesolidny sprzedawca
Niesolidny sprzedawca
Posty: 152
Rejestracja: śr kwie 14, 2010 12:09
Lokalizacja: Łomża, podlaskie

Bardzo dokładne dane techniczne PG i 1H

Post autor: wolf747 » śr mar 16, 2011 16:55

a czy jest jakiś program do liczenia wydechu? miałem taki ale do 2t, oraz jak wyglądają te wzory?


smaruj gofera dżemorem!!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „G60”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości