Mk2 1.8 16v PL Digi 1
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Ma gadane
- Posty: 190
- Rejestracja: czw sty 10, 2013 17:41
- Lokalizacja: PL
- KaGeRo
- Niesolidny sprzedawca
- Posty: 174
- Rejestracja: czw lis 03, 2011 22:27
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Mk2 1.8 16v PL Digi 1
Kompresje sprawdze w poniedziałek.
Przejscia na wiązce? co masz na myśli??
BTW. Na zegarach nie pokazuje mi nic tylko kontrolka aku i oleju. obroty, ani predkosc ani mfa nie why?
Nie mam przekaznika 30 tylko 32 który napewno odpowiada za pompe paliwa bo słychac?
Przejscia na wiązce? co masz na myśli??
BTW. Na zegarach nie pokazuje mi nic tylko kontrolka aku i oleju. obroty, ani predkosc ani mfa nie why?
Nie mam przekaznika 30 tylko 32 który napewno odpowiada za pompe paliwa bo słychac?
Mk2 1.8 16v PL Digi 1
KaGeRo, pewnie to rozrząd chociaz podobnie bylo u mnie i okazało sie ze do PL-ki załozyć wtryski od g60 i regulator 4barowy to o wiele za duzo. Kopcił, śmierdziało paliwem, przy wysokich obr jechał tyle ze ogniem strzelał z wydechu, na mniejszych obrotach szarpał, nie chciał sie wkręcac...
W związku z tym, że jest jak jest to ja jestem jaki jestem...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości