Witam
Planuje spolerowac kolektor z mojego 9a i tutaj rodzi sie moje pytanie, bo jak wiadomo odlew kolektora posiada konkretne wzery i papierkami raczej będzie ciezko to wyciagnac. Czy wypiaskowanie wygladziloby powierzchnie do tego stopnia ze moglbym zacząć zabawe z papierkami? Moze ktos przerabial juz ten temat?
Polerowanie kolektora 9a
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- MlodyKoguT
- Gadatliwa bestia
- Posty: 505
- Rejestracja: ndz lip 18, 2010 18:56
- Lokalizacja: Dębica
Polerowanie kolektora 9a
szkiełkowanie
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Polerowanie kolektora 9a
ja na swojej praktyce na moim wariacie :
1.polerujesz gładz i wygładzasz kanty tylko na wydechowym , ja uzylem tylko małej szlifiereczki i na koncu pasta do alumunium
2. ssacy nie możesz zamocno wypolerowac bo musi być troszkę chropowate co do skraplania paliwa itd....
tak mi radzili
1.polerujesz gładz i wygładzasz kanty tylko na wydechowym , ja uzylem tylko małej szlifiereczki i na koncu pasta do alumunium
2. ssacy nie możesz zamocno wypolerowac bo musi być troszkę chropowate co do skraplania paliwa itd....
tak mi radzili
- KoguT
- I am the Stig
- Posty: 2051
- Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
- Lokalizacja: Dębica
- Auto: VW Golf MK4 Cabrio
- Silnik: ABF
- Kontakt:
Polerowanie kolektora 9a
galenowa9, w temacie raczej chodzi o stronę zewnętrzną kolektora.
Ale co do rozwinięcia Twojej wypowiedzi to się nie zgodzę. Na których ściankach miało by się skraplać paliwo?
Przecież wtryski są na samym końcu dolotowego. Cały kolektor dolotowy może być zrobiony na lustro wewnątrz, a dopiero miejsce od wtrysków do zaworów robisz na gładko i następnie trzesz grubszym papierem spiralne linie na ściankach. Ewentualnie jeśli masz wprawę i dremela to malutkim frezem kulkowym robisz na ściankach głowicy wzór jaki mamy na piłeczkach golfowych.
MlodyKoguT, tak jak Ci mówiłem.
Jeśli chcesz poler to wibracja. A jak masz dostęp do piaskowania to w piasek i później proszkowo.
Ale co do rozwinięcia Twojej wypowiedzi to się nie zgodzę. Na których ściankach miało by się skraplać paliwo?
Przecież wtryski są na samym końcu dolotowego. Cały kolektor dolotowy może być zrobiony na lustro wewnątrz, a dopiero miejsce od wtrysków do zaworów robisz na gładko i następnie trzesz grubszym papierem spiralne linie na ściankach. Ewentualnie jeśli masz wprawę i dremela to malutkim frezem kulkowym robisz na ściankach głowicy wzór jaki mamy na piłeczkach golfowych.
MlodyKoguT, tak jak Ci mówiłem.
Jeśli chcesz poler to wibracja. A jak masz dostęp do piaskowania to w piasek i później proszkowo.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości