Witam, zacząłem się doktoryzować z układów wydechowych i stwierdziłem że mam warunki, materiały i zaplecze techniczne do wykonania całości z nierdzewki.
Jednak najpierw muszę go najpierw policzyć... więc potrzebuję.
1. Promień zewnętrznej przylgni zaworowej w gnieździe ssącym [mm]
2. Promień wewnętrznej przylgni zaworowej w zaworu ssącego [mm]
3. maksymalny wznios zaworu [mm]
4. ilość zaworów ssących znam
5. czasy rozrządu
6. kąt między osiami krzywek (wałek seria PG lub 1H - mam oba ;]) - ciekaw jestem czy w ogóle jest możliwość wywołania zjawisk falowych na wałku seryjnym
Jakby ktoś był tak miły i podrzucił mi te wartości.
pozdr.
EDIT: aha i jeszcze nasuwa mi się pytanie jaki wpływ na układ wydechowy w PG ma wyrzucenie katalizatorów i tzw "portek" - łącznika elastycznego? Jakieś negatywy prócz poziomu hałasu?
Bardzo dokładne dane techniczne PG i 1H
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- xxMAXIMxx
- Gadatliwa bestia
- Posty: 828
- Rejestracja: pn cze 02, 2008 15:19
- Lokalizacja: zakopane
- Kontakt:
Bardzo dokładne dane techniczne PG i 1H
Ostatnio zmieniony śr gru 02, 2009 12:47 przez xxMAXIMxx, łącznie zmieniany 1 raz.
- xxMAXIMxx
- Gadatliwa bestia
- Posty: 828
- Rejestracja: pn cze 02, 2008 15:19
- Lokalizacja: zakopane
- Kontakt:
Bardzo dokładne dane techniczne PG i 1H
znalazłem coś takiego na necie:
Stock G60 cam specs (as fitted now) are:
256/260/110 - kąty
256 inlet @ 10,16mm lift - wznios zaworów dolotowych
260 exhaust @ 10,16mm lift - wznios zaworów wylotowych
110 degree lobe - kąt między osiami krzywek
-6 degrees overlap - opóźnienie zapłonu w stopniach
And to recap on specs: (wałek sportowy STK performance)
268/276/112
268 degrees inlet duration @ 11,1mm lift
276 degrees exhaust duration @ 11,5mm lift
112 degree lobe centre
-1 degree overlap
Stock G60 cam specs (as fitted now) are:
256/260/110 - kąty
256 inlet @ 10,16mm lift - wznios zaworów dolotowych
260 exhaust @ 10,16mm lift - wznios zaworów wylotowych
110 degree lobe - kąt między osiami krzywek
-6 degrees overlap - opóźnienie zapłonu w stopniach
And to recap on specs: (wałek sportowy STK performance)
268/276/112
268 degrees inlet duration @ 11,1mm lift
276 degrees exhaust duration @ 11,5mm lift
112 degree lobe centre
-1 degree overlap
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=296391 <--- Moje RALLYE G60+
- xxMAXIMxx
- Gadatliwa bestia
- Posty: 828
- Rejestracja: pn cze 02, 2008 15:19
- Lokalizacja: zakopane
- Kontakt:
Bardzo dokładne dane techniczne PG i 1H
overlap - pokrywać się, nachodzić...
co to takiego w takim razie? skorp podane w stopniach to nic innego nie przychodzi mi do głowy. Poza tym zgadza się, bo w stockowym G60 zapłon jest przesunięty o 6 stopni.
EDIT:
W zasadzie mam głowicę więc zmierzę sobie średnice obu przylgni i żona mi policzy wydech, w końcu nie od parady skończyła matematykę stosowaną na AGH
co to takiego w takim razie? skorp podane w stopniach to nic innego nie przychodzi mi do głowy. Poza tym zgadza się, bo w stockowym G60 zapłon jest przesunięty o 6 stopni.
EDIT:
W zasadzie mam głowicę więc zmierzę sobie średnice obu przylgni i żona mi policzy wydech, w końcu nie od parady skończyła matematykę stosowaną na AGH
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=296391 <--- Moje RALLYE G60+
Bardzo dokładne dane techniczne PG i 1H
no pomyśl, co związanego z głowicą i zaworami (z naciskiem na zawory) może się pokrywać??
-
- Niesolidny sprzedawca
- Posty: 152
- Rejestracja: śr kwie 14, 2010 12:09
- Lokalizacja: Łomża, podlaskie
Bardzo dokładne dane techniczne PG i 1H
a czy jest jakiś program do liczenia wydechu? miałem taki ale do 2t, oraz jak wyglądają te wzory?
smaruj gofera dżemorem!!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości