co mozna zrobić z mkII GTI 16V

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Posty: 1832
Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
Lokalizacja: Siedlce
Auto: Audi S3
Silnik: AFN
Kontakt:

Post autor: ygd » pn sty 31, 2005 13:24

gtx pisze:
ygd pisze:
gtx pisze: Przeciesz zmiana wtrysku nic nie da chyba ze silnik ma byc uturbiony.
Jesli chodzi o silniki na k-jetriniku to uzyskuja max/moment obrotowy z nizszych obrotow niz na digifancie.GTI (112km)na k-jetroniku ma lepszy sprint do setki niz na digifancie.
Niech kolega GTO pokaże swoje wykresy z hamowni, może zmienisz zdanie ;)
Jeśli chodzi o k-jetroniki, okej, ale pokaż mi k-jetronika, który będzie w idealnym stanie, pokaż mi ludzi, który go dobrze ustawią, by chodził jak trzeba, pokaż mi zagazowanego (nie mówię o blosie czy wtrysku), który chociaż jest w stanie powąchać smród z wyprzedzającego go rozlatującego się digifanta :>
Przyjedz do trojmiasta to dam ci namiar do typa ktory ci tak wyreguluje silnik ze szklanke z woda postawisz na silnik i nie wyleje sie z niej ani kropla.Slyszalem ze kolega GTO nie ma seryjnego digifanta tylko po jakis przerobkach, takze jego wykresow nie ma co porownywac.Ja w swoim golfie mam silnik 1.8 na ke-jetroniku ozn.siln.GX 90km spalanie 8 litrow w miescie przy 4 biegowej skrzyni.Nie jeden GTI na digifancie mial problemn zeby mnie objechac.Jak ktos chce turbo to najlepiej przerobic na digifanta.Widzialem wyscig golfa 2 gti na digifancie vs golf 2 na k-jetroniku i ten pierwszy nie mial szans.
W przypadku jazdy na benzynie zgodzę się z tobą, jednak jeśli ktoś zakłada gaz (z większośc tak robi) sytuacja się diametralnie odwraca.
Jeżdżę trochę GXem, bardzo ładnie chodzi, RPka spokojnie wciąga :)
Niestety z GTIkiem nie miałem jeszcze okazji ;)


VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pn sty 31, 2005 13:55

ygd pisze:
gtx pisze:
ygd pisze: Niech kolega GTO pokaże swoje wykresy z hamowni, może zmienisz zdanie ;)
Jeśli chodzi o k-jetroniki, okej, ale pokaż mi k-jetronika, który będzie w idealnym stanie, pokaż mi ludzi, który go dobrze ustawią, by chodził jak trzeba, pokaż mi zagazowanego (nie mówię o blosie czy wtrysku), który chociaż jest w stanie powąchać smród z wyprzedzającego go rozlatującego się digifanta :>
Przyjedz do trojmiasta to dam ci namiar do typa ktory ci tak wyreguluje silnik ze szklanke z woda postawisz na silnik i nie wyleje sie z niej ani kropla.Slyszalem ze kolega GTO nie ma seryjnego digifanta tylko po jakis przerobkach, takze jego wykresow nie ma co porownywac.Ja w swoim golfie mam silnik 1.8 na ke-jetroniku ozn.siln.GX 90km spalanie 8 litrow w miescie przy 4 biegowej skrzyni.Nie jeden GTI na digifancie mial problemn zeby mnie objechac.Jak ktos chce turbo to najlepiej przerobic na digifanta.Widzialem wyscig golfa 2 gti na digifancie vs golf 2 na k-jetroniku i ten pierwszy nie mial szans.
W przypadku jazdy na benzynie zgodzę się z tobą, jednak jeśli ktoś zakłada gaz (z większośc tak robi) sytuacja się diametralnie odwraca.
Jeżdżę trochę GXem, bardzo ładnie chodzi, RPka spokojnie wciąga :)
Niestety z GTIkiem nie miałem jeszcze okazji ;)
ja kiedys miałem okazje GXa poscigac i sie udało 3 x
2 x w modlinie i raz u nas na lotnisku
jeszcze nia starym poczciwym monojetroniku


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Posty: 1832
Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
Lokalizacja: Siedlce
Auto: Audi S3
Silnik: AFN
Kontakt:

Post autor: ygd » pn sty 31, 2005 14:17

To te GXy musiały być ostro zajechane i pewno jeszcze bez skrzyni takiej jak w GT ;)

Ten mój tak do 140km/h robi ostrą masakrę :>
Kto wie, może tam jakiś szrek pod maską siedzi, nie rozbieraliśmy go jeszcze :)


VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01

Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: zielu » pn sty 31, 2005 17:24

a w GTI 16V jaki jest wtrysk standartowo :?:


Obrazek

Awatar użytkownika
gtx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: wt sie 24, 2004 00:47
Lokalizacja: 3 miasto

Post autor: gtx » pn sty 31, 2005 18:09

Ja swoim gx-em wciagam bez problemu RP,z trzema takimi golfami sie scigalem i kazdy zbieral baty.Przy silniku nic nie mam dlubane,seryjna moc.
W 16v (PL) wtrysk ke-jetronik a , w (KR) k-jetronik



Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: zielu » pn sty 31, 2005 20:13

a czym sie róznia te dwa wtryski :?:
ke- to cos tam ma elektrycznie z tego co kojarze, a dokładniej :?: :) który lepszy :?: :)


Obrazek

Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » pn sty 31, 2005 20:16

W założeniu KE miał być lepszy. Ale wyszłona to że K jest trwalszy!


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

Awatar użytkownika
cyarnz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 470
Rejestracja: śr sie 18, 2004 10:49
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: cyarnz » pn sty 31, 2005 20:45

hm.. nie ma sie czym tak podniecac bo mechanika to juzprehistoria i niestety nie mamy mozliwosci dostrojenia tego ustrojstwa tak dokladnie jak elektroniki;)



Awatar użytkownika
gtx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: wt sie 24, 2004 00:47
Lokalizacja: 3 miasto

Post autor: gtx » pn sty 31, 2005 21:34

cyarnz pisze:hm.. nie ma sie czym tak podniecac bo mechanika to juzprehistoria i niestety nie mamy mozliwosci dostrojenia tego ustrojstwa tak dokladnie jak elektroniki;)
Wszystko mozna dostroic tylko musi byc do tego odpowiednia osoba.



Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » pn sty 31, 2005 23:03

A serwis nie moze poustawiać? Jakie byłyby koszta?


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » wt lut 01, 2005 10:01

zakladaj walki 268/268 lub 268/276 jesli chcesz N/A, jesli chodzi o K-jetronic to sie zgodze ze bardzo szybko reaguje i da sie go ładnie ustawic, ale jesli chodzi o przeplyw powietrza to przy wiekszych modach sie go wyrzuca gdyc robi on jako klapa blokujaca i stosuje sie pipety.

jezli znow turbo to dobrze zrobiny 16v kosztuje chorą cene i taniej kupic dwa 1.8T 20v jak zlozyc 16vT na pozadnych częściach


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: zielu » wt lut 01, 2005 19:54

a możnaby do niego włożyć jakieś turbo np z wersji TD golfa 2 :?: jakie efekty to by dało... albo jakieś inne turbo.. od jakiegos audi czy coś... :?:
albo jakiś kompressor :?:


Obrazek

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » wt lut 01, 2005 21:48

jak turbo to nie male bo bedzie mniej koni jak w serii tylko odprezyc silnik tłokami i zrobic pozadnie na GT28RS za jedyne 3500zł.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: zielu » wt lut 01, 2005 21:51

a jakibyłby efekt założenia turbo z TD :?:

i duży problem z założeniem kompressora :?: co by on dał :?:

a są jakieś problemy z założeniem digifanta I :?: dużo pomoże :?:


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości