16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2

Post autor: Marszall » wt kwie 11, 2017 21:10

Dziwne, gto na 440 robil ponad 300 ale moze dlatego ze w digi I full grupa


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2

Post autor: RasPL » wt kwie 11, 2017 21:18

Dokladnie dlatego


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2

Post autor: Marszall » wt kwie 11, 2017 23:35

To gdzie kupie spfawdzone wysokoomowe nowe wtryski 440?


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
Gacekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: sob mar 01, 2008 03:26
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2

Post autor: Gacekk » śr kwie 12, 2017 00:17

Szkoda, że nie wiadomo jak kreski, bo nie wykluczamy, że jest 3 z przodu, spodziewane było 0,7-0,8bar a nie 1 w górnych obrotach


MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Re: 16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2

Post autor: RasPL » śr kwie 12, 2017 06:43

Marszall pisze:To gdzie kupie spfawdzone wysokoomowe nowe wtryski 440?
Zagadaj do kkkacpra


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
Gacekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: sob mar 01, 2008 03:26
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2

Post autor: Gacekk » śr kwie 12, 2017 10:48

Marszall, może pomyśl lepiej nad 630, jakiś zapas zostanie...


MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2

Post autor: RasPL » śr kwie 12, 2017 20:53

On robi na digi 1 i nie potrzebuje 630 na planowane moce.


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
Gacekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: sob mar 01, 2008 03:26
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2

Post autor: Gacekk » śr kwie 12, 2017 22:08

A czy to ma jakieś znaczące znaczenie jaki to ster?


MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2

Post autor: RasPL » czw kwie 13, 2017 06:13

Digifant 1 otwiera wszystkie wtryski razem wiec podaje 2x wiecej paliwa niz sekwencja, czesc odparowuje od gorącego paliwa ale pozostaje w kolektorze/głowicy.


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
Gacekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: sob mar 01, 2008 03:26
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2

Post autor: Gacekk » czw kwie 13, 2017 07:04

No ja podłączyłem w ee na polsekwencji, też mam opcje fullgrupy...


MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2

Post autor: Marszall » pt kwie 14, 2017 09:45

To jebnij full grupe i zobacz jak starczaja


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
Gacekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: sob mar 01, 2008 03:26
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2

Post autor: Gacekk » pt kwie 14, 2017 12:24

Chyba już nie chce mi się wiązki pruć, dla mnie jest wystarczająco chyba. I tak więcej na asfalt nie przeniosę, królem autostrad nie będę bo jest dość krótka kasta.


MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było

Awatar użytkownika
Gacekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: sob mar 01, 2008 03:26
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2

Post autor: Gacekk » wt gru 05, 2017 12:21

Marszall, odkopie problema wtrysków, są one całkiem ok, problem był, że ori pompa z abfa powyżej 5tys obrotów gubiła 1,5bara ciśnienia paliwa. na nowej pompie mam jeszcze zapas 15% :)


MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2

Post autor: Marszall » śr gru 06, 2017 13:17

No i git.
Ja sie zastanawiam teraz czy dawac trigger hall czy vr. Oba rodzaje w uszczelniaczu fabrycznym Niby EE3+ sobie i z tym i z tym poradzi ale hall chyba jednak mniej podatny na zaklucenia. No i hall'a ras sprawdzil ze dziala dobrze a czy ten vr sensor w ori uszczelniaczu ktos poddawal testom?


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości