Zastanawia mnie kwestia która zapewne nie jest wykonalna ale na tym forum nie jedna rzecz okazała się do ugryzienia.
Mam mianowicie pytanie odnośnie wtrysku mechanicznego.
Jeżeli działa jest to bardzo fajne rozwiązanie. Co innego jak ktoś zaczyna w nim grzebać - mam na myśli siebie

Czy ktoś ogarnął kiedyś temat doprowadzenia mechanicznego wtrysku do porzadku?
Wtrysk jest tak rozregulowany że tylko cofnięcie w czasie mogło by go uratować.
Widziałałem kilka filmików z sprawdzania działania wydajności wtrysku ale nigdzie nie widziałem jak przywrócić odpowiedni skład mieszanki.
Jak się nie mylę jest to 14.3 cm3 powietrza na 1 cm3 paliwa, tyle że to teoria i to jak jest prawdziwa.
Może ktoś robił testy ile musi unieść się klapka w 2.0 16V aby rozpoczął się wtrysk paliwa?
Chyba że jest to niedo ogarnięcia i szukać nowego.
Będę wdzięczny za pomoc.