2.016v 9a problem z elektryką

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Knutek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: sob wrz 24, 2005 12:21
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

2.016v 9a problem z elektryką

Post autor: Knutek » śr wrz 05, 2012 19:34

witam mam takie pytanie , jakiś czas temu znajomy wrzucił mi silnik do mk3 pochodzący z passata b3 2.0 16v 9a , silnik chodzi na elektryce z 2,0 2e i zamiast mechanicznego wtrysku , została zrobiona listwa , silnik nie może złapać obrotów , dowiedziałem sie ze na elektryce od PF silnik zacznie mieć normalne równe obroty , wszytko podłączone i nie działa pompa i brak iskry , a szukam i szukam i nie moge znaleść jaki przekaznik jest za to odpowiedzialny , ogólnie za pomoc z góry dziękuje ,



Awatar użytkownika
dzasper11
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 394
Rejestracja: sob lis 21, 2009 22:03
Lokalizacja: Lębork

2.016v 9a problem z elektryką

Post autor: dzasper11 » czw wrz 06, 2012 07:56

kolego tu jest mój temat właśnie o elektryce 2.0 od 2e tylko ze do 16v pl. Mialem takie sam problemy. Poczytaj a na pewno dojdziesz do ładu. Pozdrawiam.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=73&t=438850" onclick="window.open(this.href);return false;


Moje mkII viewtopic.php?f=87&t=409643" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Dinuś
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 146
Rejestracja: ndz lut 22, 2009 19:40
Lokalizacja: Pomorskie
Kontakt:

2.016v 9a problem z elektryką

Post autor: Dinuś » czw wrz 06, 2012 11:19

witam twoj link za duzo nam nie pomaga :( ty montowałeś do mk2 , 9a na instalacji od pf falej nie ma iskry i nie chodzi pompa paliwa , w tej instalacji od pf wygląda jak by nie było zasilania ( czerwony kabel jedna mała czerwona wtyczka brak tego)



Awatar użytkownika
dzasper11
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 394
Rejestracja: sob lis 21, 2009 22:03
Lokalizacja: Lębork

2.016v 9a problem z elektryką

Post autor: dzasper11 » czw wrz 06, 2012 16:51

Po pierwsze nie ma różnicy do czego bo ja w mkII mam taka instalacje jak ty mkIII
Jeden przekaźnik który jest w digi to przekaznik nr 30 o którym jest wspomniane w moim temacie
Tyle co się dowiedziałem podczas swapu i to od poważnych użytkowników na tym forum ze digi z 2e jest lepsze niz te z pf/pb itp.


Moje mkII viewtopic.php?f=87&t=409643" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Knutek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: sob wrz 24, 2005 12:21
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

2.016v 9a problem z elektryką

Post autor: Knutek » czw wrz 06, 2012 19:49

dzasper11, wyszlo ze ecu co dostalismy jest od RPka a mial byc pf i jeszcze pytanko jak ogarnac przepustnice? 3 piny a z wiazki pf 2



Awatar użytkownika
dzasper11
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 394
Rejestracja: sob lis 21, 2009 22:03
Lokalizacja: Lębork

2.016v 9a problem z elektryką

Post autor: dzasper11 » czw wrz 06, 2012 22:04

dwa krańcowe połączyć


Moje mkII viewtopic.php?f=87&t=409643" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

2.016v 9a problem z elektryką

Post autor: toffic » pt wrz 07, 2012 13:50

dzasper11 pisze:Tyle co się dowiedziałem podczas swapu i to od poważnych użytkowników na tym forum ze digi z 2e jest lepsze niz te z pf/pb itp.
Bez porównania oba typy ECU z 2E (na 2 lub 3 rzędy pinów) są o niebo lepsze od ECU z PF/PB



Awatar użytkownika
dzasper11
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 394
Rejestracja: sob lis 21, 2009 22:03
Lokalizacja: Lębork

2.016v 9a problem z elektryką

Post autor: dzasper11 » pt wrz 07, 2012 15:04

toffic, to chyba nawet Ty mi to uświadomiłeś


Moje mkII viewtopic.php?f=87&t=409643" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
dzasper11
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 394
Rejestracja: sob lis 21, 2009 22:03
Lokalizacja: Lębork

2.016v 9a problem z elektryką

Post autor: dzasper11 » pt wrz 07, 2012 15:50

Knutek, a z ciekawości kolego z czego miałeś przepustnice w 9a jak próbowałeś to zgrać na instalacji od 2e??


Moje mkII viewtopic.php?f=87&t=409643" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Knutek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: sob wrz 24, 2005 12:21
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

2.016v 9a problem z elektryką

Post autor: Knutek » pt wrz 07, 2012 19:32

chlopaki ogarniam to kumplowi. caly silnik robil kto inny... na wiazce od 2e raz chodzil dobrze a raz kulal ,na wolnych gasl, nie mial mocy,wielkie spalanie itp.czy przyczyna moze byc brak czujnika spalania stukowego?(na dodatek ktos obciol wtyczke w wiazce) dzasper11, przepustnice sa od 9A



Awatar użytkownika
Knutek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: sob wrz 24, 2005 12:21
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

2.016v 9a problem z elektryką

Post autor: Knutek » pt wrz 07, 2012 20:12

na wiazce 2e nie bylo stukowego! co radzicie spowrotem wkladac instalke od 2e i dolozyc stukowy czy ogarniac wiazke PFa?/



Awatar użytkownika
dzasper11
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 394
Rejestracja: sob lis 21, 2009 22:03
Lokalizacja: Lębork

2.016v 9a problem z elektryką

Post autor: dzasper11 » pt wrz 07, 2012 21:46

Tyle co wiem to 9a ma switch na przepustnicy a w 2E jest potencjometr przepustnicy.


Moje mkII viewtopic.php?f=87&t=409643" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

2.016v 9a problem z elektryką

Post autor: toffic » pt wrz 07, 2012 22:24

Knutek pisze:chlopaki ogarniam to kumplowi. caly silnik robil kto inny... na wiazce od 2e raz chodzil dobrze a raz kulal ,na wolnych gasl, nie mial mocy,wielkie spalanie itp.czy przyczyna moze byc brak czujnika spalania stukowego?(na dodatek ktos obciol wtyczke w wiazce)
Sprawdź czy wszystkie elementy układanki do siebie pasują, przepustnica musi być z TPSem



Awatar użytkownika
Dinuś
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 146
Rejestracja: ndz lut 22, 2009 19:40
Lokalizacja: Pomorskie
Kontakt:

2.016v 9a problem z elektryką

Post autor: Dinuś » wt wrz 11, 2012 10:40

witam. golf po zmianie ecu (PF) zaczyna gadac...:) ALE... zalewa swiece jak odlacze wtryski odpala jak wszystko wypali gasnie a jak chodzi i szybko podlacze wtryski odrazu go zalewa i gasnie wie ktos o co chodzi???



ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości