DIGIFIZ w g60
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
DIGIFIZ w g60
Jak wygląda sprawa montażu tego licznika w mk2 g60. Wiem, że trzeba mieć licznik do 8 tys. obrotów, co jeszcze trzeba namodzić, żeby to działało.
było 20 Jahre 16V... http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=342725&start=0&hilit=becior[
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Nie trzeba miec licznika do 8k. Podmianka dokładnie tak samo wygląda jak dla każdego innego mk2. Jedyna utrata z jaką musisz się pogodzić to zafałszowane dane ze wskaźnika spalania średniego. Wynika to z zastosowanego map-sensora w digifizie. On nie wykrywa nadciśnień.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Po prostu podmianka p&p?bugalon pisze:Nie trzeba miec licznika do 8k. Podmianka dokładnie tak samo wygląda jak dla każdego innego mk2. Jedyna utrata z jaką musisz się pogodzić to zafałszowane dane ze wskaźnika spalania średniego. Wynika to z zastosowanego map-sensora w digifizie. On nie wykrywa nadciśnień.
Ostatnio zmieniony pn lis 09, 2009 13:33 przez becior, łącznie zmieniany 1 raz.
było 20 Jahre 16V... http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=342725&start=0&hilit=becior[
- barteKKK03
- V.I.P.
- Posty: 15224
- Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22
olozwirski w rallye miał, a raczej ma digifiz'a. Z tego co pamiętam to faktycznie były jakieś problemy za czasów G60.toffic pisze:Właśnie nic nie pasuje, ja nad tym juz chwile walcze, jak się uda będzie info.becior pisze:Po prostu podmianka p&p?
Ogólnie nie ma Digifiza pod G60, nie ma szans, żeby wszystko działało perfekcyjnie
Podpytaj, może coś podpowie.
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Szanse to są ale roboty jest od groma, trzeba map sensor dobierać o specjalnej charakterystyce, nie mówiąc już o pływaku do baku, czujnikach i kilku innych *#cenzura#* niezbędnych do sprawnego funkcjonowania.toffic pisze: Ogólnie nie ma Digifiza pod G60, nie ma szans, żeby wszystko działało perfekcyjnie
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
bez przesady z tym obeznaniem, podstawowa wiedza z elektrotechniki, ETKA i dobre schematy z pinoutem całkowicie załatwią sprawę (oprócz map sensora ale to naprawde nie jest wielka niedogodnosc)becior pisze:Czyli skomplikowana operacja i raczej dla kogoś obeznanego.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 699
- Rejestracja: czw lut 26, 2009 22:50
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
mam pytanie odnosnie takiej kwestii... chodzi o to że chciałbym zamienic dla siebie u kolegi lacznik digifiz na zwykły i chciałbym zamienic cały pływak w zbiorniku i tu moje pytanie.. czy koniecznie jest potrzebny pływak ze zbiornika? czyms różni sie w stosunku do zwykłego? miał kiedyś kolega w tym golfie 16v a teraz ma diesla bo zatarł 16v wiec ja mam jakby troche ułatwione zadanie... bo pływak mogę wziac razem z wstepną pompa paliwa która tam sie znajduje czy tak? i druga sprawa czy istnieje mozliwosc podłaczenia kostek licznika digifiz pod przewody do zwykłego licznika( chodzi o to by czasem mozna było włozyć zwykły licznik a czasem digifiz ) czy jak włoże pływak zprzystosowany do digifitza to na zwykłym liczniku bedzie klatkowo pokazywać spadek lub wzrost paliwa na liczniku czy wogle nie bedzie nic pokazywać?
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Albo digifiz albo zwykle zegary. Kostki są inne, pinout jest inny i w ogole całkowicie inna instalacja. Pływak jest inny troche bo ma dodatkowe wyjscia (dodatkowa masa chyba). Na pływaku z digifiza normalne zegary będą pokazywać w miarę dobrze. Najlepiej wyjąc pływak razem z pompą wstępną. Zawsze to łatwiej temat załatwić i przynajmniej komplet będzie.Karol G60 pisze:mam pytanie odnosnie takiej kwestii... chodzi o to że chciałbym zamienic dla siebie u kolegi lacznik digifiz na zwykły i chciałbym zamienic cały pływak w zbiorniku i tu moje pytanie.. czy koniecznie jest potrzebny pływak ze zbiornika? czyms różni sie w stosunku do zwykłego? miał kiedyś kolega w tym golfie 16v a teraz ma diesla bo zatarł 16v wiec ja mam jakby troche ułatwione zadanie... bo pływak mogę wziac razem z wstepną pompa paliwa która tam sie znajduje czy tak? i druga sprawa czy istnieje mozliwosc podłaczenia kostek licznika digifiz pod przewody do zwykłego licznika( chodzi o to by czasem mozna było włozyć zwykły licznik a czasem digifiz ) czy jak włoże pływak zprzystosowany do digifitza to na zwykłym liczniku bedzie klatkowo pokazywać spadek lub wzrost paliwa na liczniku czy wogle nie bedzie nic pokazywać?
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości