9a czy ABF na stand alone

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Cycu86
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: ndz sty 22, 2012 13:13

9a czy ABF na stand alone

Post autor: Cycu86 » ndz maja 27, 2012 23:37

Witam,

przeczytałem chyba wszystkie wątki o wadach i zaletach obu silników ale nadal nie znalazłem odpowiedzi na pytanie czy przy przejściu 9a na elektroniczny wtrysk, może się on równać z jednostką ABF.

więc może ktoś mi podpowie, przy elektronice typu stand alone w jaki silnik lepiej "iść".. ??

abf ?? gdzie mamy te 150km a nie jednokrotnie i więcej do tego wydech, może ITB ??

czy 9a i przerobić go na elektryke, oczywiście wałki wsadzić wałki a ABF, i tak samo wydech i może ITB. ??

który silnik jest bardziej podatny na tuning elektroniczny ??

zastanawiam się bo silnik 9a jest znacznie tańszy od ABF'a i jest ich więcej. aczkolwiek 9a przystworzy więcej problemów bo nawet nie ma czujnika na wale, do tego wałki itp, więc jeśli są no takie same, to po co grzebać w gó..ie jak można dołożyć do ABF i mieć spokoj.

z góry dzieki za odpowiedź



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

9a czy ABF na stand alone

Post autor: bugalon » pn maja 28, 2012 14:53

Jak zakladasz standalone, to daj 9A na wałkach z ABFa. Będzie taniej a efekt ten sam. Zapłonem bym się nie martwił. Każde standalone obsłuzy spokojnie jeden i drugi typ (sam aparat jak w 9A lub czujnik polożenia walu+wskaźnik polozenia 1 tloka jak w ABF)


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Cycu86
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: ndz sty 22, 2012 13:13

9a czy ABF na stand alone

Post autor: Cycu86 » pn maja 28, 2012 23:08

dziekować



ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość