Ustawienie zaplonu
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- red87
- Mały gagatek
- Posty: 93
- Rejestracja: czw kwie 10, 2008 18:43
- Lokalizacja: polska cerekiew
- Kontakt:
Ustawienie zaplonu
Witam moze mi ktos powiedziec jak dobrze ustawic zaplon i jak ma byc dobrze ustawiony?? pozdrawiam
No to jak ustawisz sobie juz na znaki, czyli na "0" to po lewej stronie od tego znaku masz znak 6 st do zaplonu, luzujesz sobie aparat, zapalasz auto (przyda Ci sie druga osoba), niech sobie zlapie z 80st motor, odpinasz niebieski czujnik, przegazuj 3 razy, wczesniej mozesz przejsc sobie w tryb serwisowy MFA zeby trzymac w miare rowno obroty 2250 ktos Ci trzyma te obroty a Ty sobie strzelasz lampa w dziure na skrzyni biegow znak 6 st musi sie pokrywac z srodkiem otworu lub znakiem na skrzyni zalezy jaka masz skrzynie to chyba na tyle jak cos to wal
Było MK2 G60....
Było A3 1.9 TDI ASV++
Będzie .....
Było A3 1.9 TDI ASV++
Będzie .....
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
No popatrz jak sie wyrobiłPuzon pisze:No to jak ustawisz sobie juz na znaki, czyli na "0" to po lewej stronie od tego znaku masz znak 6 st do zaplonu, luzujesz sobie aparat, zapalasz auto (przyda Ci sie druga osoba), niech sobie zlapie z 80st motor, odpinasz niebieski czujnik, przegazuj 3 razy, wczesniej mozesz przejsc sobie w tryb serwisowy MFA zeby trzymac w miare rowno obroty 2250 ktos Ci trzyma te obroty a Ty sobie strzelasz lampa w dziure na skrzyni biegow znak 6 st musi sie pokrywac z srodkiem otworu lub znakiem na skrzyni zalezy jaka masz skrzynie to chyba na tyle jak cos to wal
Jak sie sprawuje motor? Na hamowni byles?
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Hehe przy PG konieczne jest grzebanie samemubugalon pisze:No popatrz jak sie wyrobiłPuzon pisze:No to jak ustawisz sobie juz na znaki, czyli na "0" to po lewej stronie od tego znaku masz znak 6 st do zaplonu, luzujesz sobie aparat, zapalasz auto (przyda Ci sie druga osoba), niech sobie zlapie z 80st motor, odpinasz niebieski czujnik, przegazuj 3 razy, wczesniej mozesz przejsc sobie w tryb serwisowy MFA zeby trzymac w miare rowno obroty 2250 ktos Ci trzyma te obroty a Ty sobie strzelasz lampa w dziure na skrzyni biegow znak 6 st musi sie pokrywac z srodkiem otworu lub znakiem na skrzyni zalezy jaka masz skrzynie to chyba na tyle jak cos to wal
Jak sie sprawuje motor? Na hamowni byles?
Motor jak narazie ok, po tych przezyciach wszystkich, hamownia w nastepnym tygodniu moze
Było MK2 G60....
Było A3 1.9 TDI ASV++
Będzie .....
Było A3 1.9 TDI ASV++
Będzie .....
- red87
- Mały gagatek
- Posty: 93
- Rejestracja: czw kwie 10, 2008 18:43
- Lokalizacja: polska cerekiew
- Kontakt:
Puzon,
Dobra silnik odpalil. A teraz tak ja mam syncro a wiadomo ze syncro bylo malo wiec mialem zwyklego i zmienilem na g60. te znaki sa na wszystkich skrzyniach czy tylko z g60?? a jak zaplon zostanie na 0 to jak to moze sie ujawnic?? Jakies gorsze przyspieszeniec czy cos innego??
Dobra silnik odpalil. A teraz tak ja mam syncro a wiadomo ze syncro bylo malo wiec mialem zwyklego i zmienilem na g60. te znaki sa na wszystkich skrzyniach czy tylko z g60?? a jak zaplon zostanie na 0 to jak to moze sie ujawnic?? Jakies gorsze przyspieszeniec czy cos innego??
Golfik: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2924545#2924545 Zapraszam
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Będzie gorzej jeździć i będzie strzelać z wydechu na za poznym zaplonie (o przepałach to juz nie mówię, bo to jasne). Znaki są na każdej skrzyni (duży ząb w okienku kontrolnym na dzwonie). Jeśli miałeś wcześniej zwykłe syncro i wstawiłeś sprawne g60 (w co nie wierzę) to ciekawy jestem jak długo wytrzyma skrzynia i sprzęgłored87 pisze:Puzon,
Dobra silnik odpalil. A teraz tak ja mam syncro a wiadomo ze syncro bylo malo wiec mialem zwyklego i zmienilem na g60. te znaki sa na wszystkich skrzyniach czy tylko z g60?? a jak zaplon zostanie na 0 to jak to moze sie ujawnic?? Jakies gorsze przyspieszeniec czy cos innego??
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
- red87
- Mały gagatek
- Posty: 93
- Rejestracja: czw kwie 10, 2008 18:43
- Lokalizacja: polska cerekiew
- Kontakt:
G60 sprawne kompresor po regeneracji. silnik ladnie chodzi a skrzynia wytrzyma ponad 300ps jezeli nie bedzie sie ostro startowalo. naped jest fajny ale w przyszlosci bedzie i tak trzeba go zmienic. To musze dokladnie popatrzec ale wczoraj sie nim troszke wozilem i nie mial zadnych przestoi ani nie szedl gorzej. ale sprobuje to ustawic tak jak powinno. a mozna jezdzic bez IC??
Golfik: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2924545#2924545 Zapraszam
- xxMAXIMxx
- Gadatliwa bestia
- Posty: 828
- Rejestracja: pn cze 02, 2008 15:19
- Lokalizacja: zakopane
- Kontakt:
Ustawienie zaplonu
Będzie ciężko. Pomóc może tylko wiadro szczęścia.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=296391 <--- Moje RALLYE G60+
Ustawienie zaplonu
xxMAXIMxx pisze:Będzie ciężko. Pomóc może tylko wiadro szczęścia.
To świadczy o nie wiedzy i braku doświadczenia
99% mechaników ustawia na słuch a przy zapytaniu o lampę robią wielkie oczy
Jako że nie posiadam ich wiedzy i doświadczenia muszę zakupić lampę. Pytanie jaką bo są jakieś regulowane ( 0-60st ) a w PG ma być 6st. Zaznaczam że lampa ma służyć amatorsko więc cena nie może być za wysoka
P.S. Myślałem o YATO.
- slawko333
- Forum Master
- Posty: 1539
- Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
- Lokalizacja: leżajsk
- Kontakt:
Ustawienie zaplonu
jakis czas temu zmienialem bratu w g60 rozrzad, okazalo sie ze jezdzil ze sciatym klinem, ale auto ladnie jezdzilo, ciagnal rowno do konca, po wymianie kola i ustawieniu rozrzadu na znaki, auto sie zamulilo, wyregulowalem zaplon na 6st na znak na zamachu, wg opisu niebieska wtyczka odpieta, odama odepita, 2250obr, i auto dalej niechce jechac, ok 3 tys dostaje zamulki, i starsznie powoli sie wkreca na obroty, rano za pierwszym razem odapli na ulamek sekundy i gasnie, i tak za 3 razem odapli, po pzrejecahniu kilkunatu km obroty wskakuja na ok 1200, na tym scietym klinie jezdzil lepiej jak po naprawie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości