Swap silnika z 1.6 (RF) na 1.8 GTI (KR)

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Ślimak Mk2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn lis 18, 2013 22:04
Lokalizacja: Żołędowo k/Bydgoszczy

Swap silnika z 1.6 (RF) na 1.8 GTI (KR)

Post autor: Ślimak Mk2 » ndz gru 08, 2013 00:14

Siemanko ! Zaczynam dopiero swoją przygodę z modzeniem mojego golfa Mk2. Na chwilę obecną golf jest doszczętnie rozebrany i pomalutku robiony. Mam nadzieję że pomożecie mi odnośnie swapu a mianowicie co będzie niezbędne do swapu prócz silnika, czy wiązka pasuje pod skrzynkę bezpieczników od 1.6 czy muszę ją wymienić ? Jeśli wie ktoś z Was coś na ten temat to bardzo byłbym wdzięczny ! Piszcie jak najwięcej o tym co będzie niezbędne do tego swapu i jakie problemy mogą mnie napotkać podczas prac. Z góry dziękuje za pomoc ! PozdraVWiam :) a na chwilę obecną tak to wygląda :Obrazek


GOLF MK2 2.0 16V 9A WORK IN PROGRESS

Awatar użytkownika
-V.A.G-
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 660
Rejestracja: ndz lis 24, 2013 07:28
Lokalizacja: Mazowieckie

Swap silnika z 1.6 (RF) na 1.8 GTI (KR)

Post autor: -V.A.G- » ndz gru 08, 2013 07:51

podobno cos tam po 88r sie rózniły wiazki i im nwsza dwójka tym lepiej.

ale jak masz full swap czyli wiazke od silnika itd to cale przekladasz wszystko i musi działać :)


sprzedam : wyczyszczony nastawnik HDK 216 do afn/asv 1z/ahu . stan jak nowy. posiadam wszystkie inne czesci do golf IV sdi ,tdi VP i PD

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Re: Swap silnika z 1.6 (RF) na 1.8 GTI (KR)

Post autor: bugalon » ndz gru 08, 2013 11:34

Jeśli przy swapie będziesz szedł na latwizne tak jak przy zdobywaniu wiedzy to nie wroze Ci sukcesów. Proponuję w pierwszej kolejności zapoznać się z szukajką google ( ta na dole strony) i przejrzenia podobnych tematow na forum. Była tego cala masa i wszystkie odpowiedzi zostały już udzielone. Z mojego doświadczenia wiem tylko, że stare 16v to nie jest najszczesliwszy wybor do swapu. Mechaniczne wtryski rzadko są sprawne (w 10-15%) i w tych 85-90% przypadkow takie 16v jeździ gorzej niż zwykla 2.0 8v.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Ślimak Mk2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn lis 18, 2013 22:04
Lokalizacja: Żołędowo k/Bydgoszczy

Swap silnika z 1.6 (RF) na 1.8 GTI (KR)

Post autor: Ślimak Mk2 » ndz gru 08, 2013 17:27

Dzięki za dobre rady ! :) Na pewno nie będę szedł na łatwiznę bo wszystko będzie robione od podstaw i nie na odpie.. ;)


GOLF MK2 2.0 16V 9A WORK IN PROGRESS

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Swap silnika z 1.6 (RF) na 1.8 GTI (KR)

Post autor: jeryk10 » pn gru 09, 2013 14:55

Odrazu pakuj wtrysk , digifant I lub II .


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

Awatar użytkownika
maj0nez
VR6 user
VR6 user
Posty: 3231
Rejestracja: pn lis 17, 2008 10:27
Lokalizacja: LOP
Auto: Skoda Octavia 1.8T + DSG
Silnik: AUQ
Kontakt:

Swap silnika z 1.6 (RF) na 1.8 GTI (KR)

Post autor: maj0nez » pn gru 09, 2013 15:01

Mam kolego 2.0 2E 115KM na pełnym wtrysku pięknie by Ci pasowało i jest czym pojechać. Tanio oddam.


VW Golf 5 R32 DSG
Szkodnik Skoda Octavia 1 RS 1.8T
Audi S3 8L ABT
Volkswagen Golf 1980r 1.6D

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości