DIGIFIZ w g60

Forum techniczne związane z silnikami G60

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
becior
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2937
Rejestracja: czw cze 19, 2008 17:35
Lokalizacja: GMB
Kontakt:

DIGIFIZ w g60

Post autor: becior » pn lis 09, 2009 11:47

Jak wygląda sprawa montażu tego licznika w mk2 g60. Wiem, że trzeba mieć licznik do 8 tys. obrotów, co jeszcze trzeba namodzić, żeby to działało.


było 20 Jahre 16V... http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=342725&start=0&hilit=becior[

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » pn lis 09, 2009 12:18

Nie trzeba miec licznika do 8k. Podmianka dokładnie tak samo wygląda jak dla każdego innego mk2. Jedyna utrata z jaką musisz się pogodzić to zafałszowane dane ze wskaźnika spalania średniego. Wynika to z zastosowanego map-sensora w digifizie. On nie wykrywa nadciśnień.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
becior
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2937
Rejestracja: czw cze 19, 2008 17:35
Lokalizacja: GMB
Kontakt:

Post autor: becior » pn lis 09, 2009 13:33

bugalon pisze:Nie trzeba miec licznika do 8k. Podmianka dokładnie tak samo wygląda jak dla każdego innego mk2. Jedyna utrata z jaką musisz się pogodzić to zafałszowane dane ze wskaźnika spalania średniego. Wynika to z zastosowanego map-sensora w digifizie. On nie wykrywa nadciśnień.
Po prostu podmianka p&p?
Ostatnio zmieniony pn lis 09, 2009 13:33 przez becior, łącznie zmieniany 1 raz.


było 20 Jahre 16V... http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=342725&start=0&hilit=becior[

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pn lis 09, 2009 15:13

becior pisze:Po prostu podmianka p&p?
Właśnie nic nie pasuje, ja nad tym juz chwile walcze, jak się uda będzie info.
Ogólnie nie ma Digifiza pod G60, nie ma szans, żeby wszystko działało perfekcyjnie



Awatar użytkownika
barteKKK03
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 15224
Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22

Post autor: barteKKK03 » pn lis 09, 2009 19:44

toffic pisze:
becior pisze:Po prostu podmianka p&p?
Właśnie nic nie pasuje, ja nad tym juz chwile walcze, jak się uda będzie info.
Ogólnie nie ma Digifiza pod G60, nie ma szans, żeby wszystko działało perfekcyjnie
olozwirski w rallye miał, a raczej ma digifiz'a. Z tego co pamiętam to faktycznie były jakieś problemy za czasów G60.
Podpytaj, może coś podpowie.



Karol G60
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 699
Rejestracja: czw lut 26, 2009 22:50
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: Karol G60 » pn lis 09, 2009 20:07

standard to impulsator zamiast linki i przyciski do ustawiania godziny w miejscu kontrolki ham. recznego... nie wiem jak z kostkami bo tez mam zamiar w przyszłym czasie wstawić ten fajny licznik :helm:



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » wt lis 10, 2009 20:42

toffic pisze: Ogólnie nie ma Digifiza pod G60, nie ma szans, żeby wszystko działało perfekcyjnie
Szanse to są ale roboty jest od groma, trzeba map sensor dobierać o specjalnej charakterystyce, nie mówiąc już o pływaku do baku, czujnikach i kilku innych *#cenzura#* niezbędnych do sprawnego funkcjonowania.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
becior
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2937
Rejestracja: czw cze 19, 2008 17:35
Lokalizacja: GMB
Kontakt:

Post autor: becior » wt lis 10, 2009 22:01

Czyli skomplikowana operacja i raczej dla kogoś obeznanego.


było 20 Jahre 16V... http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=342725&start=0&hilit=becior[

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » śr lis 11, 2009 11:27

becior pisze:Czyli skomplikowana operacja i raczej dla kogoś obeznanego.
bez przesady z tym obeznaniem, podstawowa wiedza z elektrotechniki, ETKA i dobre schematy z pinoutem całkowicie załatwią sprawę (oprócz map sensora ale to naprawde nie jest wielka niedogodnosc)


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Karol G60
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 699
Rejestracja: czw lut 26, 2009 22:50
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: Karol G60 » czw sty 21, 2010 18:55

mam pytanie odnosnie takiej kwestii... chodzi o to że chciałbym zamienic dla siebie u kolegi lacznik digifiz na zwykły i chciałbym zamienic cały pływak w zbiorniku i tu moje pytanie.. czy koniecznie jest potrzebny pływak ze zbiornika? czyms różni sie w stosunku do zwykłego? miał kiedyś kolega w tym golfie 16v a teraz ma diesla bo zatarł 16v wiec ja mam jakby troche ułatwione zadanie... bo pływak mogę wziac razem z wstepną pompa paliwa która tam sie znajduje czy tak? i druga sprawa czy istnieje mozliwosc podłaczenia kostek licznika digifiz pod przewody do zwykłego licznika( chodzi o to by czasem mozna było włozyć zwykły licznik a czasem digifiz ) czy jak włoże pływak zprzystosowany do digifitza to na zwykłym liczniku bedzie klatkowo pokazywać spadek lub wzrost paliwa na liczniku czy wogle nie bedzie nic pokazywać?



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » ndz sty 24, 2010 16:30

Karol G60 pisze:mam pytanie odnosnie takiej kwestii... chodzi o to że chciałbym zamienic dla siebie u kolegi lacznik digifiz na zwykły i chciałbym zamienic cały pływak w zbiorniku i tu moje pytanie.. czy koniecznie jest potrzebny pływak ze zbiornika? czyms różni sie w stosunku do zwykłego? miał kiedyś kolega w tym golfie 16v a teraz ma diesla bo zatarł 16v wiec ja mam jakby troche ułatwione zadanie... bo pływak mogę wziac razem z wstepną pompa paliwa która tam sie znajduje czy tak? i druga sprawa czy istnieje mozliwosc podłaczenia kostek licznika digifiz pod przewody do zwykłego licznika( chodzi o to by czasem mozna było włozyć zwykły licznik a czasem digifiz ) czy jak włoże pływak zprzystosowany do digifitza to na zwykłym liczniku bedzie klatkowo pokazywać spadek lub wzrost paliwa na liczniku czy wogle nie bedzie nic pokazywać?
Albo digifiz albo zwykle zegary. Kostki są inne, pinout jest inny i w ogole całkowicie inna instalacja. Pływak jest inny troche bo ma dodatkowe wyjscia (dodatkowa masa chyba). Na pływaku z digifiza normalne zegary będą pokazywać w miarę dobrze. Najlepiej wyjąc pływak razem z pompą wstępną. Zawsze to łatwiej temat załatwić i przynajmniej komplet będzie.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Karol G60
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 699
Rejestracja: czw lut 26, 2009 22:50
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: Karol G60 » ndz sty 24, 2010 17:10

czyli sporo roboty... to po kolorach kabli nie da rady podłaczyc??? :grin:



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » wt sty 26, 2010 10:00

Karol G60 pisze:czyli sporo roboty... to po kolorach kabli nie da rady podłaczyc??? :grin:
Zapomnij :)


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
#Mateusz#
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: wt paź 31, 2006 13:55
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: #Mateusz# » wt lut 16, 2010 00:49

To co obejmuje kompletny zestaw do montażu takiego licznika P & P do innej wersji silnikowej ? Nie mówię tu o G60. Co trzeba wyjąć, żeby wszystko zagrało ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „G60”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości