[golf mk2] 2,0 16V ABF brak iskry

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
matt_
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: ndz lis 06, 2005 22:21
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

[golf mk2] 2,0 16V ABF brak iskry

Post autor: matt_ » śr cze 20, 2012 21:07

Witam..

Mam problem z brakiem iskry w silniku ABF po swapie do mk2
dodam, że jezdziłem jakis czas i nagle cos siadło :smutny:

Wymieniłem (czujnik położenia wału, cewke, kopułkę, palec)
halla sprawdzone na innym silniku i wszystko gra.
Podpinałem inne ECU sprawdzone i dalej brak iskry.
Masy raczej grają rozrusznik kręci, po części instalację prułem i raczej nie widać zwarcia..

:rozpacz:


http://www.vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=7010
ABF + TRAMONT 4 X 10J... => SOLD

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

[golf mk2] 2,0 16V ABF brak iskry

Post autor: jeryk10 » czw cze 21, 2012 20:02

Sprawdź czy ECU ma na pinie 23 plus po zapłonie przewód czarno żółty oraz zobacz czy masz napięcie na cewce przewód czarny pin 3 oraz sprawdź napięcie na kostce aparatu zapłonowego przewód czarno czerwony


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

Awatar użytkownika
matt_
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: ndz lis 06, 2005 22:21
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

[golf mk2] 2,0 16V ABF brak iskry

Post autor: matt_ » ndz cze 24, 2012 16:41

Napiecie na ECU jest po zapłonie i jak krece...
Napiecie na cewce jest po zapłonie i jak krece...
Napiecie na kostce aparatu jest po zapłonie i jak krece...

Tu by wszystko grało.... (jak sprawdzam iskre to po zapłonie idzie jak zaczynam krecic dalej jej brak)
Moze przerywacz, kurcze ale caly aparat wyciągnąłem i podpiąłem pod kolegi 9A i iskra byla...

Dzieki za cenne rady...


http://www.vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=7010
ABF + TRAMONT 4 X 10J... => SOLD

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

[golf mk2] 2,0 16V ABF brak iskry

Post autor: jeryk10 » ndz cze 24, 2012 18:48

Sprawdź przewód wysokiego napięcia od cewki do aparatu


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

Awatar użytkownika
matt_
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: ndz lis 06, 2005 22:21
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

[golf mk2] 2,0 16V ABF brak iskry

Post autor: matt_ » wt cze 26, 2012 22:07

Przewód jest OK, jutro jeszcze podmieniam cały aparat od ABFa kolegi, jak nie zagada to sie poddaje i rozbieram golfa na czesci :panna:


http://www.vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=7010
ABF + TRAMONT 4 X 10J... => SOLD

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

[golf mk2] 2,0 16V ABF brak iskry

Post autor: toffic » śr cze 27, 2012 11:23

W ABFie nawet jak nie podepniesz wtyczki w aparacie to iskra będzie, źle szukasz. VAG widzi obroty jak kręcisz rozrusznikiem??



Awatar użytkownika
majic
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 241
Rejestracja: wt gru 09, 2008 18:31
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

[golf mk2] 2,0 16V ABF brak iskry

Post autor: majic » czw cze 28, 2012 22:59

Hej matt_, gadaliśmy razem z Danielem w Nysie i mieliśmy sprawdzać nasze ABF'y ;)
Wczoraj i u mnie NAGLE zniknęła iskra ( po przejechaniu 50 metrów ). Sprawdziłem halla, podmieniłem cewkę ( +12 jest ), kable WN, przekaźnik nr 30, świece nowe, palec i kopułka nowa i nic. Dziś z kolegą Luckim odkryliśmy, że nie ma przejścia z kompa ( pin 8 ) do wtyczki cewki ( pin 2 ) - przewód koloru czerwono zielonego. Po podłączeniu bezpośrednio silnik ożył. Jutro wypruwam wiązkę i sprawdzam ten przewód ;)


Moja dwudziestka 20VT:
viewtopic.php?f=88&t=473958

Awatar użytkownika
matt_
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: ndz lis 06, 2005 22:21
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

[golf mk2] 2,0 16V ABF brak iskry

Post autor: matt_ » pt cze 29, 2012 22:31

Siema pamietam :pub:
No wlasnie drugiego dnia w nysie mi siadło i nici bylo z testów :-(
Byłem dzis u Luckiego i mowil własnie zeby to zlukał.. Jutro jeszcze z samego rana spróbuje tez tak podłaczyc bezposrednio.. (oby to było to)
Pozdro


http://www.vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=7010
ABF + TRAMONT 4 X 10J... => SOLD

Awatar użytkownika
majic
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 241
Rejestracja: wt gru 09, 2008 18:31
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

[golf mk2] 2,0 16V ABF brak iskry

Post autor: majic » sob cze 30, 2012 03:34

Heh... słabo to zabrzmi, ale u mnie przyczyną był mechanizm wycieraczek. To on mi przeciął TYLKO jeden kabel z wiązki i trafił akurat na ten od cewki...


Moja dwudziestka 20VT:
viewtopic.php?f=88&t=473958

Awatar użytkownika
matt_
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: ndz lis 06, 2005 22:21
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

[golf mk2] 2,0 16V ABF brak iskry

Post autor: matt_ » pt lip 06, 2012 21:30

Temat ogarnięty.. Czujnik wysiadł po 2 tygodniach dzialania.. podmieniłem czujniki i zagadał :grin:


http://www.vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=7010
ABF + TRAMONT 4 X 10J... => SOLD

Awatar użytkownika
damianmk1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 172
Rejestracja: pt maja 22, 2009 18:23
Lokalizacja: Grodzisk Maz

[golf mk2] 2,0 16V ABF brak iskry

Post autor: damianmk1 » pt lip 06, 2012 23:46

matt_ pisze:Temat ogarnięty.. Czujnik wysiadł po 2 tygodniach dzialania.. podmieniłem czujniki i zagadał :grin:
mówiłem :grin: :grin:
pozdro :pub:


"...bo tak naprawdę nie ma nic lepszego niż iść do auta i wrócić uwalony smarem i olejem..."



Obrazek

paulo19-19
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: wt maja 14, 2013 18:39

[golf mk3] 2,0 16V ABF brak iskry

Post autor: paulo19-19 » wt maja 14, 2013 19:49

!!!!!!!!!!!!!!!!Pomocy !!!!!!!!!!!Pomocy!!!!!!!!!!!!!!!

mam juz dosc samochód stoi juz 3 miechy był juz u trzech mechanikow elektrykow nikt niewie dlaczego nie ma skry !!!
-czujnik hala nowy i sprawdzony
-czujnik połozenia wału nowy i sprawdzony
-przewody wysokiego napiecia nowe
-cewka zaplonowa podlozona sprawdzona pod innm golfem dziala
-świece nowe
-kopulka palec nowa
-kostka stacyjki nowa
-komputer zakupiłem drugi simens 037906024AB nie pali pojechałem do damaslawek zajmuje sie regeneracja i programacją ecu obejrzal moj orginal ecu otwarł go nie jest spalony
według niego jest ok skopiował mój program z eku i wgrał w tego co zakupłlem o tym samym numerze otwarł go również powiedział ze według niego jest sprawny ale 100% jest wtedy kiedy podłoże do innego golfa i nadal niema iskry jestem ze Śremu wielkopolska szukam pomocy chciał bym podlożyc mój ecu do innego golfa ale bez imobilajzera do 94r chyba czerwca szły
-elektryk się upiera przy ecu cytuje : sygnał z hala do ecu idzie ale z ecu do cewki nie idzie kabel jest ok
i sygnal na ftryski tez nie idzie
masy wszystkie sprawdzone napiecie jest wszyscy elektrycy twierdza ze instalacja jest dobra moze coś pominołem
email paulo19-19@wp.pl
moze ktos ma niedaleko takiego abf prosze o pomoc napewno sie dogadamy kupowac 2 komputer to bede mial wtedy juz 3 komputey a dostac takiego to jest masakra pozdrawiam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!zagrycha na maxa :banghead: :banghead:



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

[golf mk2] 2,0 16V ABF brak iskry

Post autor: jeryk10 » ndz maja 19, 2013 08:47

Jak dla mnie, to pewnie jest przetarty przewód czujnika położenia wału. Najczęściej instalacja w mk3 przeciera się pod akumulatorem, warto odkręcić akumulator i osłonę pod nim i dokładnie przejrzeć przewody w oplocie.Piny w sterowniku od czujnika wału to 68,67 sprawdź czy maja przejście.


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

Turas21
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: pt cze 03, 2011 18:30

golf 3 ABF problem

Post autor: Turas21 » czw cze 06, 2013 18:10

Witam mam problem z moim Abf-em w golfie 3. W styczniu tego roku robiłem swapa wszystko było ok do tej pory. A problem jest taki, rano odpaliłem go, wyjechałem z garazu i zgasł od tej pory nie chce zapalic. Sprawdzałem iskre lecz jej niema. Krokowy , pompa paliwa i wtryski po włączeniu zapłonu stukaja. Zauwazyłem ze w oleju znajduje sie benzyna wiec go wymieniłem a po wymianie jest to samo. Dodam ze podmieniałem kompa, cewke, krokowego, kostke stacyjki oraz całą instalacje komory silnika, równiez zmieniałem skrzynke bezpieczników. Co moze byc przyczyna takich objawów?


Mój golf http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 0#p6528360" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości