corrado G60 - idzie dym z rury wydechowej?
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
corrado G60 - idzie dym z rury wydechowej?
witam
pytanie tak jak w temacie - dlaczego idzie jasny dym z rury wydechowej pomimo nagrzanego silnika - co może być powodem?
- słabej jakości paliwo?
- wina katalizatora?
- coś nie tak z sonda lambda?
proszę o jakieś dygresje i pomoc
z góry dziękuje
pozdro
pytanie tak jak w temacie - dlaczego idzie jasny dym z rury wydechowej pomimo nagrzanego silnika - co może być powodem?
- słabej jakości paliwo?
- wina katalizatora?
- coś nie tak z sonda lambda?
proszę o jakieś dygresje i pomoc
z góry dziękuje
pozdro
-
- Ma gadane
- Posty: 207
- Rejestracja: pt gru 28, 2007 18:11
- Lokalizacja: na odludziu
- Kontakt:
może masz racje że temperatura wpływa na taki a nie inny obraz, ale mimo to jestem zaniepokojony , bo kupiłóem autko 2 tyg temu i tak naprawde nie wiem co w nim siedzi, wszystkie elementy podstawowe zostały wymienione poczawsszy od oleju a na rozrzadzie skonczywszy.
za niedługo zajmę sie calutkim układem wydechowym - co byś polecił?
od kolektora zaczynając!
pozdro
za niedługo zajmę sie calutkim układem wydechowym - co byś polecił?
od kolektora zaczynając!
pozdro
-
- Ma gadane
- Posty: 207
- Rejestracja: pt gru 28, 2007 18:11
- Lokalizacja: na odludziu
- Kontakt:
Pytałem już o wydech w G60 tu na forum i każdy mi odradzał jakiekolwiek przeróbki kata czy wstawienie tłumików przelotowych. Podobno może być tylko i wyłącznie gorzej. Kolektor sportowy 4-2-1 ponoć jest jak najbardziej wskazany oczywiście rurowy bo odlewany juz mamy fabrycznie. Co do opini o wydechu to dla mnie to jest dziwne że można pogorszyć. Przecież silnik doładowany powinien mieć wydech jak najbardziej swobodny. Obecnie mam u siebie ostatni tłumik zastąpiony przelotem tylko po to żeby sie przekonać osobiście co do opini innych i jedyne co moge zaobserwowac to osiągi na oko bez zmian tylko spalanie delikatnie wzrosło ale może to tylko zbieg okoliczności (palił dużo ale jest jeszcze więcej)
Św. Krzysztof jeździ z nami tylko do prędkości 120 km/h, po czym swoje miejsce odstępuje św. Piotrowi.
Byłem dzis się popytać w NORAUTO ile by kosztował układ wydechowy - wiesz od kolektora do tłumika koncowego, a gdy zobaczyłem cenę nowego katalizatora z bosala to oczy prawie mi wyszły na wierzch 2500tys zł -MASAKRA , a 2 środkowe tłumik kosztują 400zł w przybliżeniu a koncowy 350zł i doszełem do wniosku że wymiana tłumików środkowych i koncowego na razie wystarczy...
całkowity koszt wszystkich elementów prócz kolektora to 4,6tys zł
pozdro
ps.ja raczej postawie na fabryczne tłumiki, a co do spalania to ma znaczenie jaki jest zamontowany układ typowo sportowy czy fabryczny na fabrycznym mniej pali są to sladowe można powiedzieć ilości ale jednak są...
całkowity koszt wszystkich elementów prócz kolektora to 4,6tys zł
pozdro
ps.ja raczej postawie na fabryczne tłumiki, a co do spalania to ma znaczenie jaki jest zamontowany układ typowo sportowy czy fabryczny na fabrycznym mniej pali są to sladowe można powiedzieć ilości ale jednak są...
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
CO SIE DZIWISZ JAK PG JEST NA DIGIFANCIE FULL GRUP i czesc paliwa idzie w wydech niespalona na wolnym wydechu... jakby byl na motronic nie byloby stresu bo paliwo byloby wtryskiwane podczas ssania a nie caly czaskrzysztof w pisze:dla mnie to jest dziwne że można pogorszyć. Przecież silnik doładowany powinien mieć wydech jak najbardziej swobodny
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
U mnie w golfie G60 katalizator już daje znać o sobie bo podczas dodawania gazu słychać jak dzwoni w środku wszystko, osłona sie trzyma bo sprawdzałem na podnośniku. Niewiem teraz co robić czy mozna w jego miejsce wspawać zwykłą rure z kwasówki? Koszt nowego przekracza moj budżet. A co by było gdybym wywalił także przedostatni tłumik i dał kwasówke a ostatni wydech mam Supersprinta. Tak czytałem i każdy ma inne zdanie wiec chciałbym wreszcie fachowe odpowiedzi jak nalezy zrobić aby PG dobrze latało.
no to sie zdziwisz jak usuniesz katalizator i środkowy tłumik.orginalny katalizator to koszt 2400zł jeżeli oddajesz stary ale są zamienniki dużo tańsze dedykowane lub dobierane pod pojemność i moc samochodu. środkowytłumik pasuje z seata tolego taki sam a dużo tańszy.pisze z doświadczeniateczka pisze:U mnie w golfie G60 katalizator już daje znać o sobie bo podczas dodawania gazu słychać jak dzwoni w środku wszystko, osłona sie trzyma bo sprawdzałem na podnośniku. Niewiem teraz co robić czy mozna w jego miejsce wspawać zwykłą rure z kwasówki? Koszt nowego przekracza moj budżet. A co by było gdybym wywalił także przedostatni tłumik i dał kwasówke a ostatni wydech mam Supersprinta. Tak czytałem i każdy ma inne zdanie wiec chciałbym wreszcie fachowe odpowiedzi jak nalezy zrobić aby PG dobrze latało.
Ostatnio zmieniony wt kwie 14, 2009 21:43 przez okoG60, łącznie zmieniany 1 raz.
zapraszam do obejżenia mojego nowego nabytku, Nowe fotki:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2140557#2140557
tutaj moje byłe cacuszko:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=127275
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2140557#2140557
tutaj moje byłe cacuszko:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=127275
- Racer
- Ma gadane
- Posty: 212
- Rejestracja: śr mar 12, 2008 21:35
- Lokalizacja: WR RACER
- Auto: Golf MK2 GTi, Passat B4 GL
- Silnik: PF
Re: corrado G60 - idzie dym z rury wydechowej?
Moze byc padniety czyjnik temp, katalizator bym odrzucil bo raczej nie wytwarza jasnego dymy, paliwo... wystarczy tankowanie na innej stacji i bedzie wiadomo. Gorzej jesli ten dym pochodzi ze spalajacego sie plynu chlodzacego co oznacza ze skonczyla sie uszczelka pod glowica ew jakies pekniecie. Te silniki maja diagnostyke elektroniczna wiec mozna sprawdzic to od strony elektronicznej a potem badac zawartosc CO2 w chlodziwie lub czepiac sie innych tematow.JakubMK3 pisze:witam
pytanie tak jak w temacie - dlaczego idzie jasny dym z rury wydechowej pomimo nagrzanego silnika - co może być powodem?
- słabej jakości paliwo?
- wina katalizatora?
- coś nie tak z sonda lambda?
Serwis, sprzedaż skuterów, motocykli, kładów... TRANSPORT aut, motocykli, quadów i innych.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.
Witam,
Po bardzo długiej przerwie...
Co do dymu z układu a był to dymek niebieskawy - to już wszystko tłumaczy, palił olej - pisze pali olej bo silnik przeszedł gruntowny remont od bloku po pokrywę zaworów.
Wymieniłem:
-pierścienie na tłokach
-zostały wyczyszczone wszystkie podzespoły, rury itp. (zalene czymś co nazywało się kiedyś olejem, w misce olejowej było totalne bagno.......................)
-głowica pospawana, wymienione popychacze, zawory, prowadnice
- pospawany kolektor
- i co najważniejsze kompletna regeneracja G co koszotwało ze wszystkim 2tys, nie wspomnę o silniku...
- wymieniona pompa wspomagania
- zawieszenie obniżone o 4cm, amory wymienione na gazowe, hamulce nowe tarcze i klocki, płyny - wymienione , filtry oczywiście też, Olej 10w-60 Castrola,
A zostało do zrobienia jeszcze parę rzeczy.... SZYBER - nie działa, ABS - nie działa.
To te podstawowe...
Długo by jeszcze pisac co należy udoskonalić, ale warto autko się odwdzięcza RADOŚCIĄ Z JAZDY...
Dzięki za pomoc
Pozdrawiam
Po bardzo długiej przerwie...
Co do dymu z układu a był to dymek niebieskawy - to już wszystko tłumaczy, palił olej - pisze pali olej bo silnik przeszedł gruntowny remont od bloku po pokrywę zaworów.
Wymieniłem:
-pierścienie na tłokach
-zostały wyczyszczone wszystkie podzespoły, rury itp. (zalene czymś co nazywało się kiedyś olejem, w misce olejowej było totalne bagno.......................)
-głowica pospawana, wymienione popychacze, zawory, prowadnice
- pospawany kolektor
- i co najważniejsze kompletna regeneracja G co koszotwało ze wszystkim 2tys, nie wspomnę o silniku...
- wymieniona pompa wspomagania
- zawieszenie obniżone o 4cm, amory wymienione na gazowe, hamulce nowe tarcze i klocki, płyny - wymienione , filtry oczywiście też, Olej 10w-60 Castrola,
A zostało do zrobienia jeszcze parę rzeczy.... SZYBER - nie działa, ABS - nie działa.
To te podstawowe...
Długo by jeszcze pisac co należy udoskonalić, ale warto autko się odwdzięcza RADOŚCIĄ Z JAZDY...
Dzięki za pomoc
Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość