Turbokit VW 1.4 16V

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

piotr1134

Turbokit VW 1.4 16V

Post autor: piotr1134 » śr sie 13, 2014 20:51

Co o tym sądzicie ? http://www.t-t-p.de/english/vw_lupo.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Golf IV a Lupo to te same silniki 1.4 16V 75hp ?



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Turbokit VW 1.4 16V

Post autor: bugalon » czw sie 14, 2014 07:51

Tak, te same i z tymi samymi wadami. Ile to ma kosztować ? Bo jesli więcej niż 75% ceny swapu na 1.8T to w ogole bym tego nie rozważał tylko swapował. Te silniki z natury są lipnie skonstruowane a co dopiero jak je jeszcze dmuchac będziemy ......


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
vurion
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 120
Rejestracja: wt kwie 07, 2009 11:21
Lokalizacja: LBN
Kontakt:

Re: Turbokit VW 1.4 16V

Post autor: vurion » wt sie 19, 2014 17:24

bugalon pisze:Tak, te same i z tymi samymi wadami. Ile to ma kosztować ? Bo jesli więcej niż 75% ceny swapu na 1.8T to w ogole bym tego nie rozważał tylko swapował. Te silniki z natury są lipnie skonstruowane a co dopiero jak je jeszcze dmuchac będziemy ......
Słuchaj bo dobrze kolega pisze ^.

Albo swapuj na 1.8T z większym potencjałem lub VR. One bez turbo mają większy potencjał niż to co byś osiągnął tym kitem albo sprzedaj samochód i kup z większym silnikiem, kalkuluj gościu. Ja chciałem 2-3 lata temu dmuchać do 1.8 ABS 90KM ale człowiekowi desperackie myśli przychodzą sąkd ja to znam :rozpacz: Ale marzenia się spełniają! Mam dalej tego 1.8 i drugie ABF! o którym marzyłem wiele lat <3 A ma przy*nie takie :panna: , że po przesiadce na 1.8 (którym człowiek się podniecał po objechaniu jakiejś cięższej Audicy czy passata w TDi) po pierwszych kilkudziesięciu metrach byłem pewien, że się sprzęgło ślizga :los2: no but i nie jedzie hahah :rotfl:

Najlepsza bazą był by Mk2 w dobrym stanie bo jest lżejszy od Mk3 < :popcorn:
Przypomniało mi się, że mój wujek z rok temu kupił Mk4 z takim silnikiem jaki Ty masz. Tłoki w tych kaprawych silnikach są pokryte jak by powłoką tytanową? czy coś takiego która się wyciera... Poszedł na całość w remont za tłoki szlif wału i robociznę skasowali go na 5-6tyś....
Tak, że ja na Twoim miejscu wolał bym chyba sprzedać samochód albo poważnie zastanowić się nad swapem 1.8T.


Obrazek
! x3 V x2 W <3 !

piotr1134

Turbokit VW 1.4 16V

Post autor: piotr1134 » wt sie 19, 2014 22:14

Z tym swapem to nie do końca i jeszcze nie wiadomo w jakim stanie się kupi silnik. Może na 1.6, ale 1.8T ciągnie za sobą skrzynie, większe hamulce i zawieszenie. Z drogiej strony trochę szkoda mi obecnego silnika gdyż pozmieniałem filtry, oleje, rozrząd, kable, świece i poduchę od skrzyni :D Poczytałem trochę na forum i chyba pobawię się w wymianę gratów od Polo GTI może dociągnę do 100hp.

Co do kitu, znalazłem na ebay'u za $500 ale do 8V i nie wiem czy podejdzie do akq.


PS. Co sądzicie o przesiadce na 1.9TDI ? Orientuje się ktoś jak to wygląda cenowo ?



Awatar użytkownika
vurion
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 120
Rejestracja: wt kwie 07, 2009 11:21
Lokalizacja: LBN
Kontakt:

Turbokit VW 1.4 16V

Post autor: vurion » wt sie 19, 2014 23:28

Tadek ma spory potencjał, ja osobiście odradzam w diesle się pchać. Ja bym na Twoim miejscu sprzedał furę jak pozmieniałeś coś na nowe albo jeden samochód jako dupowóz, a drugi do pałowania i realizowania swoich najmroczniejszych planów :rozpacz: :rotfl: .


Obrazek
! x3 V x2 W <3 !

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 10 gości