Pytanie o swap??
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Pytanie o swap??
Witam!
Posiadam Golfa 3 1.6 z silnikiem ABU mam okazyjnie do zakupienia passata b3 2.0 16V tego co ma prawie 140KM, a że buda w passacie jest nieciekawa ale silnik zdrowy. Moje pytanie jest takie co bym musiał przełożyć z passata do golfa przy swapie silnika ??
Posiadam Golfa 3 1.6 z silnikiem ABU mam okazyjnie do zakupienia passata b3 2.0 16V tego co ma prawie 140KM, a że buda w passacie jest nieciekawa ale silnik zdrowy. Moje pytanie jest takie co bym musiał przełożyć z passata do golfa przy swapie silnika ??
Był Golfik mk2 1.8
Jest mk3 1.6
Jest mk3 1.6
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Pytanie o swap??
Wszystko a i tak jeszcze paru gratów zabraknie (np pedałów czy pompki do sprzęgła przy pedałach)
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Pytanie o swap??
silnik wiazka z komputerem, komputerami.. aparat zaplonowy oczywiscie.. najlepiej wiazka ze skrzynka bezpiecznikow.. i teraz zalezy czy chcesz pakowac skrzynie z passata czy zostawic swoja..bo tez jest taka mozliwość.. ale nie wiadomo jak dlugo wytrzyma:) a przede wszystkim chodzi tu o sprzegło bo jest małe cieniutkie:) a jeżeli chodzi o skrzynie z passata to jest na linki więc masz już z tym więcej roboty.. i zmian;) to tak chyba mniej więcej:) pozdro
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Pytanie o swap??
Skrzynia z ABU nie podejdzie do 9A. Trzeba przewalać całość. Jak kolega ma jedno i drugie to wystarczy że otworzy maskę w jednym i drugim aucie i zobaczy co przerzucać. Przewalać trzeba po prostu wszystko włącznie z pompami paliwa. Pod maską nie zostaje w golfie III nic oprócz wózka. Nawet zwrotnice z hamulcami trzeba przewalić.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Pytanie o swap??
Opłacalność to pojęcie względne, jak nie potrafisz tego zrobic sam tylko chcesz komuś oddać i zaplacic to faktycznie sie nie oplaca.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Pytanie o swap??
Nie no robił bym sam ze szwagrem ale i tak chyba za dużo jest roboty
Był Golfik mk2 1.8
Jest mk3 1.6
Jest mk3 1.6
Pytanie o swap??
Najbardziej sie oplaca jezdzic rowerem albo miec 1.4 w lpg i nie krecic powyzej 2,5tys Jesli silnik jest zdrowy to warto brac bo bedziesz mial tez troche innych czesci np hamulce mozesz przelozyc, a reszte na handel, albo zrobic antyswap i wrzucic 1.6 do paska i sprzedac jakims maloatom do zajezdzenia
Volkswagen Vento AAZ -> 97PS@4690 / 152Nm@3050 -> 112PS@4460 / 197Nm@3610
Daewoo Lanos C20XE-> 100PS@6300 / 128Nm@3520 -> 160PS@6080 / 193Nm@5470 -> 250PS@5650 / 330Nm@4470
Daewoo Lanos C20XE-> 100PS@6300 / 128Nm@3520 -> 160PS@6080 / 193Nm@5470 -> 250PS@5650 / 330Nm@4470
Pytanie o swap??
Powiem tak wyniesie cię to ok 3 tyś , nawet jak kupisz silnik . Oleje itp , frajda z jazdy ogromna ja dałem do siebie 2.0 115 koni, i byłem mega zadowolony. ABU to straszny muł, a najbardziej przez ten nieszczęsny wtrysk, i tą przepustnice jak kapsel od piwa.
- herbiasty
- Forum Master
- Posty: 1287
- Rejestracja: ndz mar 23, 2008 00:19
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Re: Pytanie o swap??
to optymistyczniebastek016 pisze:Powiem tak wyniesie cię to ok 3 tyś , nawet jak kupisz silnik . Oleje itp , frajda z jazdy ogromna ja dałem do siebie 2.0 115 koni, i byłem mega zadowolony. ABU to straszny muł, a najbardziej przez ten nieszczęsny wtrysk, i tą przepustnice jak kapsel od piwa.
no chyba ze 3 tys + silnik to jak najbardziej, rzezba wydechu, sprzegło, paski, płyny napinacze, pompa wody, uszczelki, fuckupy itp.. itd..
Nie zebym zniechcecał, ale koszty wyliczone mnozy sie razy 2.. tak jest zawsze. Nie wazne czy swap czy remont, pierdołki podnosz koszty poteznie.. No chyba ze na drutach i zeby tylko jezdzilo..
RC-Motorsport
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys" onclick="window.open(this.href);return false;
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys" onclick="window.open(this.href);return false;
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości