2.016v 9a problem z elektryką
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Knutek
- Ma gadane
- Posty: 240
- Rejestracja: sob wrz 24, 2005 12:21
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
2.016v 9a problem z elektryką
witam mam takie pytanie , jakiś czas temu znajomy wrzucił mi silnik do mk3 pochodzący z passata b3 2.0 16v 9a , silnik chodzi na elektryce z 2,0 2e i zamiast mechanicznego wtrysku , została zrobiona listwa , silnik nie może złapać obrotów , dowiedziałem sie ze na elektryce od PF silnik zacznie mieć normalne równe obroty , wszytko podłączone i nie działa pompa i brak iskry , a szukam i szukam i nie moge znaleść jaki przekaznik jest za to odpowiedzialny , ogólnie za pomoc z góry dziękuje ,
2.016v 9a problem z elektryką
kolego tu jest mój temat właśnie o elektryce 2.0 od 2e tylko ze do 16v pl. Mialem takie sam problemy. Poczytaj a na pewno dojdziesz do ładu. Pozdrawiam.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=73&t=438850" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=73&t=438850" onclick="window.open(this.href);return false;
Moje mkII viewtopic.php?f=87&t=409643" onclick="window.open(this.href);return false;
2.016v 9a problem z elektryką
witam twoj link za duzo nam nie pomaga ty montowałeś do mk2 , 9a na instalacji od pf falej nie ma iskry i nie chodzi pompa paliwa , w tej instalacji od pf wygląda jak by nie było zasilania ( czerwony kabel jedna mała czerwona wtyczka brak tego)
2.016v 9a problem z elektryką
Po pierwsze nie ma różnicy do czego bo ja w mkII mam taka instalacje jak ty mkIII
Jeden przekaźnik który jest w digi to przekaznik nr 30 o którym jest wspomniane w moim temacie
Tyle co się dowiedziałem podczas swapu i to od poważnych użytkowników na tym forum ze digi z 2e jest lepsze niz te z pf/pb itp.
Jeden przekaźnik który jest w digi to przekaznik nr 30 o którym jest wspomniane w moim temacie
Tyle co się dowiedziałem podczas swapu i to od poważnych użytkowników na tym forum ze digi z 2e jest lepsze niz te z pf/pb itp.
Moje mkII viewtopic.php?f=87&t=409643" onclick="window.open(this.href);return false;
- Knutek
- Ma gadane
- Posty: 240
- Rejestracja: sob wrz 24, 2005 12:21
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
2.016v 9a problem z elektryką
dzasper11, wyszlo ze ecu co dostalismy jest od RPka a mial byc pf i jeszcze pytanko jak ogarnac przepustnice? 3 piny a z wiazki pf 2
2.016v 9a problem z elektryką
dwa krańcowe połączyć
Moje mkII viewtopic.php?f=87&t=409643" onclick="window.open(this.href);return false;
2.016v 9a problem z elektryką
Bez porównania oba typy ECU z 2E (na 2 lub 3 rzędy pinów) są o niebo lepsze od ECU z PF/PBdzasper11 pisze:Tyle co się dowiedziałem podczas swapu i to od poważnych użytkowników na tym forum ze digi z 2e jest lepsze niz te z pf/pb itp.
2.016v 9a problem z elektryką
toffic, to chyba nawet Ty mi to uświadomiłeś
Moje mkII viewtopic.php?f=87&t=409643" onclick="window.open(this.href);return false;
2.016v 9a problem z elektryką
Knutek, a z ciekawości kolego z czego miałeś przepustnice w 9a jak próbowałeś to zgrać na instalacji od 2e??
Moje mkII viewtopic.php?f=87&t=409643" onclick="window.open(this.href);return false;
- Knutek
- Ma gadane
- Posty: 240
- Rejestracja: sob wrz 24, 2005 12:21
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
2.016v 9a problem z elektryką
chlopaki ogarniam to kumplowi. caly silnik robil kto inny... na wiazce od 2e raz chodzil dobrze a raz kulal ,na wolnych gasl, nie mial mocy,wielkie spalanie itp.czy przyczyna moze byc brak czujnika spalania stukowego?(na dodatek ktos obciol wtyczke w wiazce) dzasper11, przepustnice sa od 9A
- Knutek
- Ma gadane
- Posty: 240
- Rejestracja: sob wrz 24, 2005 12:21
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
2.016v 9a problem z elektryką
na wiazce 2e nie bylo stukowego! co radzicie spowrotem wkladac instalke od 2e i dolozyc stukowy czy ogarniac wiazke PFa?/
2.016v 9a problem z elektryką
Tyle co wiem to 9a ma switch na przepustnicy a w 2E jest potencjometr przepustnicy.
Moje mkII viewtopic.php?f=87&t=409643" onclick="window.open(this.href);return false;
2.016v 9a problem z elektryką
Sprawdź czy wszystkie elementy układanki do siebie pasują, przepustnica musi być z TPSemKnutek pisze:chlopaki ogarniam to kumplowi. caly silnik robil kto inny... na wiazce od 2e raz chodzil dobrze a raz kulal ,na wolnych gasl, nie mial mocy,wielkie spalanie itp.czy przyczyna moze byc brak czujnika spalania stukowego?(na dodatek ktos obciol wtyczke w wiazce)
2.016v 9a problem z elektryką
witam. golf po zmianie ecu (PF) zaczyna gadac... ALE... zalewa swiece jak odlacze wtryski odpala jak wszystko wypali gasnie a jak chodzi i szybko podlacze wtryski odrazu go zalewa i gasnie wie ktos o co chodzi???
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości