abf + 2y w mk2

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Misza1122
Forum Master
Forum Master
Posty: 1096
Rejestracja: wt lut 02, 2010 12:49
Lokalizacja: Terespol
Kontakt:

abf + 2y w mk2

Post autor: Misza1122 » pt lip 12, 2013 18:29

I co do tej pory przeguby całe???



Awatar użytkownika
popielasty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 950
Rejestracja: wt kwie 08, 2008 16:11
Lokalizacja: WWL

abf + 2y w mk2

Post autor: popielasty » śr sie 14, 2013 11:47

U mnie przeguby i półosie wleciały z poprzedniego silnika czyli z Jetty 1.8 RP - wszystko pasuje P&P do ABF ze skrzynią 2Y.



Awatar użytkownika
Crayzol
Forum Master
Forum Master
Posty: 1296
Rejestracja: czw kwie 08, 2010 20:47
Lokalizacja: Krosno

abf + 2y w mk2

Post autor: Crayzol » wt sie 20, 2013 00:14

Misza1122, tak do tej pory wszystko ok są dwie długości półosi w mk2 (pod przeguby 100 i 90) o 1.3 nie wspomnę bo to chyba oczywiste, że nie pasują. Najlepiej porównać długości niż wydać pieniądze na nowe przeguby które zaraz się rozlecą.


Mój Crayzolowy golf GT viewtopic.php?f=87&t=454903

MOJE AUKCJE !! http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=5370146

Mnóstwo części do mk2, mk3 seat ibiza cordoba, toledo, polo, passat b3 coś potrzebujesz? zapytaj na PW

ABF - Ale Będzie Frajda :D
Nie trąb bo jadę na glebie ! Zaraz podłogę sobie rozj**ię

Awatar użytkownika
Misza1122
Forum Master
Forum Master
Posty: 1096
Rejestracja: wt lut 02, 2010 12:49
Lokalizacja: Terespol
Kontakt:

abf + 2y w mk2

Post autor: Misza1122 » wt sie 20, 2013 10:04

Hmmm jak dobrze pamiętam są pół osie 530 i 540mm. Długość zestawu.



Awatar użytkownika
popielasty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 950
Rejestracja: wt kwie 08, 2008 16:11
Lokalizacja: WWL

abf + 2y w mk2

Post autor: popielasty » wt sie 20, 2013 10:12

A jak rozwiązaliście sprawę wybieraka skrzyni biegów? Nie opiera Wam się o kolektor wydechowy? Ja mam kolektor wydechowy po 95 roku (rurowy, 4-2-1) i miałem problem przy tych złączach, wybierak opierał się o kolektor i musiałem wyciąć kawałek łącznika przy kolektorze



imperfectCell
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 497
Rejestracja: śr gru 05, 2007 00:29
Lokalizacja: Bydgoszcz

abf + 2y w mk2

Post autor: imperfectCell » wt sie 20, 2013 12:03

ja mam u siebie wywalony caly ten lacznik elastyczny seryjny i wspawane 2 plecionki. Zrobilem sobie cos takiego jak w z tej aukcji http://allegro.pl/zlacze-elastyczne-aud ... 17022.html" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

abf + 2y w mk2

Post autor: toffic » wt sie 20, 2013 13:56

Dużo łatwiej przerobić nieco wybierak, dziecinnie proste a nic nie kosztuje



Awatar użytkownika
Misza1122
Forum Master
Forum Master
Posty: 1096
Rejestracja: wt lut 02, 2010 12:49
Lokalizacja: Terespol
Kontakt:

abf + 2y w mk2

Post autor: Misza1122 » wt sie 20, 2013 14:48

Tak, tylko org. złacza i tak słabe są. Ja u Siebie wywaliłem całkiem te złącza i dałem pod autem.
COs takiego. Tylko to była pierwsza wersja. Potem ją troche po prawiłem.


Wszytko na temat przeróbek masz w tym temacie.
viewtopic.php?f=73&t=239948&start=266" onclick="window.open(this.href);return false;



imperfectCell
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 497
Rejestracja: śr gru 05, 2007 00:29
Lokalizacja: Bydgoszcz

abf + 2y w mk2

Post autor: imperfectCell » wt sie 20, 2013 15:43

spawanie i plecionki mialem w gratisie wiec nawet sobie glowy nie zaprzatalem przerabianiem wybieraka. Pozdro



Awatar użytkownika
popielasty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 950
Rejestracja: wt kwie 08, 2008 16:11
Lokalizacja: WWL

Re: abf + 2y w mk2

Post autor: popielasty » wt sie 20, 2013 17:02

toffic pisze:Dużo łatwiej przerobić nieco wybierak, dziecinnie proste a nic nie kosztuje

w jaki sposób?



Awatar użytkownika
Misza1122
Forum Master
Forum Master
Posty: 1096
Rejestracja: wt lut 02, 2010 12:49
Lokalizacja: Terespol
Kontakt:

abf + 2y w mk2

Post autor: Misza1122 » wt sie 20, 2013 17:05

Skracanie. Sporo razy to na forum było. Trzeba przegiąć i skrócić.



Awatar użytkownika
popielasty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 950
Rejestracja: wt kwie 08, 2008 16:11
Lokalizacja: WWL

abf + 2y w mk2

Post autor: popielasty » wt sie 20, 2013 19:21

Skracałem cięgienko - po tej operacji biegi tak niecelnie wchodziły że wolałem wyciąć kolektor.



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

abf + 2y w mk2

Post autor: toffic » wt sie 20, 2013 19:48

Nie cięgło tylko wajchę trzeba ugiąć i do tego jeszcze lepiej skrócić dźwignie na skrzyni, biegi wchodzą dużo szybciej i pewniej



Awatar użytkownika
EnejVW
Diesel Master
Diesel Master
Posty: 746
Rejestracja: czw cze 30, 2011 14:49
Lokalizacja: SCI

abf + 2y w mk2

Post autor: EnejVW » sob sie 24, 2013 22:18

Crayzol, nie wiem co wy tu za herezje propagujecie przecież w II przy wszystkich skrzyniach 020 w silnikach 1.8 (pf kr) gdzie tylko przeguby mają 100mm, są takie same półosie, pewnie miałeś półosie z III które są ciut dłuższe tak że da się ich założyć ale później są jaja, bo też swapowałem już wiele II i jeśli wahacze masz z II to pół osie też musisz mieć z II lub i wahacze i półosie z III itd.



ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości