Witam,
przeczytałem chyba wszystkie wątki o wadach i zaletach obu silników ale nadal nie znalazłem odpowiedzi na pytanie czy przy przejściu 9a na elektroniczny wtrysk, może się on równać z jednostką ABF.
więc może ktoś mi podpowie, przy elektronice typu stand alone w jaki silnik lepiej "iść".. ??
abf ?? gdzie mamy te 150km a nie jednokrotnie i więcej do tego wydech, może ITB ??
czy 9a i przerobić go na elektryke, oczywiście wałki wsadzić wałki a ABF, i tak samo wydech i może ITB. ??
który silnik jest bardziej podatny na tuning elektroniczny ??
zastanawiam się bo silnik 9a jest znacznie tańszy od ABF'a i jest ich więcej. aczkolwiek 9a przystworzy więcej problemów bo nawet nie ma czujnika na wale, do tego wałki itp, więc jeśli są no takie same, to po co grzebać w gó..ie jak można dołożyć do ABF i mieć spokoj.
z góry dzieki za odpowiedź
9a czy ABF na stand alone
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
9a czy ABF na stand alone
Jak zakladasz standalone, to daj 9A na wałkach z ABFa. Będzie taniej a efekt ten sam. Zapłonem bym się nie martwił. Każde standalone obsłuzy spokojnie jeden i drugi typ (sam aparat jak w 9A lub czujnik polożenia walu+wskaźnik polozenia 1 tloka jak w ABF)
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość