Strona 1 z 2

Puszka filtra powietrza

: sob maja 23, 2009 18:03
autor: maciej712
Witam
Zmieniam stożek na oryginalną puche filtra i teraz moje pytanie :
Czy do puchy są podpięte jakieś podciśnienia ??
Pozdrawiam i dzięki za odpowiedź, Maciek.

: sob maja 23, 2009 18:53
autor: Dave Old School
chyba nie ma nic , 3 gumki trzymajace wokol filtra , przewod powietrza do g i wszystko :cool:
wstaw sobie wkladke od razu jakas K&N i wywal tlumik szmerow ssania, bedzie subtelny soczysty dzwiek G :hmm:

: ndz maja 24, 2009 13:13
autor: teczka
Dokładnie tak jak kolega wyżej napisał 3 gumki trzymajace puche i nic wiecej. A czemu kolega zmienia stożek na zwykła puche co jest przyczyną bo ja własnie nosze sie z zamiarem zmiany puchy na stożek pomimio ze taka amba fatima jest na temat stozka. Nigdzie nie mogłem dostać tej gumy łaczącej G z pucha w serwisie krzykneli mi za nią 315zł ale produkcji tej czesci zaprzestano w 2007 roku wiec po dłuzszych poszukiwaniach dałem sobie spokuj i aktualnie mam kolanko alu i stożek K&N ładnie schowany przed ciepłem z silnika.

: ndz maja 24, 2009 14:28
autor: Dave Old School
mam chyba w garazu ta gume laczaco filtr z g
sugeruje sie ze stozek przepuszcza do G wiecej syfu, czego kompresor nie lubi
ale tego nikt nie udowodnil , bo widzialem lepsze wirniki po stozku niz po zaniedbanej serii
jezeli stozek to tylko firmowy i regularnie serwisowany czyli czyszczony i oliowiony

: pn maja 25, 2009 10:10
autor: teczka
no właśnie tak mówią ale przecież stożek który jet dobrze schowany i osłoniety blachą daje takie same efekty jak wkładka bo przecież są z tego samego materiału wiec nie rozumiem tej teorii. Jakbym wiedział wczesniej że kolega ma tę gume to od razu bym zakupił oczywiście jeżeli jest w dobrym stanie bo jak wiadomo one często pękały na tych zagięciach dlatego zobacz kolego jak ona wygląda i w razie czego daj znać na priv może sie dogadamy. Narazie jednak stożek K&N i dobra osłona :bigok: Dźwięk mam nadzieje bedzie o wiele lepszy niż na seryjnej puszcze. A tak propo co ile sie oliwi i czyści stożek?

: pn maja 25, 2009 11:17
autor: Dave Old School
zczekuje w garazu
ja robie co 5 tysiecy w autach
roboty nieduzo

: pn maja 25, 2009 20:50
autor: maciej712
Zmieniam stożek na puche bo stożek mi sie już zużył
a że był ładny greena to szkoda mi podruby wsadzać.
Pozatym u mnie w vento wąż obciera o kostkę od pozycyjnych i robi sie w nim dziura.
Za pudło z wężem zapłaciłem 40 zł.
Wkładka chyba około 100 zł, chyba za pożądny stożek więcej bym zapłacił ;)

: pn maja 25, 2009 21:05
autor: Dave Old School
maciej712 pisze:Zmieniam stożek na puche bo stożek mi sie już zużył
a że był ładny greena to szkoda mi podruby wsadzać.
Pozatym u mnie w vento wąż obciera o kostkę od pozycyjnych i robi sie w nim dziura.
Za pudło z wężem zapłaciłem 40 zł.
Wkładka chyba około 100 zł, chyba za pożądny stożek więcej bym zapłacił ;)
to dlaczego nie pokombinujesz zeby nie obcieralo ?
i dlaczego nie zainwestujesz w K&N jakiegos ?

: pn maja 25, 2009 21:21
autor: teczka
No własnie moznaby przecież dorobić flansze do kompresora i dać kolanko np. 90stopni i na to jakis pożadny stozek ja np zakupiłem K&N za 200pln, kolanko alu na allegro za 70zł i do tego reszte modów przeprowadziłem na warsztacie u wujka jutro zakłaam to zdam relacje co jak sie ma.

Dave ol school pamietaj o tym wezu tak jak pisałem

: wt maja 26, 2009 09:11
autor: maciej712
zapomnieliście o jednym ważnym fakcie ;)
jest to stwierdzone i potwierdzone na hamowni ;)
Stożek daje sporo w górnych obrotach a standardowa pucha w dolnych.
Ja jeżdże na codzień autem i żadko poganiam sie z kimś więc góra mi nie potrzebna.

: wt maja 26, 2009 09:51
autor: teczka
Z wielka checią zobacze taki wykres na PG :bigok:

: wt maja 26, 2009 10:10
autor: Dave Old School
Teczka pamietam , dam cyne

Maciej to przeciez dzial SPEED , to chyba oczywiste po co montaz :hmm:

: wt maja 26, 2009 21:10
autor: maciej712
Jeszcze 400km i będzie wykres ;)
Pozatym są lepsze metody na większy speed jak stożek ;)
Jak skończe prace inż to zaprojektuje sobie dolot :)
Mile widziane wzory na policzenie :)

: śr maja 27, 2009 08:57
autor: teczka
Ok wiec czekamy na wykres :bajer:
A co do lepszych sposobów na speed w G60 każdy posiadacz G60 pewnie je zna myśle i dobry stożek oraz odpowiedni dolot jest także jednym z nich :hmm:
Ps. powodzenia w pracy, sam teraz pisze wiec wiem ze sie przyda