Siemanko irytuje mnie spadek cisnienia oleju w moim golfie,silnik to cudowny ABF.Po odpaleniu wsio super bangla,manometr wskazuje cisnienie na 6 bar.po jezdzie ok 10 minut rosnie mi dosc szybko temperatura plynu chlodzacego a cisnienie oleju spada na 3 bar.i slychac ze cos nierowno chodzi a weze chlodzace dochodzace do chlodnicy napinaja sie i sa twarde.Po zgaszeniu silnika za cholere nie chce odpalic (wgl.aku nie ma sily nim przekrecic)Aku sprawdzone jak i alternator i z nimi wsio ok.Plyn chlodzący jest nowy,przewody drozne,olej to mobil super2000 10w40.Po odczekaniu jakiejs godzinki normalnie odpala a cisnienie zas jest na 6 bar.
Nie wiem od czego zaczac czy pompa oleju,czy moze uszczelka pod glowica.
Z gory dzieki za kazda mądrą odpowiedz
[mk1 abf] spadek cisnienia oleju z 6 na 3 bar
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
[mk1 abf] spadek cisnienia oleju z 6 na 3 bar
jak to abf to rozrząd i zapłony odpadają bo tam jest automatyk zapłon więc sprawdzilbym pompe oleju ale przy gównianej to raczej byłoby za małe ciśnienie bo sie zębatki wycierają. Nowa z toprana to coś koło 120-150zł. Uszczelka to tez mozliwe...chyba najbardziej nawet. te 6 barów na zimnym i 3na gorącym to przy wolnych obr ?!
W związku z tym, że jest jak jest to ja jestem jaki jestem...
[mk1 abf] spadek cisnienia oleju z 6 na 3 bar
ciśnienie oleju zawsze spada na gorącym bo zadki olej ale ono jak na małe obroty to za duze raczej jest a nie za małe. Valvoline 10w60 podnosi cisnienie. Sprawdź moze jeszcze kompresje.
W związku z tym, że jest jak jest to ja jestem jaki jestem...
[mk1 abf] spadek cisnienia oleju z 6 na 3 bar
Zrób test na C02 w płynie i będzie coś wiadomobanito pisze:po jezdzie ok 10 minut rosnie mi dosc szybko temperatura plynu chlodzacego a cisnienie oleju spada na 3 bar.i slychac ze cos nierowno chodzi a weze chlodzace dochodzace do chlodnicy napinaja sie i sa twarde.Po zgaszeniu silnika za cholere nie chce odpalic (wgl.aku nie ma sily nim przekrecic)Aku sprawdzone jak i alternator i z nimi wsio ok.
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
[mk1 abf] spadek cisnienia oleju z 6 na 3 bar
moze cos z zaworem przelewowym masz?
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości