silnik PG z G60

Forum techniczne związane z silnikami G60

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

JakubMK3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: ndz mar 11, 2007 17:00
Lokalizacja: Katowice

silnik PG z G60

Post autor: JakubMK3 » czw lut 28, 2008 20:10

Witam wszystkich maniaków G-ladera,
Od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem silniczka PG z kompresorem G60 w moim Corrado.
Kupiłem go w tym tygodniu 24 lutego w okolicach stalowej woli dokładnie grębów.
Jedno co mnie zastanawia w samym silniku to fakt iż przy załaczaniu silnika obroty wskakują na ok.1200 obrotów a po jakieś 1min spadają obroty do ok.800!!!
Mam pytanie to normalny objaw te silniki tak mają, czy cos jest nie tak i szybko trzeba zareagować?
Dodam że na dniach będę robił rozrząd , wymieniał wszystkie filtry , świece, przewody, płyny
Co jeszcze byście polecili abym zrobił przy okazji?

Dzięki za wszystkie posty - pozdrawiam



Awatar użytkownika
melon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 562
Rejestracja: sob paź 23, 2004 11:23
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: melon » czw lut 28, 2008 20:55

U mnie tak tez jest tylko mi nie spadaja do 800 tylko do około 950 bo tak sobie ustawiłem ,ale to ze podbija mi obroty przy odpaleniu i po 1 minucie około one opadaja to jak dla mnie normalna sprawa.

Jak bedziesz wymieniał rozrzad to wymien tez kółko na wale od storny pasków, tania rzecz a warto wymienic bo jak jest tam luz to moze byc kuku potem.
Swiece musze byc odpowiednie BOSCHA WR6DP0 albo NGK ja używam takich BPR6EIX irydowe.
Kable wedle uznania BERU/NGK/ ja urzywam Sentecha :food:

Jak cie beda rozrzad wymieniac i zapłon ustawiac to przypilnuj zeby było dobrze ,a zapłon jak seria to na 6*st.



krzysztof w
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 207
Rejestracja: pt gru 28, 2007 18:11
Lokalizacja: na odludziu
Kontakt:

Post autor: krzysztof w » czw lut 28, 2008 23:42

JakubMK3 pisze:Witam wszystkich maniaków G-ladera,
Od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem silniczka PG z kompresorem G60 w moim Corrado.
Witaj :bajer: . No w końcu się pojawiło jakieś Corrado :grin: na dodatek G60. Super. Tak jak isał Melon zwróc uwage na prawidłowe ustawienie rozrządu bo walnięcie się o jeden ząbek może spowodować masakryczne spalanie. Faktem jest że i tak Corki palą dużo, przynajmniej mój. Te obroty to normalka. Czasem potrafi nieżle zawyć nawet przy zbyt póżnej redukcji biegu. Pozdrawiam. :bigok:


Św. Krzysztof jeździ z nami tylko do prędkości 120 km/h, po czym swoje miejsce odstępuje św. Piotrowi.

JakubMK3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: ndz mar 11, 2007 17:00
Lokalizacja: Katowice

Post autor: JakubMK3 » pt lut 29, 2008 14:15

wielkie dzięki za rady i sugestie :okej:

Własnie tak zrobię :-)

Pozdrawiam
jakub

ps.jak będziecie widzieć gdzieś SK 9476L to będę ja hehe - pozdro



Awatar użytkownika
DaroS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 406
Rejestracja: sob gru 04, 2004 10:42
Lokalizacja: Wodzislaw
Kontakt:

Post autor: DaroS » pt lut 29, 2008 19:51

Stycznik wolnych obrotow na przepustnicy do sprawdzenia, ISV do przeczyszczenia, niebieski czujnik - zmierz jego opornosc przed odpaleniem na zimnym motorze.

PS. Takie niebieskie Corrado kupiles?


Golf 2 1.6D - sama frajda, Golf 1.8GL AAM - niezawodny
Passat B5 1.9 AHH 0.216 GT1749V/VA ECU 012AH
Corrado G60+ 205Ps 267Nm
A4 B6 1.9 TDi Avant Quattro x2
A8 D3 4.2 TDi BVN Quattro

JakubMK3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: ndz mar 11, 2007 17:00
Lokalizacja: Katowice

Post autor: JakubMK3 » pt lut 29, 2008 19:56

hmmm niebieskie to na zdjęciach jest hehe a w rzeczywistości to fioletowy metalik :-)
a co znałeś kogoś kto je miał?
dla mnie wazne jest że na początku kompresorek jeszcze dmucha i nawet nieźle...

pozdro



Awatar użytkownika
DaroS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 406
Rejestracja: sob gru 04, 2004 10:42
Lokalizacja: Wodzislaw
Kontakt:

Post autor: DaroS » pt lut 29, 2008 21:29

Mozliwe ze widzialem to Corrado. Felgi Keskiny?


Golf 2 1.6D - sama frajda, Golf 1.8GL AAM - niezawodny
Passat B5 1.9 AHH 0.216 GT1749V/VA ECU 012AH
Corrado G60+ 205Ps 267Nm
A4 B6 1.9 TDi Avant Quattro x2
A8 D3 4.2 TDi BVN Quattro

JakubMK3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: ndz mar 11, 2007 17:00
Lokalizacja: Katowice

Post autor: JakubMK3 » sob mar 01, 2008 00:12

Jeżeli chodzi o felgi to są te co były a na nich nic raczej nie pisze tylko MZM chyba!!!
Nalezysz do klubu?



ODPOWIEDZ

Wróć do „G60”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość