2x intercooler w mk2 g60

Forum techniczne związane z silnikami G60

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Karol G60
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 699
Rejestracja: czw lut 26, 2009 22:50
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

2x intercooler w mk2 g60

Post autor: Karol G60 » pn lis 16, 2009 18:43

witam mam pytanie co do montazu 2 intercoolerów w g60.. mianowicie chodzi o to ze niedługo zabieram sie za wkładanie klimy do g60.. mam orginaly ic od wersjii z klima z reszta przewodów.. i tu moje pytanie.. ten ic do wersjii z klima jest sporo mniejszy niz ten przed chłodnica.. czy jest ses montowania dodatkowo jeszcze jednego ic np z sharana w zderzak? czy bedzie tylko pogorszenie? bo ten nad silnikiem ma wade ze bedzie sie troszke sie nagrzewac i oczywiscie mniej chłodzic pow. niz ten przed chłodnica silnika.. ale za to ma duzo krótsza droge od g do przepustnicy niz tez z przed chłodnicy... czy jezeli wyposarzano te silniki w dwa rodzaje ic to czy w praktyce golfy miały inna moc? czekam na sugestie :) pozdrawiam



madKOWAL
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: śr lis 03, 2004 17:59
Lokalizacja: Żarnów/Kressbronn(Bodensee/DE)
Kontakt:

Post autor: madKOWAL » pn lis 16, 2009 21:17

mysle tak : ze skoro uda ci sie upchnac fmic przy klimie to po co ci drugi ic??

pytanie tylko jak wyjdziesz z kompresora przed zderzak z kompresorem klimy ??



Awatar użytkownika
teczka
CzortEkipa
Posty: 215
Rejestracja: pn lut 11, 2008 23:59
Lokalizacja: Neustettin
Kontakt:

Post autor: teczka » pn lis 16, 2009 23:58

pytanie tylko jak wyjdziesz z kompresora przed zderzak z kompresorem klimy ??
Na upartego da rade zrobić obejście ale sensu nie widze wiecej zakretów i oporów powietrza

Karol G60, skoro zdecydowałeś sie na klime to montuj oryginalny system orurowania najprościej, najskuteczniej i bez udziwnień.

Jezeli pytasz o moc silników PG wyposazonych w klime czy bez to wersja z klimą ponoc przy większym pałowaniu w słoneczne dni, szybciej sie tam nagrzewał IC przy czym auto mogło być słabsze o te 2km niz w wersji bez klimy lecz dokładnych danych nie znam. Wiem że mozna mocować wiatraki na IC które dodatkowo go chłodzą. Dobre jest to że w lato przynajmniej masz taką temp w kabinie jaką chcesz a nie patelnia :grin: Ja bym sie nie zastanawiał i montował oryg.inalną chłodnie. :helm:

Pozdro


Dive deep or go home

Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » śr gru 02, 2009 00:44

2 IC nie ma sensu! Większe opory niż zysk z chłodniejszego powietrza.
Jeżeli zmieścisz ten IC os Sharana i bedzie to dobrze wyglądało, to do działa.
Ja zmieściłem IC od E-Class'y i jest OK moim zdaniem (moje MK2GTD) w G60 też dasz radę tak zrobić.
Jeżeli masz kompletne orurowanie do tego małego IC to zrób to jak w oryginale. Będzie łatwiej!


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Karol G60
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 699
Rejestracja: czw lut 26, 2009 22:50
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: Karol G60 » śr gru 02, 2009 18:58

Aha wiec zrobie jak piszecie.. to prawda dużo łatwiej to zrobić bedzie.... :helm:



Awatar użytkownika
teczka
CzortEkipa
Posty: 215
Rejestracja: pn lut 11, 2008 23:59
Lokalizacja: Neustettin
Kontakt:

Post autor: teczka » śr gru 02, 2009 19:06

no raczey :helm:


Dive deep or go home

ODPOWIEDZ

Wróć do „G60”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości