maciej712 pisze:hmm to co teraz mam zrobić ?
ktoś ma jakieś propozycje ?
najlepiej prosił bym o jakieś porady w raz z linkami
nic wyzucic przekladnie katawa i zalozyc orginalna poloske i jezdzic na tej skrzyni swoja sprzedac odzyskasz troszke kasy
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
evolution pisze:nie da sie ot tak wyrzucic katowki, skrzynia z tej stony jest innagolfiarz1,
maciej712, jedyne sensowne wyjscie to kupic pol litra i upic sie oraz zostawic serie skrzynke
z tego co obejżałem kątówkę to raczej sie nie łączą ...evolution pisze:"miski" olejowe w katowce i w skrzyni sa polaczone wiec nie musi pamietac nic
Jedne sie lacza a inne nie, zalezy z czego masz skrzynie.maciej712 pisze:z tego co obejżałem kątówkę to raczej sie nie łączą ...evolution pisze:"miski" olejowe w katowce i w skrzyni sa polaczone wiec nie musi pamietac nic
a pozatym jaka skrzynia jest z mocniejszym mechanizmem różnicowym, bądź szperą ?
evolution pisze:nic nie zminimalizuj a raczej zwiekszy ilosc spalonego kapcia na starcie, syncro fabtrycznie nie ma szery a oska na prawa strone przechodzi tylko wewnatrz przekldni katowej.... czyli klocek poszedj sie je*********maciej712 pisze:właśnie pytałem jednego z forumowiczów na gg i powiedział że taka skrzynia zminimalizuje boksowanie prawego koła.
A Piotrze co do zlotów to nie mam zbyt czasu by tam podjechać, może prędzej na garbarni się spotkamy
Jest sens jak najbardziej.maciej712 pisze:Jeszcze jedno pytanie odnośnie tych podkładek do mechanizmu różnicowego
jest sens to wkładać ??
Przechodzi, do smarowania sie nie nadaje.evolution pisze:olozwirski, jakbys sie uparl to kazda katowka jest polaczona ze skrzynia w miejscu gdzie przechodza walki....
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości