Kolektor przed i po 95 ABF roznica
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Kolektor przed i po 95 ABF roznica
Witam,
panowie od jakich podcisnien sa te dwa wejscia w kolektorze po 95r :
,a ktorych brakuje w kolektorze przed 95 od ABF-a nr 037133223T :
panowie od jakich podcisnien sa te dwa wejscia w kolektorze po 95r :
,a ktorych brakuje w kolektorze przed 95 od ABF-a nr 037133223T :
-
- Użytkownik
- Posty: 497
- Rejestracja: śr gru 05, 2007 00:29
- Lokalizacja: Bydgoszcz
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Kolektor przed i po 95 ABF roznica
brakiem czego? podcisnienie do sterownika to przeciez kluczowy sygnał jesli o to ci chodzi.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Kolektor przed i po 95 ABF roznica
Co moze sie dziac jesli nie podam go do kompa ? skad ewentualnie przy starym kolektorze podac go do kompa? Jak to bylo rozwiazane przed 95 r na przewodzie iidacym do serwa bylo wyjscie podcisnienia do ECU ?
- boss999
- ...
- Posty: 359
- Rejestracja: ndz mar 04, 2007 12:03
- Lokalizacja: Żywiec/Bogdanów/VrocłaW
- Kontakt:
Kolektor przed i po 95 ABF roznica
Podciśnienie było wpięte właśnie w zaworek który jest na przewodzie do serwa.rejden pisze:Co moze sie dziac jesli nie podam go do kompa ? skad ewentualnie przy starym kolektorze podac go do kompa? Jak to bylo rozwiazane przed 95 r na przewodzie iidacym do serwa bylo wyjscie podcisnienia do ECU ?
Zastanawia mnie czy będą jakieś problemy jak się wepnie z podciśnieniem pod króciec w przepustnicy (odłączając te zaworki od filltra itp.), mógłby ktoś coś podpowiedzieć, bo różnie można przeczytać a chyba podciśnienie w całym kolektorze jest takie samo?
- popielasty
- Gadatliwa bestia
- Posty: 950
- Rejestracja: wt kwie 08, 2008 16:11
- Lokalizacja: WWL
Kolektor przed i po 95 ABF roznica
Możesz rozgałęzić podciśnienia trójkącikiem takim, ja chyba tak robiłem - dzisiaj będę w garage to podrzucę foto - ja mam taki sam kolektor jak ten Twój VW
- popielasty
- Gadatliwa bestia
- Posty: 950
- Rejestracja: wt kwie 08, 2008 16:11
- Lokalizacja: WWL
-
- Użytkownik
- Posty: 497
- Rejestracja: śr gru 05, 2007 00:29
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Kolektor przed i po 95 ABF roznica
Mysle ze mozesz spokojnie podpiac sie pod zaworek przed serwem. W seacie ktorego kupilem jako dawce bylo tak zrobione seryjnie, silnik chodzil i chodzi normalnie.
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Kolektor przed i po 95 ABF roznica
Najlepiej wpinać się za przepustnicą bo tam podciśnienia są najbardziej miarodajne (zbiorcze ze wszystkich 4 cylindrow). Za zaworkiem od serwa też jest bardzo dobrze (i będzie wszystko działać) ale nie bez powodu fabryka to zmieniła . Grunt żeby podciśnienie było brane z miejsca w kolektorze za przepustnicą
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
- popielasty
- Gadatliwa bestia
- Posty: 950
- Rejestracja: wt kwie 08, 2008 16:11
- Lokalizacja: WWL
Kolektor przed i po 95 ABF roznica
Z którego roku to toledo masz? Czyli ten kolektor Twój z seata jest po 95 roku?
U mnie tak to wygląda - https://www.dropbox.com/sc/n2hpz6etrvuocu8/k8HhMqwSqk" onclick="window.open(this.href);return false;
Podciśnienie do ecu idzie z tego rozgałęziacza śmiesznego przy przewodzie do serwa - tak było w oryginale.
Teraz dam Ci poradę - na tym kolektorze z VW który pokazałeś prawdopodobnie nie zamkniesz maski... Na tym z seata nie powinno być problemu z kolei. Zobacz że wyjście na przepustnicę jest ciut pod innym kątem. Wiesz że ja musiałem wycinać ożebrowanie maski w 1 miejscu żeby zamknąć maskę i na cultstyle pojechać?
Ja sam szukam takiego kolektora z VW jak Ty masz z Seata.
Edit: poczekajcie, bo jak patrzę na allegro na kolektory, to wydaje mi się właśnie, że ten który ma Rejden (z seata) to jest przed 95 rokiem, a ten który ma Rejden (VW) jest po 95?
U mnie tak to wygląda - https://www.dropbox.com/sc/n2hpz6etrvuocu8/k8HhMqwSqk" onclick="window.open(this.href);return false;
Podciśnienie do ecu idzie z tego rozgałęziacza śmiesznego przy przewodzie do serwa - tak było w oryginale.
Teraz dam Ci poradę - na tym kolektorze z VW który pokazałeś prawdopodobnie nie zamkniesz maski... Na tym z seata nie powinno być problemu z kolei. Zobacz że wyjście na przepustnicę jest ciut pod innym kątem. Wiesz że ja musiałem wycinać ożebrowanie maski w 1 miejscu żeby zamknąć maskę i na cultstyle pojechać?
Ja sam szukam takiego kolektora z VW jak Ty masz z Seata.
Edit: poczekajcie, bo jak patrzę na allegro na kolektory, to wydaje mi się właśnie, że ten który ma Rejden (z seata) to jest przed 95 rokiem, a ten który ma Rejden (VW) jest po 95?
Kolektor przed i po 95 ABF roznica
Popielasty dzieki za foto , co do maski tak wiem Toledo jest z 97 roku
- maxgt
- Gadatliwa bestia
- Posty: 590
- Rejestracja: sob lis 12, 2005 18:42
- Lokalizacja: Gdynia
- Auto: mk4 2.8 4m, lupo
- Silnik: BDE
- Kontakt:
Kolektor przed i po 95 ABF roznica
W masce nic nie trzeba wycinać, kilka razy chlapnąć i samo się wyklepuje nic nie odstaje. Też mam stary, najstarszy jaki był i podciśnienie do ecu też na trójniku na przewodzie do serwa i działa bdb
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości