Strona 4 z 5

16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2

: śr lut 15, 2017 17:12
autor: RasPL
Koronka na wale potrafi sie rozlecieć i narobić bałaganu :)

Re: 16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2

: śr lut 15, 2017 21:09
autor: Marszall
hubos21 pisze:jak ktoś składa silnik od podstaw to może rozważyć taką opcję
To wez znajdz ladny wal od ABF. ADY nie byl np kuty a 2E nie mial trigera wiec zostaje ABF ktorych malo na rynku

Re: 16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2

: śr lut 15, 2017 21:42
autor: hubos21
Marszall pisze:
hubos21 pisze:jak ktoś składa silnik od podstaw to może rozważyć taką opcję
To wez znajdz ladny wal od ABF. ADY nie byl np kuty a 2E nie mial trigera wiec zostaje ABF ktorych malo na rynku
bo do 1.8T na strokery szły :D

16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2

: czw lut 16, 2017 21:53
autor: Marszall
no i ogólnie tego za dużo w łądnym stanie nie ma. Strokery ale tylko do bloku 058

16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2

: sob kwie 01, 2017 07:36
autor: Gacekk
I się pochwalę, już prawie auto gotowe do strojenia, ori czujnik HALL na wale plus cewka z poldka. Z problemami było ale chodzi.

" onclick="window.open(this.href);return false;

16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2

: ndz kwie 02, 2017 12:57
autor: Marszall
Ciekawe ile Ci wyjdzie na tej turbunie. Ja tak szukam i szukam co by tu wsadzic i tez mysle o sprawdzonej z s2 bo to najtansza opcja.

16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2

: wt kwie 04, 2017 23:10
autor: Marszall
Ras masz moze info w swoich zbiorach jakie numery ma czujnik walu i uszczelniacz ale pod czujnik indukcyjny? Ja bede zakladal u siebie indukcyjny jednak ze wzgledu na chec zalozenia me7.5 moze w przyszlosci

16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2

: śr kwie 05, 2017 12:50
autor: Gacekk
Marszall, jak będzie finał to dam znać...

16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2

: czw kwie 06, 2017 11:52
autor: Marszall
Kuzwa bo juz sam nie wiem co wybrac do projektu a moze stare dobre rozwiazanie. Tylko ten w *#cenzura#* wydtajacy WG mnie wkur.....

16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2

: ndz kwie 09, 2017 19:00
autor: Gacekk
Jestem po strojeniu, spodziewałem się, że będzie jechać, lecz to co się teraz dzieje przeszło moje oczekiwania. Niestety tylko na drodze strojone więc cyferek nie znam. Turbo bardzo ładnie wstaje i do 7 tys mamy 1bar cały czas. Wtryski 430 się skończyły i trzeba było ratować się regulatorem 4bar. Jest na prawdę mega jak dla mnie. Egt nie przekracza 800c, afr 11 z kawałkiem.

16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2

: pn kwie 10, 2017 10:41
autor: Marszall
Dawaj wykres panie!!!

Od ilu wstaje?

16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2

: pn kwie 10, 2017 11:39
autor: Gacekk
praktycznie od 2tys przy 2500 0,5bar. Trochę trzeba było zapłonem ja schamować, żeby nie było za szybko co by krzywdy silnikowi nie zrobić.

16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2

: pn kwie 10, 2017 20:41
autor: Marszall
No ciekaw jestem tej turbawki w 2.0 R4. Btw mozna przeciez zrobic z niej hybryde nie dajac du.py z k26 tylko wlasnie zostawiajac k24 i ladny potencjal sie robi

16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2

: wt kwie 11, 2017 19:37
autor: Gacekk
Nie wszystko na raz, póki co jest fajnie to tylko oska mk2, także nie ma co przesadzać. i tak już na 4bar jadę bo 430ccm się nam skończyły.