temperatura g60
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- marek orzech
- Mały gagatek
- Posty: 80
- Rejestracja: ndz sty 15, 2006 14:22
- Lokalizacja: Wołomin
- Kontakt:
jak pisze ze olej ma 110 to przeciez wiadomo ze z mfa badz z dodatkowego zegara
i wogole nie napisałem ze cały czas mam 100, nie wiem czemu to akurat poruszamy
dopisałem sie tematu bo stwierdziłem ze autor tematu sie przestraszył temperatury 100 stopni i tyle
g60 jest bardzo łatwo zagrzac i pierwszy bieg naprawde jest za słaby jak sie wykorzystuje mozliwosci silnika
[ Dodano: Czw Kwi 16, 2009 22:33 ]
a MFA do dokładnych nie nalezy
jak mierzyłem w kilku samochodach roznej masci to w granicach od 5 do 30 stopni nawet moze byc roznicy, wszystko zalezy od tego jaki mamy termostat czy lecimy w trasie czy na postoju itp
i wogole nie napisałem ze cały czas mam 100, nie wiem czemu to akurat poruszamy
dopisałem sie tematu bo stwierdziłem ze autor tematu sie przestraszył temperatury 100 stopni i tyle
g60 jest bardzo łatwo zagrzac i pierwszy bieg naprawde jest za słaby jak sie wykorzystuje mozliwosci silnika
[ Dodano: Czw Kwi 16, 2009 22:33 ]
a MFA do dokładnych nie nalezy
jak mierzyłem w kilku samochodach roznej masci to w granicach od 5 do 30 stopni nawet moze byc roznicy, wszystko zalezy od tego jaki mamy termostat czy lecimy w trasie czy na postoju itp
- marek orzech
- Mały gagatek
- Posty: 80
- Rejestracja: ndz sty 15, 2006 14:22
- Lokalizacja: Wołomin
- Kontakt:
CSR_GTI, jezeli to pytanie o mfa było do autora a nie do mnie to nie trzeba było sie tak od razu unosic i strugac kozakaCSR_GTI pisze:chłopie zacznij czytać a później pisać
w g60 jest dosyc mała chłodnica, proponuje autorowi poczytac kilka projektów aut z g60, troche przejrzec forum corrado-jezeli cos tam jest na oslej łączce i zobaczy jak ludzie walcza z temperatura w g60, wiadomo 100 stopni na stałe to na bank cos zle, warto zobaczyc czy wentylator sie załacza na pierwszy bieg
wydaje mi sie ze podst to zimny czujnik w chłodnicy i termostat 72 stopnie, nieraz dobrym patentem jest dodatkowa mozliwość włączenia wentylatora samemu zanim to zrobi czujnik
właśnie często sie spotykam z autami co maja małą chłodnice ( zwłaszcza auta francuskie ) i w tych samochodach często jest problem z przegrzewaniem , wygląda tak jakby chłodnica nie nadążała odprowadzać ciepła , może dobrym pomysłem będzie dopasować termowyłącznik chłodnicy o niższej temperaturze włączania wentylatora , będzie chodził częściej , ale utrzyma niższą temperature silnika
- CSR_GTI
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
- Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
- Kontakt:
przepraszam.... ale nie posądzaj mnie o struganie kozaka bo jestem bardzo przyjazym użytkownikiemmarek orzech pisze:CSR_GTI, jezeli to pytanie o mfa było do autora a nie do mnie to nie trzeba było sie tak od razu unosic i strugac kozaka
Ostatnio zmieniony czw kwie 16, 2009 23:02 przez CSR_GTI, łącznie zmieniany 1 raz.
18K4F inside... RWD car :)
Można zastosować włącznik wentylatora z audi A8.Jest taki sam ale ziemniejszy.zakres temperatur to: 87-76/93-82 st C.
Nr z edki to 251 959 481 K.Ale dziwne że się tak grzeje .Moje G60 na trasie trzyma 80st woda olej 94 do 98st. W korku czasem 100st olej ma a woda 90st.
Jeżeli się grzeje byc może uszczelka pod głowicą powiedziała papa albo pompa wody.
Nr z edki to 251 959 481 K.Ale dziwne że się tak grzeje .Moje G60 na trasie trzyma 80st woda olej 94 do 98st. W korku czasem 100st olej ma a woda 90st.
Jeżeli się grzeje byc może uszczelka pod głowicą powiedziała papa albo pompa wody.
Superchargers generate a lot of heat and if you own a std Corrado G60 then you are likely to see oil temperatures up to 130 degrees. This increases under-bonnet temperatures which does nothing for the ancillaries as well as increasing charge temperature. For every 10 degrees that you can reduce the charge temp by you will see approx 3% increase in power. It is therefore well worth fitting an aftermarket oil cooler
Mam nadzieje że angileski znasz kolego a jak nie to translator google i jazda.
Mam nadzieje że angileski znasz kolego a jak nie to translator google i jazda.
jeśli potrafisz to przetłumaczyć , to zrób to ,tylko zrozumiale, bo tego tekstu nie przetłumaczysz nawet tłumaczem google , a ten który wstawiłeś nic nie wnosi do sprawy , zakładanie chłodnicy oleju , przeliczanie różnicy temperatur i.t.d nic nie wnosi , silnik chłodzony płynem optymalną temperaturę ma 90 stopni , to nie chłodzenie powietrzem który grzeje normalnie do 130 stopni , inne materiały , nawet pierścienie od malucha są bardziej odporne na temperaturę niż do VW
[ Dodano: 17 Kwi 2009 19:17 ]
i jeszcze prośba , pisz po polsku , nie każdy jest poliglotą
[ Dodano: 17 Kwi 2009 19:17 ]
i jeszcze prośba , pisz po polsku , nie każdy jest poliglotą
Ja mam miedzy 90 a 110, wentylator natomiast włącza się tylko raz przy około 110, fakt że wersja US.Ostatnio mielismy w pracy Cayenne i komputer pokazywal, ze normalna praca to okolo 180c i ze nalezy lać tylko jakis tam plyn do ukladu zeby sie nie zagotowal. Dodam ze tez wersja US. Mysle, ze wystarczy zalac dobrym plynem i bedzie ok.
Ostatnio zmieniony sob maja 16, 2009 19:38 przez 2mk1, łącznie zmieniany 1 raz.
3*golf mk1, 2*golf mk2, corrado g60, polo86c, beetle, lupo 1.4 - były
lupo 3l - jest
golf mk4 - jest
lupo 3l - jest
golf mk4 - jest
temperatura g60
kotlet kotletem, ale macie jakieś numery takiego termostatu ?marek orzech pisze:termostat 72 stopnie
GOLF MK3 VR6 http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=4088
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości