Po odłączeniu lambdy problem ustał. - Kostka 4pinowa za filtrem powietrza z tyłu silnika strona pasażera w komorze silnika
Problem nadal z odpalaniem na ciepłym Podejrzewam słabą pompę paliwa + popuszczanie przez uszkodzony wtrysk gazu do kolektora ssącego i po postoju ma za mało tlenu do odpalenia silnika i go zalewa.
GOLF III 2.0 ABF GTi nierówna praca silnika czkawka - filmik
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: sob kwie 25, 2020 22:27
- Auto: Golf 3 GTI 2.0 16v
- Silnik: ABF
Re: GOLF III 2.0 ABF GTi nierówna praca silnika czkawka - filmik
Witam wszystkich, borykam się z identycznym problemem w moim ABF-ie i jeszcze kilkoma innymi problemami. Ale od początku....
Mam cały czas problem z nierówną praca silnika,po podłączeniu pod komputer nie pokazał żadnych błędów.
Na zimnym silniku nie jest odczuwalna nierówna praca, pali na kilka obrotów , nie falują obroty ale powyżej 2000-2500 tys nie chce przyspieszać...
Na ciepłym silniku jest odczuwalna nierówna praca i czuć ze przelewa paliwo ( świece po wykręceniu mokre) z rury wydechowej wyrzuca nie dopalone paliwo i wokół auta czuć nie spalone paliwo...
Podczas jazdy przy zakresie 2700-3200 obrotów (80-100 km/h) występuje szarpanie i MFA pokazuje spalanie około 12-14 litrów , po wciśnięciu gazu do oporu auto przyspiesza z wyczuwalnymi szarpnięciami.
Wymieniłem już
Świece zapłonowe- 3 elektrodowe
przewody zapłonowe
kopułka wraz z palcem
czujniki spalania stukowego 2 sztuki
cewka zapłonowa Hella
sonda lambda-nowa Bosch była nie sprawna (reklamacja ) i kupiłem NGK
czujnik temperatury od cieczy na zegary bo pokazywał 70 stopni (termostat również) działa OK
czujnik temp dla ECU bo pokazywał zły odczyt ( sprawdzane vag com)
czujnik temperatury oleju ( nie pokazywał nic na MFA ??? )
silniczek krokowy - stary się zacinał na 2 tys obrotów
wszystkie podciśnienia również zostały wymienione
Rozrząd - był wymieniony po zakupie
Nowy regulator ciśnienia paliwa na szynie paliwowej
Proszę o pomoc bo już nie wiem co może być nie tak....
Pacjent Golf 3 GTI 2.0 16v
Mam cały czas problem z nierówną praca silnika,po podłączeniu pod komputer nie pokazał żadnych błędów.
Na zimnym silniku nie jest odczuwalna nierówna praca, pali na kilka obrotów , nie falują obroty ale powyżej 2000-2500 tys nie chce przyspieszać...
Na ciepłym silniku jest odczuwalna nierówna praca i czuć ze przelewa paliwo ( świece po wykręceniu mokre) z rury wydechowej wyrzuca nie dopalone paliwo i wokół auta czuć nie spalone paliwo...
Podczas jazdy przy zakresie 2700-3200 obrotów (80-100 km/h) występuje szarpanie i MFA pokazuje spalanie około 12-14 litrów , po wciśnięciu gazu do oporu auto przyspiesza z wyczuwalnymi szarpnięciami.
Wymieniłem już
Świece zapłonowe- 3 elektrodowe
przewody zapłonowe
kopułka wraz z palcem
czujniki spalania stukowego 2 sztuki
cewka zapłonowa Hella
sonda lambda-nowa Bosch była nie sprawna (reklamacja ) i kupiłem NGK
czujnik temperatury od cieczy na zegary bo pokazywał 70 stopni (termostat również) działa OK
czujnik temp dla ECU bo pokazywał zły odczyt ( sprawdzane vag com)
czujnik temperatury oleju ( nie pokazywał nic na MFA ??? )
silniczek krokowy - stary się zacinał na 2 tys obrotów
wszystkie podciśnienia również zostały wymienione
Rozrząd - był wymieniony po zakupie
Nowy regulator ciśnienia paliwa na szynie paliwowej
Proszę o pomoc bo już nie wiem co może być nie tak....
Pacjent Golf 3 GTI 2.0 16v
- toudi
- Forum Master
- Posty: 1493
- Rejestracja: śr lut 02, 2005 09:28
- Lokalizacja: dabrowa gornicza
- Kontakt:
Re: GOLF III 2.0 ABF GTi nierówna praca silnika czkawka - filmik
Czujnik temperatury w puszce z filtrem powietrza?? Mój też po swapie miał taki objaw. Ale jeździłem. Zapomniałem go wstawić.
[img]http://picasaweb.google.com/malecsc/Plaza#5541992316378824242[/img]
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: sob kwie 25, 2020 22:27
- Auto: Golf 3 GTI 2.0 16v
- Silnik: ABF
Re: GOLF III 2.0 ABF GTi nierówna praca silnika czkawka - filmik
Dzięki za pomoc , czujnik raz pokazywał temperaturę a raz nie- został wymieniony na nowy. Została również wymieniona sonda lambda z NGK na Bosch. Błąd występował sporadycznie i można było go usunąć. Najczęściej pojawiał się przy gwałtownym dodaniu gazu i przekroczeniu około 3500 tys obr. Przy spokojnej jeździe przez 300-400 km nie występowały żadne błędy.
- toudi
- Forum Master
- Posty: 1493
- Rejestracja: śr lut 02, 2005 09:28
- Lokalizacja: dabrowa gornicza
- Kontakt:
Re: GOLF III 2.0 ABF GTi nierówna praca silnika czkawka - filmik
Po 2 latach odpaliłem abf i odpala i gasnie odam kazu i gasne .zacinał się krokowy silniczek i glosno chodzil.poczyscilem i trochę buczy ale po odpaleniu nie trzyma obrotów.wymienilem swiece kable palec I kopolke.zalalem nowa bezyne nowy filtr paliwa i nowa pompa wskoczyła. Trzyma 3 bary .ale nic to nie dało. Swiece są czarne.
Kupie chyba ten silniczek ale dużo jest ich pod 2e .one się czym różnią?? Bo numer ten sam tylko litera na końcu inna
Podejdzie ?
https://allegro.pl/oferta/silnik-krokow ... 2090271899
Kupie chyba ten silniczek ale dużo jest ich pod 2e .one się czym różnią?? Bo numer ten sam tylko litera na końcu inna
Podejdzie ?
https://allegro.pl/oferta/silnik-krokow ... 2090271899
[img]http://picasaweb.google.com/malecsc/Plaza#5541992316378824242[/img]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości