Witam, robie kupmplowi ABF'a z Toledo po '96 i przy wymianie rozrządu okazało sie że pasek zszedł ok 1mm na zewnątrz poza koła rozrządu.
I teraz pytanie co może byc przyczyna takiego zchodzenia?
Rolka napinająca jest tam z automatyczną regulacją ale przy zdejmowaniu zauważyłem ze chyba była za luźno deko napięta, znaczniki sie nie pokrywały. Wymieniłem tez panewke wałka pośredniego, była poddarta ale luzu nie było czuć.
Szpilka od napinacza tez bedzie nowa bo stara ma zciachany gwint.
Nie wiem czy wymieniać też dolne koło rozrządu? Moze ono być przyczyną? W moim koo ma bicie ale mimo to nie zchodzi pasek.
Może byc wina starego paska?
Koło pasowe które sie przykręca na koło zębate wału jest ponacinane przez zęby o ok. 1mm. Tylko czy wyciecie tego koła wpływa na zchodzenie paska czy odwrotnie pasech zchodził i wydarł koło? Bo też nie wiadomo co wymienić.
Przyczyny zchodzenia paska rozrządu.
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Przyczyny zchodzenia paska rozrządu.
Tak, myśle że jest jeden rodzaj tego automatycznego napinacza. To na startym zchodziło nie na nowym, ale co ciekawe pasek nie oparł sie o brzeg napinacza a był już poza kołami zębatymi
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości