[mk1 abf] spadek cisnienia oleju z 6 na 3 bar

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

banito
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: sob lis 20, 2010 18:54

[mk1 abf] spadek cisnienia oleju z 6 na 3 bar

Post autor: banito » wt kwie 30, 2013 17:15

Siemanko irytuje mnie spadek cisnienia oleju w moim golfie,silnik to cudowny ABF.Po odpaleniu wsio super bangla,manometr wskazuje cisnienie na 6 bar.po jezdzie ok 10 minut rosnie mi dosc szybko temperatura plynu chlodzacego a cisnienie oleju spada na 3 bar.i slychac ze cos nierowno chodzi a weze chlodzace dochodzace do chlodnicy napinaja sie i sa twarde.Po zgaszeniu silnika za cholere nie chce odpalic (wgl.aku nie ma sily nim przekrecic)Aku sprawdzone jak i alternator i z nimi wsio ok.Plyn chlodzący jest nowy,przewody drozne,olej to mobil super2000 10w40.Po odczekaniu jakiejs godzinki normalnie odpala a cisnienie zas jest na 6 bar.
Nie wiem od czego zaczac czy pompa oleju,czy moze uszczelka pod glowica.
Z gory dzieki za kazda mądrą odpowiedz



Awatar użytkownika
bogo27
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 288
Rejestracja: ndz sie 05, 2007 19:11
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

[mk1 abf] spadek cisnienia oleju z 6 na 3 bar

Post autor: bogo27 » śr maja 01, 2013 00:34

jak to abf to rozrząd i zapłony odpadają bo tam jest automatyk zapłon więc sprawdzilbym pompe oleju ale przy gównianej to raczej byłoby za małe ciśnienie bo sie zębatki wycierają. Nowa z toprana to coś koło 120-150zł. Uszczelka to tez mozliwe...chyba najbardziej nawet. te 6 barów na zimnym i 3na gorącym to przy wolnych obr ?!


W związku z tym, że jest jak jest to ja jestem jaki jestem...

banito
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: sob lis 20, 2010 18:54

[mk1 abf] spadek cisnienia oleju z 6 na 3 bar

Post autor: banito » śr maja 01, 2013 23:19

tak dokladnie chodzi tu o wolne obroty



Awatar użytkownika
bogo27
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 288
Rejestracja: ndz sie 05, 2007 19:11
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

[mk1 abf] spadek cisnienia oleju z 6 na 3 bar

Post autor: bogo27 » czw maja 02, 2013 08:23

ciśnienie oleju zawsze spada na gorącym bo zadki olej ale ono jak na małe obroty to za duze raczej jest a nie za małe. Valvoline 10w60 podnosi cisnienie. Sprawdź moze jeszcze kompresje.


W związku z tym, że jest jak jest to ja jestem jaki jestem...

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

[mk1 abf] spadek cisnienia oleju z 6 na 3 bar

Post autor: toffic » czw maja 02, 2013 12:02

banito pisze:po jezdzie ok 10 minut rosnie mi dosc szybko temperatura plynu chlodzacego a cisnienie oleju spada na 3 bar.i slychac ze cos nierowno chodzi a weze chlodzace dochodzace do chlodnicy napinaja sie i sa twarde.Po zgaszeniu silnika za cholere nie chce odpalic (wgl.aku nie ma sily nim przekrecic)Aku sprawdzone jak i alternator i z nimi wsio ok.
Zrób test na C02 w płynie i będzie coś wiadomo



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

[mk1 abf] spadek cisnienia oleju z 6 na 3 bar

Post autor: spawacz » pt maja 03, 2013 12:27

moze cos z zaworem przelewowym masz?


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości