16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

luckash
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: czw gru 08, 2005 19:55
Lokalizacja: Bartniczka
Kontakt:

16V cewki z tfsi.

Post autor: luckash » wt lis 01, 2016 12:46

Cewka i przewody radzą sobie bardzo dobrze w 16vt. Aparat przerobić na zaślepkę i tam zamontować cewkę.



Awatar użytkownika
Gacekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: sob mar 01, 2008 03:26
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

16V cewki z tfsi.

Post autor: Gacekk » śr lis 02, 2016 12:21

no właśnie znajomy też tak lata i nie narzeka. Przemyślę temat jeszcze.


MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

16V cewki z tfsi.

Post autor: RasPL » czw lis 17, 2016 10:56

Dobra moja przeróbka dekla z 16V, rozwiertakiem 26mm na 6mm, potem rozwiertak 28mm na 3mm, skrzydełka frezem 2.5mm, z cewek zdjęte gumki dołożony oring chyba 21.6x2.3 bo takie pasowały najfajniej
Obrazek
Obrazek


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
Gacekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: sob mar 01, 2008 03:26
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

16V cewki z tfsi.

Post autor: Gacekk » sob lis 19, 2016 16:25

No ładnie to wyszło. Ja na razie stoję z braku czasu


MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było

Awatar użytkownika
xhat
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: pt mar 20, 2009 09:37
Lokalizacja: Kamienna Góra
Kontakt:

Re: 16V cewki z tfsi.

Post autor: xhat » wt gru 06, 2016 22:45

Może wiecie od czego przypasi cewka wested spark pod ori przewody zapłonowe KR??


Było mkII AFN+ 198KM/381NM
Polo 86c KR ITB

Awatar użytkownika
tom cio
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 425
Rejestracja: ndz mar 17, 2013 14:56
Lokalizacja: Radzyń Chełmiński

16V cewki z tfsi.

Post autor: tom cio » wt gru 06, 2016 23:36

Z poloneza ;) To nie żart.



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

16V cewki z tfsi.

Post autor: RasPL » śr gru 07, 2016 06:20

Golf mk4 1.6 sr


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
Gacekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: sob mar 01, 2008 03:26
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

16V cewki z tfsi.

Post autor: Gacekk » czw sty 05, 2017 11:11

Ja niestety jednak dałem sobie spokój i będzie cewka jedna.


ObrazekObrazek


MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

16V cewki z tfsi.

Post autor: RasPL » czw sty 05, 2017 11:30

Całkiem wywaliłeś aparat zapłonowy ? Ja halla na wałku bym zostawił do synchronizacji. Jakie ECU zapinasz ?
Polecam zamiast uszczelniacza wału wsadzić koło 60-2 z czujnikiem halla, ja tak mam i dałe piekny sygnał 0-5V nie jak VR jakieś nieszczesne fale

uszczelniacz + trigger CO19036655B
czujnik 030906433Q

Blok trzeba lekko kątóweczką szlifnąć aby dało się czujnik wykręcić na założonej skrzyni


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
Gacekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: sob mar 01, 2008 03:26
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

16V cewki z tfsi.

Post autor: Gacekk » czw sty 05, 2017 11:43

Ja mam ABFa , czyli czujnik wału zostaje ori a będzie easyecu zapięte.


MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było

Awatar użytkownika
hubos21
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 361
Rejestracja: sob sty 17, 2009 13:50
Lokalizacja: Mogilno
Kontakt:

Re: 16V cewki z tfsi.

Post autor: hubos21 » ndz sty 08, 2017 21:47

RasPL pisze:Całkiem wywaliłeś aparat zapłonowy ? Ja halla na wałku bym zostawił do synchronizacji. Jakie ECU zapinasz ?
Polecam zamiast uszczelniacza wału wsadzić koło 60-2 z czujnikiem halla, ja tak mam i dałe piekny sygnał 0-5V nie jak VR jakieś nieszczesne fale

uszczelniacz + trigger CO19036655B
czujnik 030906433Q

Blok trzeba lekko kątóweczką szlifnąć aby dało się czujnik wykręcić na założonej skrzyni
kiedyś myślałem nad takim rozwiązaniem tylko pewnie ciężko to regulacja trochę utrudniona w razie czego



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

16V cewki z tfsi.

Post autor: RasPL » pn sty 09, 2017 06:17

Tego sie nie reguluje tylko osadza w GMP. Reszte sie w sofcie koryguje.

Bardzo źle się ten uszczelniacz osadza w warunkach domowych. Nastepnym razem pojechal bym z silnikiem w bagażniku do ASO by go osadzili ;)


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

16V cewki z tfsi.

Post autor: Marszall » śr sty 25, 2017 14:12

Wystarczy narzedzie do tego ustawienia

Ps. na wszystkie nawet czerwone cewki byla akcja
pewne cewki ori maja wyzej kolniez i nie ma tyle kombinacji z deklem
RasPl masz stary typ pokrywy ciekawe czy w nowym jest mieso do zebrania materialu

Gacekk na jakim turbo to robisz? k24 z S2 normalnie?


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

16V cewki z tfsi.

Post autor: RasPL » śr sty 25, 2017 17:27

Ktos kto robi w aso temu wystarczy tylko przyzad :P Mi nikt go nie pozyczy nawet na 5 minut bo tak kombinowalem. Skonczylo sie zrobieniem pierscienia i skrecaniem go srubami do kola zamachowego zreszta nowymi i uzytymi tylko do wciskania wiec moze i z 5Nm dokrecenia bylo... No coz moze ktos chce kupic ? :) a i tak zabawa z tym to bylo lekko 3 godziny zeby nie spartolic bo szansa jest tylko jedna aby to bylo dlugoterminowe rozwiazanie a nie na 1k km i wyciek.

Ps niech autor doda do nazwy tematu + kolo 60-2. Szukajacym bedzie latwiej znaleźć info.


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości